Skocz do zawartości

bmw e87 n43 2.0l, szarpiacy, dławiący sie silnik


hajor

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Posiadam bmw e87( rok 2010, 2.0l 122km, n43 ) mam z nią cholerny problem z którym nie może poradzić sobie mój mechanik. Cały czas mam wypadanie zapłonu na 4 cylindrze, robię samochód od pół roku i nie moge dojść co to może być. Problem pojawia się rano zwłaszcza jak było zimno i wilgotno, auto szarpie obroty wariują spadają do 400 auto się dusi, dławi dopiero jak się rozgrzeje w miare jedzie, ale tak jakby kulało ( nie ma pełnej mocy jak się depnie to czuć opóźnienie ) aczkolwiek lepiej chodzi z wciśniętym pedałem gazu niż przy jeździe przy 70km/h na 5tym biegu bo wtedy poszarpuje delikatnie. Mechanik wymienił mi przepustnice, cewki, świece, jakieś metalowe osadzenie cewek, sprawdzał ciśnienie na wtryskach ponoć dobre, mam 115tys przebiegu rozrząd był robiony przy 43,955km. Wcześniej robiona uszczelka pod głowicą, uszczelka miski olejowej, uszczelki wtryskiwaczy, wymiana pompy paliwa, sony lambda oraz nox.


Już mam powoli dość tego auta, ponieważ mechanik wymienia i wymienia ja cały czas płace w tysiącach, a problemy jak były tak są nadal, oddaje mi auto pojeżdżę pare dni ( ostatnio cały 1 dzien po wymianie cewek świec ) i znowu oddaje i czekam tygodniami -,-


Macie jakieś pomysły, miał ktoś podobne usterki, które naprawił ? z góry dziękuje za jakieś sugestie i porady. Ewentualnie jakby ktoś do~100km od Gliwic, polecił mi jakiegoś godnego mechanika.


pozdrawiam.


Ps. Chcialbym dodac jedna rzecz jak przyspieszam agreaywniej dajac po prostu buta w podloge auto idzie ladnie gdzies do 3.5-4 tys obrotow lekko sie zacina potem dopiero idzie dalej, nie.znam sie ale wyglada jakby auto nie podawalo czegoa lub podawalo za.malo. dodam iz nie zawsze sie tak dzieje lecz czesto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem dokładnie tak samo. Silnik chodził jak wciskałem gaz na maxa. Nie powiem, jazda była całkiem wtedy przyjemna. U mnie powodem był źle ustawiony rozrząd. (wydech)

Po ustawieniu inne auto.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiecie może gdzie zakupie tak owe taniej ? czy strona części do bmw proponuje najtansza opcje ? :). I jesli moge się spytać po krótce dużo jest różnic miedzy 122 a 170 koni? bo patrzałem spalanie bardzo podobne, a jednak przydałoby się te pare koni, żeby zwiększyć dynamike jazdy, ponieważ przy wyprzedzaniu czasem bywa irytujące :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Cześć.

Mam u siebie podobny problem co kolega tzn po odpaleniu auto chodzi normalnie. Natomiast po chwili zaczyna jechać na 3 gary i po chwili chodzi na wszystkie cylindry ale mam wrażenie że jak by nie jechał pełną mocą. Jestem to he zdziwiony tym co tutaj przeczytałem bo mam wstawiony nowy silnik który kupiłem od gościa który zajmuje się robieniem tych silników (Nowy rozrząd itp itd) pali mi się check (żółty i czerwony) mam też odczyt błędów w którym widać też problem z noxem. I mam tutaj pytanie czy przez niego mogą wziąć się takie kwiatki? Czy to raczej kwestia wtryskowa albo silnika? Mam założone nowe cewki i nowe świece.

Blad żaluzji może być od tego że prawdopodobnie poprzedni mechanik jej nie podpiąl


Błędy:

2F0D żałują chłodnicy

2F9A temperatura zewnętrzną

30EA zaświadczenie czujnika DeNox

3702 podciśnienie hamowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.