Skocz do zawartości

Napęd nastawczy przepustnicy spalin - podłączenie


PaPierr

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Kupiłem f30 z wydechem mperformance z wyciętą przepustnicą spalin. Serwo było cały czas podpięte do wtyczki i przyczepione od wew we wnęce auta by się nie telepało po bagażniku. Po jakimś czasie wypiąłem wtyczkę z serwa i oczywiście po podłączeniu do kompa wyskakuję "błąd klapy spalin". Na desce się to nie wyświetla więc żaden problem. Wspawałem przepustnicę, podłączyłem stary napęd nastawczy (18307620322). Po uruchomieniu serwo przez dosłownie sekundę - dwie wydaje dźwięk jakby pracowało, ale nie porusza się wałek nastawczy. Kupiłem drugi napęd (18308632154) który zastępuje stare serwo. Po podłączeniu nic. zero. napęd nawet nie wydaje żadnego dźwięku już nie mówiąc o pracy. Samochód ma zrobiony soft i na ten moment nie wiem czy było coś zmieniane w ustawieniach klapy. Jak się dowiem będzie łatwiej. Oczywiście kable oraz wtyczka do dokładnego sprawdzenia.

Z braku wiedzy mam pytania:

- by zadziałał napęd nastawczy trzeba najpierw wykasować błąd?

- czy zmiana nr OEM napędu nastawczego choć jest to "następca" wymaga dokodowania?

- wtyczka ma 3 przewody, natomiast gniazdo nastawnika 4 piny - choć w necie widzę, że 3 przewody są ok.

- czy są jeszcze jakieś "procedury" związana z podłączeniem nastawnika po odłączeniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.