Skocz do zawartości

Downpipe + pop&bangs


Szymak

Rekomendowane odpowiedzi

Pewnie ze robione :D

Najpierw downpipe zrób potem do TC-Performance do Łodzi na mapę i popsy

Okolice Wawy odpuść sobie! Jedz do Janka

Downpipe weź ze sportowym katem i wtedy spełnisz normy euro 5 i nie śmierdzi benzynom w aucie

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam dp wagnera z katem sportowym 200 i spelnia euro6, a i tak czuc spaliny (na serii nic nie czuc) wiec bez kata bedzie walic strasznie ale przepyw spalin bedziesz mial dwa razy wiekszy. Chcesz wiecej mocy i spaliny Ci nie przeszkadzaja to bierz bez kata.

 

Raczej nie spełnia normy euro6. Co najwyżej euro3 lub 4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem evo9 na pelnym przelocie to spaliny bylo czuc mocno. Czasem wystarczylo wjechac do garazu, wyjsc z auta i caly juz smierdziales spalinami. Przy kacie 200 jest duzo lepiej, czuc tylko troche. Poza tym nikt sie nie przyczepi, ze nie ma kata. Natomiast jezeli chcesz isc w duze moce to tylko przelot. Zerknij na stronie wagnera jakie przeplywy ma seryjny dp wzgledem kata 200 i bez kata. 200 dwa razy lepszy niz seria, a bez kata cztery razy lepszy przeplyw.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 3,5 Calowy bez kata od Baq-garage Pięknie wykonany. 3 calowego nie bież nawet pod uwagę ! Czasami czuć benzynę w aucie tylko jak auto stoi i sa uchylone okna

W innym wypadku w kabinie bez zapachów, co innego za autem śmierdzi jak nie wiem co...

Ale za to otrzymujesz poleciał do podniesienia mocy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Senor5150 I kiedy przejeżdżasz obok małego dziecka albo niemowlaka w wózku to cię to bawi że wdychają te nieoczyszczone spaliny?

 

Tak ! Sprawia mi to radość ,czekam tez chwile jak zaczynaja kasłać dopiero jade dalej...

Gdy widzę wózek to zatrzymuje sie i przy gazówka.


Moje auta są bardziej ekologiczne niż twój stary kopciuch dizel z zapchanym dpf-em z 2014 r

A napewno bardziej ekologiczne niż hybrydy tak modne i pseudo eko

W Twoim dizelku 118d (To jest Bmw? :D ) Podczas wypalania dpfa to wydobywają sie wspaniale zapachy górskiego jeziora oraz np mi kojarzy się ten zapach z łąką latem i morska bryzą

I dlatego może UE rozważa zakaz produkcji Dizelków

Zresztą powinieneś wymienia juz tego dpfa ma 6 lat!

I bardziej szkodzi niż moje B48 i B58 razem wzięte


Jak chcesz trochę powdychać przepalonej 98 lub 100 oktanów to zapraszam

I życzę udanych rozruchów w kosiarce z rana bo zima idzie

Owiń ten ekologiczny silniczek jakimś kocem żeby nie zmarzło w nocy maleństwo :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój stary diesel jest oprzyrządowany w EGR, katalizator i DPF. Spaliny są zawsze bezwonne, nawet podczas wspomnianego wypalania DPF (ty coś wspominałeś że twoje śmierdzą??). DPF ściągnę wtedy kiedy zaleca BMW czyli za 60-70 tys. i wyczyszczę chemicznie co przywróci go do stanu fabrycznego.

O poranny rozruch mojego silnika też nie musisz się martwić bo nocuje w ciepłym garażu. Polecam refleksję nad swoim działaniem, bo w tej chwili twoje auto emituje tyle rakotwórczych gazów co benzyniaki z 1970 roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ładnie zmieniać parametrów silnika mapy i nie ekologicznie F20 118d 185KM a powinien mieć ile ? około 150KM, no wiesz co!

podniosłeś moc Zmieniłeś mapę silnika z mocą porównywalną do 120D i nie zmieniłeś systemu oczyszczania spalin tylko zostawiłeś z 118d

I będziesz mnie pouczać


To że spaliny ze starego dizelka są bezwonne nie oznacza że są ekologiczne i nie zawierają gazów szkodliwych, haha dobre sobie

Tak sie składa se silnik b48-b58 z przebiegiem + - 30.000 nawet bez katalizatora przechodzi przegląd (Normalnie legalnie, norma euro 4-5 ze sportowy katem euro 6)

Jak by był z 2014 roku to juz napewno nie

Bo te silniki sa ekologiczne a twój nie jest i juz nie długo nie wiedziesz takim kopciuchem do stolic europejskich a ja zamknę klapy i wiade bez problemu

Wiec przestał tworzyć tutaj na Forum pseudo ekologicznych teorii

Bo wychodzi na to że F1 to najwięksi truciciele świata, zapewniam Cię ze tam nie ma katalizatora :)

jak i w całym motosporcie i w większości sportowych aut które Widzisz na ulicy

Nie znam nikogo kto ma kata w aucie sportowym po gwarancji a na pewno nie w bmw z sześcioma cylindrami w wzwyż

Jak i w każdym starszym aucie

A prawda jest taka że największymi motoryzacyjnymi trucicieli świata są diesle i hybrydy (Przez baterie proces produkcji)


Wypalanie DPF w twoim aucie odbywa sie podczas prędkośc +120km\h wiec niby skąd masz wiedzieć jak pachną spaliny ? :mad2: Jak ty je wąchałeś ?

W żaden sposób nie jesteś wstanie stwierdzić nawet kiedy to ma miejsce a co dopiero poczuć


Pierwszy raz spotkałem ecoswira w dieslu :D

A kilku ich widziałem i nie stety słyszałem

Przeważnie w priusach gdy mialem M6 V10 z którego wydechu wylatywały motylki i przczółki które robiły miód dla moich uszu a nie spaliny :)

Takie nieekologiczne M6 będzie jeździło jeszcze długo a priusów juz z trzy by trzeba żeby tyle przejechały i po dwa komplety baterii


Sama Greta Thunberg chwaliła moje auta, więc nie fikaj

Jeśli Jakiś Delfin umrze to na pewno przez twój silnik a nie przez mój :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem ekoświrem, po prostu nie lubię druciarstwa przy samochodach bo narusza to powietrze którym wszyscy oddychamy. Unia rozważa wiele niepotrzebnych rzeczy i usunięcie diesla jest jedną z nich, zresztą sprawny 15 diesel będzie mniej trujący niż twoje podrutowane samochody. Które zresztą nazywasz sportowymi :D może jeżdżę dieslem ale przynajmniej nie łechtam sobie ego mówiąc, że jest sportowy.

Co do wypalania, odbywa się już przy prędkości >60 km/h o czym dowiaduję się w tej samej sekundzie z aplikacji w telefonie i podtrzymuję, że nawet wtedy spaliny są bezwonne (w przeciwieństwie do twoich, powtórzę po raz kolejny).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem ekoświrem, po prostu nie lubię druciarstwa przy samochodach bo narusza to powietrze którym wszyscy oddychamy. Unia rozważa wiele niepotrzebnych rzeczy i usunięcie diesla jest jedną z nich, zresztą sprawny 15 diesel będzie mniej trujący niż twoje podrutowane samochody. Które zresztą nazywasz sportowymi :D może jeżdżę dieslem ale przynajmniej nie łechtam sobie ego mówiąc, że jest sportowy.

Co do wypalania, odbywa się już przy prędkości >60 km/h o czym dowiaduję się w tej samej sekundzie z aplikacji w telefonie i podtrzymuję, że nawet wtedy spaliny są bezwonne (w przeciwieństwie do twoich, powtórzę po raz kolejny).

 


Sam jesteś podrótowany i dłobales dizelka bo jeździć nie chciał, sam masz wgrana nie oryginalną mapę silnika w swoim aucie !

Pierwszą modyfikacja tuningu jest Downpipe to otwiera drogie do dalszych prac

Zreszta 118d to nie jest bmw tylko dziadowus juz bym wolał Lpg , wiec zmień forum

Producent dostarczył ta aplikacje do wypalania dpf? czy druciarstwo ?

Zmień forum jest ich pełno o dialach albo pojeździe emkami i zacznij sie udzielać

Mapę silnika tez robiłeś gotowca z apki (bootmod3) bo ja zmodyfikowałem auto w TC-Performance uważane za jedno z najlepszych tego typu miejsc w Polsce

Mimo ze mam kawałek drogi do nich

NIC NIE WNIOSLES DO WONTKU I NIE ODPOWIEDZIALES AUTOROWI TEMATU WIEC SIE NIE UDZIELAJ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę mamy tutaj psychofana BMW, któremu nie po drodze z ortografią. Tak, mam diesla z przyczyn ekonomicznych i tak, jest poczipowany bo (zapewne) nie jechał, jeszcze przez poprzedniego właściciela. Żyj tam w swoim świecie jedynych słusznych 6 cylindrów i ekologicznego (chociaż troszkę cuchnącego) auta bez katalizatorów.

PS. Wypowiedziałem się w temacie, może autor tematu się zreflektuje i nie będziemy mieli kolejnego truciciela powietrza, które już i tak w Polsce do najczystszych nie należy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli masz druciarstwo porobione w aucie przez poprzedniego właściciela i nawet nie wiesz jakie!

Masz wygraną nie orginalną mapę silnika a pozostawiony układu odprowadzania spalin od innej mapy wiesz ze to druciarstwo !

Ja swoje Auto kupiłem nowe w sklepie i wszystkie modyfikacje odbyły się w profesjonalnym zakładzie tuningowym jednym z najlepszych w kraju

Moje auto wyglądało ubogo na placu gdzie same M i AMG i GTRy za 500 tys w górę i zobacz oni też druciarstwo robili :duh:

Wejdź i poczytaj o TC-Performance i Janku Bo na pewno sa lepsi od twoich aplikacji do przepalania dpfa

Nawet z Twojego 118d zrobią lepsze auto nic maż teraz


Mam tez auto Track day I nie jest to Bmw (I tak nie wiesz co to za rodzaj auta i do czego służy) Podpowiem ze to nie dizel w kombi i nie Lpg. Bo na tym Twoja motoryzacja się kończy

Nie masz pojęcia o motoryzacji bo jeździsz januszowym dizelkiem bo tanio Panie ma być, do tego dłubanym przez nie wiadomo kogo ale poprzedni właściciel zrobil to ja zostawię bo za darmo mam a że nie wiadomo co tam jest to nic, ważne ze jeździ ! i ma więcej koni a jak sa czasy zapłonu po ustawiane i jaki Boost to co z tego Ważne że 180 hp ...


Nie pouczaj innych bo nie jesteś żadnym autorytetem

Idź przepal lepiej parcha bo nie odpali rano niech po klekocze. Przepal dpfa aplikacją

Dowiedz sie czym jest Downpipe i po co on jest i czy w silniku B48 i B58 z przebiegiem 30tys potrzebny jest katalizator żeby spełnić normy euro. Podpowiem ci że mój spełnia euro5

Wypowiadasz się jak byś wiedział o czym mówisz a sam jeździsz dłubanym starym dizlem o którym nie masz pojęcia kto co robił

Wymuszasz przepalanie DPF bo jest tak zapchany ze sam się nie przepala już. Mowie ty o tych małych cyklicznych przepaleniach

Zamiast pisać tu i oceniać innych proponuje zainteresować się motoryzacja

Moim zdaniem nie jesteś osobą która lubi samochody a na pewno nie znasz się na tyle żeby pouczać kogokolwiek, o czym świadczy Twój dłubany dizel z zapchanym DPFem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.