Skocz do zawartości

Wymiana sanek.


Maniana1983

Rekomendowane odpowiedzi

450-500


Pamiętaj ze śruby sanek to 120nm momentu

Nakrętki i śruby maglownicy należy wymienić na nowe.

Plus nakrętki śrub zawieszenia.

Dokręcenie momentów zawieszenia tez istotne jak i geometria.

Przy tej wymianie jest dużo szczegółów i trzeba przypilnować mechanika lub ucznia by to zrobił poprawnie.

Kluczowe są nowe części i rysunki z momentami bo cześć momentów zawiera tez extra kat 90 stopni.


Info dla potomnych :

Jeśli sanki wymieniano w zakładzie blacharsko lakierniczym to należy na 100% dokręcić. zawieszenie zgodnie z tis!

Lakiernik czy blacharz tego nie zrobi!

Mechaniki tez słabo to łapią.

MADE IN PRL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej KumatyWujek,


Dzięki za info, bardzo rzeczowe porady. Jadę we wtorek do mechanika aby spojrzał na te moje sanki i ewnetualnie wycenił.

Niestety auto miało delikatnego strzała i jeden uchwyt jest wygięty, więc nie spodziewam się niczego innego niż wymiana..


Jak pytrzyłem na necie to kwota używanych sanek z demontażu to koszt około 2 tyś do xDrive'a, to może 3 tyś się zamknę.


Dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.