Skocz do zawartości

Wymiana tarcze/klocki tył/przód


ledakar

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie,

 

Zbliża mi się wymiana tylnich klocków w F30. Dzisiaj byłem spytać w Bawarii o koszt wymiany i krzyknęli coś koło 1 tys. zł.

 

Chciałem Was podpytać czy to normalna cena, czy uważacie że zawyżona? I czy można zrobić taką wymianę poza ASO nie tracąc gwarancji?

 

M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 195
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

heheh. Tak można - kup klocki textara za max 200 zł z czujnikiem i podjedz do każdego kumatego mechanika i ci to za 100 wymieni. Na temat bawarii ich podejścia, jakości i cen (katowice) wypowiadać się nie będę....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniałem klocki na przód poza ASO.

Kupiłem oryginały BMW.

Dobre ceny ma człowiek z forum - gorik79. Łącznie z FV.

Gwarancji nie tracisz.

Nie wiem jak jest z klockami nie oryginalnymi.

SPRZEDAM


Komplet zderzaków BMW F30 Sport Line


Komplet zderzaków BMW Z4 E89

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po jakim przebiegu wymienialoście. U mnie trzeba po ok. 50 tys. Lekki szok. Zazwyczaj miałem po ok 100 tys.

 

W gwarancji jest zapis, że wszelkie przeglądy należy robić w ASO pod rygorem utraty gwarancji. A ślad wymiany klocków pozostanie i będzie możliwy do odczytu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja za 3k km mam do wymiany i przód i tył. We Wrocławiu przez telefon powiedzieli mi 1500 za przód i 1200 za tył, co daje astronomiczną kwotę prawie 3 tysięcy złotych!! Jakieś sugestie?

Kup oryginalne części i wymień poza ASO. Klocki pewnie ok. 1000 zł. Wymiana - 200-300 zł.

Porada 100 zł dla mnie :mrgreen:

:wink:

SPRZEDAM


Komplet zderzaków BMW F30 Sport Line


Komplet zderzaków BMW Z4 E89

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja za 3k km mam do wymiany i przód i tył. We Wrocławiu przez telefon powiedzieli mi 1500 za przód i 1200 za tył, co daje astronomiczną kwotę prawie 3 tysięcy złotych!! Jakieś sugestie?

 

Sugestia moja jest taka ;)

 

Pakiet BSI na 5 lat lub 100000 km kosztuje 3600 pln (juz go masz).

 

Ceny pakietów BSI Plus to:

5 lat lub 100000km to 9628 pln

6 lat lub 120000km to 12517 pln

6 lat lub 150000km to 16703 pln

 

Od powyższych odejmij 3600 pln i przelicz czy warto vs Twoje przebiegi, wymiany klocków no i w przyszlosci takze tarcz hamulcowych. Ja się na na pewno zdecyduje na jeden z powyższych (gdy nadejdzie pierwsza wymiana) tym bardziej, że siedzą u mnie hamulce M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja za 3k km mam do wymiany i przód i tył. We Wrocławiu przez telefon powiedzieli mi 1500 za przód i 1200 za tył, co daje astronomiczną kwotę prawie 3 tysięcy złotych!! Jakieś sugestie?

Kup oryginalne części i wymień poza ASO. Klocki pewnie ok. 1000 zł. Wymiana - 200-300 zł.

Porada 100 zł dla mnie :mrgreen:

:wink:

Nie koniecznie

http://bmwcentrum.pl/klocki-hamulcowe-tyl-bmw-f20-f22-f30-f31-f32-f33-f34-f36,id3774.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi jak mam auto jeszcze na gwarancji i będę miał tzw. "potrzebę serwisową" wymiana klocków to mogę sobie kupić sam/przez znajomego mechanika jakieś markowe np. ATE i wymienić poza ASO bez utraty gwarancji?

Kolejna sprawa czy jeśli pojadę na przegląd do ASO to czy oni zmieniają klocki najpierw mnie pytając o zgodę czy robią sobie to ot tak i wystawiają fv na 3 tysie?

 

Chodzi mi o to, że zbliża mi się termin wymiany i wolę to zrobić za normalne pieniądze, najlepiej poza ASO ale nie chcę stracić gwarancji ( jeszcze 1.5 roku ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ale widzę że zdanie masz już wyrobione dla tego się pytam :mrgreen:

Względem hamulca bym się nie przejmował Ale olej bym w ASO robił

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja za 3k km mam do wymiany i przód i tył. We Wrocławiu przez telefon powiedzieli mi 1500 za przód i 1200 za tył, co daje astronomiczną kwotę prawie 3 tysięcy złotych!! Jakieś sugestie?

Kup oryginalne części i wymień poza ASO. Klocki pewnie ok. 1000 zł. Wymiana - 200-300 zł.

Porada 100 zł dla mnie :mrgreen:

:wink:

Nie koniecznie

http://bmwcentrum.pl/klocki-hamulcowe-tyl-bmw-f20-f22-f30-f31-f32-f33-f34-f36,id3774.html

 

Przód+tył to prawie 1000 zł. Więc chyba niewiele się pomyliłem? :wink:

A co do przeglądów (nie mam pakietu serwisowego) to ja rozwiązałem to tak, że kupiłem swój olej wg parametrów BMW, wszystkie filtry (oryginalne), a w ASO zapłaciłem za robociznę.

Auto oczywiście na gwarancji.

SPRZEDAM


Komplet zderzaków BMW F30 Sport Line


Komplet zderzaków BMW Z4 E89

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za namową kolegi pieron82 zdecydowałem się rozszerzyć pakiet serwisowy. Za 100 tysięcy i 6 lat zapłaciłem lekko ponad 6 tysięcy więc nie ma tragedii. Co ciekawe przed jego końcem mogę go dowolnie przedłużyć płacąc tylko różnicę w cenie pomiędzy zamawianym a tym, który obecnie posiadam. Cena ustalana indywidualnie po VINie auta więc przy hamulcach ceramicznych jest pewnie sporo wyższa - w końcu nie sądzę, że dokładają do biznesu ;-)

 

I jeszcze małe info: jeżeli zapali się inspekcja hamulców (1400 km) to wykupienie rozszerzenia pakietu nic nie da - wymagana wymiana będzie pełnopłatna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi nic nie mówili o tym, ze chęć zakupu takiego pakietu mam wyrazić wczesniej. Info dostałem w Sikorze takie, ze przyjeżdżam na wymianę, rozszerzam pakiet i temat z głowy, ale dopytam o szczegóły bo nie ukrywam, ze nie zgłębiałem tematu ;) kasa jednak nie jest duza vs to jakie koszty nas czekają i fajne jest to co pisze _holek, ze można go "rozciągać" nie mrożąc dużej kasy jednorazowo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ogólnie jestem już na 95% zdecydowany. koszty wymiany M-hamulców u mnie są absurdalne. jedyne nad czym się jeszcze zastanawiam, to czy jak przyjdzie do wymiany tarcz nie założyć na własną rękę np. Zimmermanna Sport, który w najgorszym przypadku jest takiej samej jakości jak OE a prawdopodobnie nawet lepszy.

 

a tak przy okazji, przy jakich przebiegach wypada/wypadł wam pierwszy serwis hamulców? ja mam przebieg 22000 i pokazuje do wymiany 11000, więc powinno to nastąpić przy przebiegu ok. 33000.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ogólnie jestem już na 95% zdecydowany. koszty wymiany M-hamulców u mnie są absurdalne. jedyne nad czym się jeszcze zastanawiam, to czy jak przyjdzie do wymiany tarcz nie założyć na własną rękę np. Zimmermanna Sport, który w najgorszym przypadku jest takiej samej jakości jak OE a prawdopodobnie nawet lepszy.

 

 

Do Twojego motoru to musza byc dobre hamulce bez dwóch zdań, ale wydaje mi się, ze jak juz wykupisz ten pakiet to szkoda będzie kasy, a te Mkowe tez dobrze hamują. Zrobisz powlokę na lakier zamiast heble zimmermanna kupować ;)

 

Co do wymiany to komputer pokazuje przód 50kkm, a tył 60kkm ;) ale mam przejechane 7kkm wiec pewnie spadnie do 30000 może 40kkm - hamulce takze mam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.