Skocz do zawartości

Niedomykają się maska


GracuWymiata

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy

Tylko tym reguluj:

Height adjustment at strikers:


Unclip the anti-twist lock (1).


Adjust height by turning the striker (2).


Height adjustment of engine compartment lid to side panel by means of stop pad.


Note:

The engine compartment lid is correctly adjusted in the front section by a combination of pulling the strikers and pressing the stop pads.


Incorrect adjustment results in either wobbling of the bonnet or sluggish unlocking.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz zamek maski - wyglada na to, jakby prawy (obserwowany z miejsca kierowcy) sie nie domykal.

Moze linka puscila, zobacz,. czy ten zamek w ogole sie domyka.


Swoja droga - nie jechales ul. Kosmonautow we Wroclawiu z centrum do Lesnicy okolo 10 rano?

Widzialem na tej trasie auto z tak sama "niedomknieta maska" - z prawej strony wzgledem miejsca kierowcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ruszaj zadnych zawiasow czy haka maski :mrgreen:

Daj WD40 na mechanizm zamka prawego i sprawdz czy ten zamek jest dobrze przykrecony.

Podczas upalow nie zamykaja sie maski wielu pojazdow a nie tylko te od BMW :mrgreen:

MADE IN PRL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc :)


Będę probował każdego sposobu, zacznę od najprostszego tak jak kolega wyżej napisał WD40 :D a potem sprawdzę zamki itp., aż do samodzielnej regulacji.

Jak coś mi się uda zdziałać to dodam post.

 

Sprawdz zamek maski - wyglada na to, jakby prawy (obserwowany z miejsca kierowcy) sie nie domykal.

Moze linka puscila, zobacz,. czy ten zamek w ogole sie domyka.


Swoja droga - nie jechales ul. Kosmonautow we Wroclawiu z centrum do Lesnicy okolo 10 rano?

Widzialem na tej trasie auto z tak sama "niedomknieta maska" - z prawej strony wzgledem miejsca kierowcy.

 

Nie, to nie ja :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co demonizowac ASO bo prywatne warsztaty sa wcale nie lepsze :lol:

W zadnym z nich malo kto uzywa klucza dynamomentrycznego ktory jest podstawa przy remontach aut :roll:

Zastanawia mnie jak u kolegi mogl sie obluzowac hak gdy jest plastikowe zabezpieczenie jego?

MADE IN PRL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co demonizować?

Na zdrowy rozum Wujku no... :wink:

Gdzie powinni znać się na Twoim samochodzie jak nie w ASO?

Gdzie Kowalski powinien zostawić samochód do naprawy/przeglądu, żeby spać spokojnie?

Nie wspominając już o tym segmencie "premium", który dawno przestał być premium jeśli mówimy o poziomie świadczonych usług.

Jest tak wiele przypadków totalnego braku profesjonalizmu i fuszery w ASO (i nie mówię tutaj tylko o kwestiach serwisowania/naprawy), że ludzie mając samochód na gwarancji szukają pomocy gdzie indziej.

Strasznie to przykre. Nie wiem jak to funkcjonuje w innych krajach ale w PL wygląda to marnie.


To już dawno przestało być demonizowaniem. To fakty.

Sorry za OT.


Ale jak ASO może mieć trudności ze "zdiagnozowaniem" tak banalnej rzeczy jak niedomykająca się maska... :lol:

BMW F31 320d ED (N47T) - Mobil 1 ESP 5W-30 + AR9200

BMW F20 118d (B47) - MOTUL 8100 X-CLEAN+ 5W-30

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz to naprawiaj u mariana co prowadzi niezalezny serwis i mam na drzwiach wielki znaczek BMW :mrgreen:

Mariany sa dobre na starsze auta ale do nowszych lepiej by sie nie dotykali swoimi palcyma...

Przez ostatnie 25 lat wyprobowalem wszelkie opcje naprawy wiec nie demonizuje ogolnie ASO.

Partacze wg mojej statystyki czesciej wystepuja w serwisach niezaleznych i tam bym raczej patrzyl mechaniorom na brudne lapska :norty:

Ludzie nie rozumieja ze czasy gdy prywatny serwis byl tanszy bezpowrotnie minely...

Dzis w ASO mozna dostac dobra cene na czesci/montaz/uslugi a do tego pelna fakture VAT z gwarancja.

Jak slysze ze ktos zostawil 5-7 tysi w prywatnym warsztacie to sie turlam ze smiechu :lol:

btw w sezonie wakacyjnym od czerwca do konca wrzesnia w calym EU serwisy/fabryki pracuja na pracownikach sezonowych :roll:

MADE IN PRL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę robić OT bo temat już jest do zamknięcia, problem rozwiązany, więc tylko odniosę się do Twojej wypowiedzi i kończę. :wink:

Po prostu nie darzę ASO zaufaniem.

Nie mam zwyczaju naprawiac samochodów u Mariana i zgadzam się, że z nowszymi konstrukcjami/rozwiązaniami ów Marian sobie pewnie nie poradzi.

Natomiast serwisów niezależnych jest cała gama.

A nawet nie jeden Marian poradziłby sobie znacznie lepiej od Pana w ładnym uniformie ze znaczkiem BMW na piersi.

Od Ciebie zależy jaki serwis wybierzesz.

Z resztą jak sam wspomniałeś pracownik sezonowy pracownikiem miesiąca nie zostanie. :wink:

Jestem zwolennikiem serwisowania samochodu w warsztatach, które mają wąskie specjalizacje, konkretne marki.

Jeszcze nigdy nie miałem kuku korzystając z takich miejsc.

Co do cen to w moim i nie tylko w moim odczuciu ASO nadal są za drogie.

Dla innych być może cena jest adekwatna do świadczonej usługi czy części. Proste.


To tylko moja opinia. Do niczego nie namawiam i nie przekonuję.

Mało interesuje mnie kto i gdzie naprawia swoje samochody - ich sprawa.

Ale opinią chętnie się podzielę. :wink:

BMW F31 320d ED (N47T) - Mobil 1 ESP 5W-30 + AR9200

BMW F20 118d (B47) - MOTUL 8100 X-CLEAN+ 5W-30

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.