Skocz do zawartości

N20 lekkie wycie przy dodawaniu gazu


pepper77

Rekomendowane odpowiedzi

Nie jest możliwe aby oleju ubylo bez ubytku gazu, olej miesza się z gazem smarujac tloczki, jedyna możliwość to gdy wymieniaja element układać np skraplacz co jest czesto w f10 i nie uzupelnia oleju który się tam zgromadzil

 

heh, i to by wyjaśniło moja przypadłość, miałem wymieniany własnie skraplacz, 'fachowcy' od klimy nabili czynnikiem nie sprawdzając oleju dlatego zanim do nich pojechałem było cicho, jednakże jesli ktos ma nieszczelny układ i jeżdzi tylko na nabijanie czynnikiem bez korekty stanu oleju to również nabawi się ostatecznie braków olejowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 84
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Zgadzam się z Tobą, że to są dwa rodzaje dźwięków.

Jeden to na zimnym silniku i do tego da się przyzwyczaić.

Drugi to dziwny dźwięk z klimy, który zanika w momencie kiedy kompresorklimy przestaje działać (jest wyłączony).

I teraz dwie kwestie. Ja nabilem cały układ nowym czynnikiem wraz z olejem i niestety klima nadal daje ten dźwięk.

Wymieniłem nawet łożysko kompresora o ch..j to dało.

Pepper mam do Ciebie pytanie. Ten olej w kompresorze to jest inny olej niż ten z czynnikiem?

Chodzi mi o ten co uzupełniłeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możliwe, że Twój kompresor już umarł, podjedź do kogoś kto się dobrze zna na klimie samochodowej żeby wyjął kompresor z auta i potestował na przyrządach. Mnie ostrzegli, że jeżdżenie na niesprawnym kompresorze może spowodować dostanie się opiłków w układ i konieczne będzie płukanie, a to koszt ok 2tys zł

Jutro zadzwonię do gościa który mi to robił zapytam jaki olej zastosował, bo mówił mi ale nie pamiętam. Podobno ten i tylko ten trzeba zalać. odwiedź porządny warsztat, wyjecie kompresora z auta i testy dadzą jasna odpowiedź :)


edit

tak na szybko znalazłem:

https://www.revbase.com/tt/sl.ashx?z=78fb9fde&DataID=2373908&ft=1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
możliwe, że Twój kompresor już umarł, podjedź do kogoś kto się dobrze zna na klimie samochodowej żeby wyjął kompresor z auta i potestował na przyrządach. Mnie ostrzegli, że jeżdżenie na niesprawnym kompresorze może spowodować dostanie się opiłków w układ i konieczne będzie płukanie, a to koszt ok 2tys zł

Jutro zadzwonię do gościa który mi to robił zapytam jaki olej zastosował, bo mówił mi ale nie pamiętam. Podobno ten i tylko ten trzeba zalać. odwiedź porządny warsztat, wyjecie kompresora z auta i testy dadzą jasna odpowiedź :)


edit

tak na szybko znalazłem:

https://www.revbase.com/tt/sl.ashx?z=78fb9fde&DataID=2373908&ft=1

 

Pepper mógłbyś podać namiar na tego magika z Łodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Witam

Czy ktoś już na 100% zlokalizował problem. U mnie zaczeło się koło 40k i trwa do dzis.Chociaż ostatnio się nasiliło. Rozrząd z napędem pompy wymieniony przy 150k i dalej to samo.Aktualnie 175k.

Dźwięk strasznie mnie irytuje a i przy sprzedaży będzie problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam,


podepnę się pod temat. Mam problem z wyciem ciągłym, tylko kiedy włączony jest nadmuch (niezależnie czy włączona jest klimatyzacja czy nie) ale bardziej słyszalnym przy dodawaniu gazu. Głównie dźwięk ten jest słyszalny jak obroty rosną na tyle, że skrzynia ma zaraz zmienić bieg, oraz analogicznie jak skrzynia redukuje bieg. Wrażenie jest takie, jakby skrzynia przeciągała biegi, ale kiedy nadmuch jest wyłączony jest cichutko... Poniżej załączam filmiki, może ktoś miał taki objaw i podzieli się co jest przyczyną.


1. Buczy, nadmuch włączony



2. Nie buczy, nadmuch wyłączony



Problem dotyczy konkretnie F30 320d 184KM


Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,


podepnę się pod temat. Mam problem z wyciem ciągłym, tylko kiedy włączony jest nadmuch (niezależnie czy włączona jest klimatyzacja czy nie) ale bardziej słyszalnym przy dodawaniu gazu. Głównie dźwięk ten jest słyszalny jak obroty rosną na tyle, że skrzynia ma zaraz zmienić bieg, oraz analogicznie jak skrzynia redukuje bieg. Wrażenie jest takie, jakby skrzynia przeciągała biegi, ale kiedy nadmuch jest wyłączony jest cichutko... Poniżej załączam filmiki, może ktoś miał taki objaw i podzieli się co jest przyczyną.


1. Buczy, nadmuch włączony



2. Nie buczy, nadmuch wyłączony



Problem dotyczy konkretnie F30 320d 184KM


Pozdrawiam.

 

Nikt nie ma pomysłu gdzie szukać problemu? Wstępna diagnoza mechanika to wentylator (nie wiem jaki) koszt 1250zl... liczę, ze ktoś miał może podobny problem i coś podpowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 5 miesięcy temu...
  • 7 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.