Skocz do zawartości

[E91] BMW 320d czarny turas. Eibach pro kit


Rekomendowane odpowiedzi

Witam po nieobecności.

Problem z DPF rozwiązał się sam prawdopodobnie zawiesiła się procedura po jej wymuszeniu i przepalaniu na autostradzie problem nie powrócił.

Miałem dwa małe incydenty raz koles ściął zakręt oberwał mi lusterko i delikatnie przytarł drzwi po czym się nie zatrzymał jak gdyby nic się nie stało i pojechał dalej. Na szczęście po wymianie lusterka i wypolerowaniu drzwi rys aż tak nie widać choć są. Następnie mała stłuczka parkingowa uszkodzone zawieszenie amortyzator mocowanie, wahacz.

Po demontażu moich starych amorków tudzież najtańszych firmy STATIM (made in Poland) za 135zl sztuka byłem bardzo zaskoczony gdyż amortyzatory były w dobrym stanie bez wycieków, pracowały również dobrze no ale niestety jeden z nich został wygięty.

Tak wiec wpadły nowe TRW, górne mocowania Lemforder oraz sprężyny Eibach pro kit.

Po montażu byłem sceptycznie nastawiony bo auto nie siadło zbyt dużo oraz obawiałem się utraty komfortu. Jednak po zrobieniu 300km stwierdziłem ze auto wręcz zyskało na komforcie na małych nierównościach niestety większe są bardziej odczuwalne, prowadzi się rewelacyjnie no i w końcu usiadło jednak mam wrażenie ze tył nieco za mocno. Na tyle również nowy zestaw amorków TRW spisują się bardzo dobrze są ciche i wyglądały na bardzo solidne i dobrze wykonane jak z żywotnością nie wiem okaże się jednak w tej cenie jestem mega zadowolony. Przy okazji sprawdziłem wahacze Master sport i końcówki które montowałem jakieś 10kkm temu i gumy jak i tuleje są w bardzo dobrym stanie. Czeka mnie wymiana łożyska z tylu. Klapki w odlocie wywalone egr jednak pozostawiłem. Kolektor był czysty jednak klapki miały duży luz po ich wywaleniu nie odczułem jakichkolwiek zmian w pracy silnika. Ostatnimi czasy padła mi również przepustnica/klapa gasząca również została wymieniona jak i wąż od intercoolera. Wyleciały nalepki z tylu oraz przodu.

Zamontowałem również mały subwoofer we wnęce pod podłoga bagażnika.

Kolejne w planach jest:

-wymiana łożyska tył

- przednie lampy Retrofit

- felga 18”

37abb2ccb6d2766eb3b5173a566c100b.jpg

f6b8ec2a232677bc009bd0cb28b78849.jpg0b9a4cde3663801f42bf4f349e7b9760.jpg362a0e0dbce014908dd2c14885f4879f.jpg




e4e3d570ac691ba37621266f622a2797.jpg5f2f40e190ddc3e496272cffc5eb8f82.jpg24ce5ff57f26aeeb897fdac8ea7fa59c.jpg24b3b5ab8416d619aa3ce763a2efba00.jpg9b194c95a1dd3df08f8ec30b4f35fdf7.jpg

b5b3ebd9f9b7ea1188bf4c7b31b3ba8f.jpg


Pojeżdżę jeszcze trochę aż siądzie wszystko do końca i jadę na ustawienie geometrii

Co do lamp to będzie niespodzianka sam nie wiem jak to wyjdzie jak będą gotowe wstawię fotki z przeróbki.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 103
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Świetnie wygląda :cool2: , lekkie obniżenie dodaje charakteru. Gdybyś chciał podnieść nieco tył to dołóż podkładki z pakietu na trudne drogi, ja tak zrobiłem nie podnosi to za dużo bo około 0,5 cm o ile dobrze pamiętam ale dzięki temu mój stoi już równo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Co do zaczepu rury w IC miałem to samo, a że było to jeszcze przed wymiana turbiny dość mocno się pocilo. Miałem dość duże problemy żeby kupić taką rurę. Nawet po numerach odczytanych z rury, ciągle zamówiona rura była inaczej wygięta. Ale jakoś się udało.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doszła paczka z łożyskami i mocowanie amortyzatora tył. Zamówiłem przednią piastę Ruville czy jakoś tak a dostałem droższego FAGa. Na tył siądzie SKF602f4c55db6dd1ddbabc3a056e282553.jpg



Taki mały dodatek do wnętrza. Biza czerwona mały dodatek a całkiem fajnie się prezentuje. Wszyscy pytają czy to podświetlane.

258b464a05799f0072a64c3dbee819b6.jpg



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybaczcie za post pod postem.

Wziąłem się dziś za wyminę piasty nie było wcale tak trudno mam już patent na te śruby, obyło się bez opuszczania amortyzatora. Jeżeli ktoś kiedyś będzie się brał za wymianę to polecam odciąć te mega zardzewiałe końcówki śrub które wystają wtedy śruby wykręcaja się bez problemu i większego oporu, wszystko elegancko grzechoteczką.

5bde08dcb559ace05dc01731d341ad1f.jpg

ae5c8b753ce3dd647f52e7ddf86cc022.jpg


I tu już nowa pasta


962c6e1d822b3395862ee923d62a9731.jpg


Przy okazji wymieniłem klocki hamulcowe

ed17cd6b95db99741a1397388511a814.jpg

b9770a64ecbc5229f42bfd10962b5a02.jpg


I mój patent na cofanie tłoczka zacisku


cfc541030ba66d8de84f43fa018b3aa7.jpg


Został jeszcze tył to już muszę podjechać do majstra ze ściągaczem.

Niestety jeszcze prawdopodobne mam krzywą oponę i ona dodatkowo generuje hałas i delikatne wibracje.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem do czego ten sciagacz.. jeśli jest taki opór to tłoczno do wymiany. To wchodzi palcami!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze powiedziawszy to nawet nie sprawdziłem czy wejdzie palcem haha od razu złapałem za ścisk. Z reguły wymieniałem w busach tam palcami nie byłem w stanie tego wcisnąć. Ale z hamulcami wszystko ok na 100% na badaniu hamowała dobrze klocki zużyte równomiernie koła kręcą się bez oporów.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

To obniżenie na prokit jest za małe jednak ...u mnie było to samo w e91, dodatkowo tył był zglebowany a przód w górze - u Ciebie chociaż jest równo. Na sportline jest troche lepiej ale też przód za wysoko a tyl już zglebowany na max.


Wiecej bym spręzyn eibacha nie kupił, u kolegi w leonie Fr też za mała gleba na prokit.


pozdrawiam

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, nie jest źle, ale niestety dla mnie nie robią efektu wow.

 

No nie ma efektu wow i nie będzie nie stać mnie póki co na efekt wow ale pomalutku do przodu.



Ja jestem z eibachów bardzo zadowolony nie chciałem jej bardziej glebowac mam wiele nierównych dróg i byłoby ciężko. A komfort pozostał bez zmian z czego jestem mega zadowolony



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche takie Audikowe te koła, jednak kolor nadrabia. Fajne daily ze smakiem rośnie!

 

Hahah no właśnie cały czas po głowie mi chodziło gdzie ten wzór widziałem i jaka marka miała takie. A no właśnie audi

Powoli ale jeszcze kupa roboty.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie może takie głupie pytanie. Jak prawidłowo powinny być zamontowane te podkladeczki na poduszce amortyzatora z przodu? Są 2 i tez dwie opcje montażu. W jednej poduszka jest sztywno 0 luzu ale i ciężko się ją obraca natomiast druga opcja to spory luz jednak łożysko obraca się leciuteńko. Pytam ponieważ zamontowałem to w sposób drugi i słychać takie no dajmy na to puknięcia przy skręconych kołach przy najeżdżaniu na przeszkody. Na 17 tez było to słyszalne jednak dużo mniej niż na 18 :D i tak się właśnie zastanawiam czy aby te podkładki nie powinny być odwrotnie. Przeglądałem. Realoem ale nic sensownego tam nie widać.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Części i czołem Bawarka żyje i ma się dobrze.

Jakieś 2 msc temu byłem na programie DPF off + lekki soft.

Na pomiarach okazało się ze pomimo 260k przebiegu silnik jest w bardzo dobrej kondycji i nic mu nie dolega. Wtryski, turbo podają bardzo ładnie.

Teraz takie małe zdziwienie dla mnie po wycięciu DPF na seryjnym sofcie spaliny co tu dużo mówić były bardzo śmierdzące. Po sofcie są praktycznie niewyczuwalne. Zbiera się wyczuwalnie lepiej.

Co do pukania to prawdopodobnie magiel do wymiany.

W planach mam nałożenie wosku kiwami black na zime oraz wymianę termostatów oraz świec. Przy okazji wleci świeży płyn chłodniczy. Myśle ze w tym tygodniu uda mi się to ogarnąć. Termostaty zamówione BEHR i świecie FEBI.

Następny w kolekcje będzie zderzak mpak na tył oraz podwójna końcówka wydechu.

Postaram się wrzucić niebawem aktualne fotki. Pozdrawiam



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Temat trochę staną w miejscu brak czasu wiadomo jak to jest. Prace cały czas powoli do przodu.

Wymienione świece oraz termostaty teraz podczas jazdy trzyma 88-91*. Przy okazji wpadł nowy filtr powietrza.

5e813621d0818abc65d17efa1a63f6b7.jpg

31465d7bc4bb2d34476f3fcb084428c5.jpg


Wpadły tez nowe lampy depo. Świecą jak dla mnie bardzo dobrze, widać ładne odcięcie światła, ringi świecą dość mocno jedyne co wzbudza moje wątpliwości to jak długo poświęcą te ringi i jak wymienić żarówkę. Poza tym jestem bardzo zadowolony.


56e12af941849c163116bb2e4c08aea1.jpg

9e27ff2da53a3a331c16ec4c29bb8549.jpgab8df36e97add15ea62fa981a1b3764a.jpg

42b08b291480de64b1070fc9aa75a7a3.jpg

edde1fa063de35ca8e3df0ba8faf03dd.jpg

b796194878aaeec231d4fbf707e6a0b6.jpg

9f86cacdb3ca5e076cf9874d36ca2611.jpg




Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.