Skocz do zawartości

[E39] Multifunkcja i tempomat - dołożenie - od 09/98


Rekomendowane odpowiedzi

  • 5 miesięcy temu...
  • Odpowiedzi 335
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam ,po dołożeniu nie działa mi multifunkcja jednonabojowa w moim e39 523 przed lift z 10.1998 przejścia z fioletowego zasilającego i z ibus są bo sprawdzeń miernikiem w poduszce ,biały z żółtym ibus przejście jest ,tak samo fioletowy zasilający jednak multifunkcja nie działa a w tym samym czasie rozkodowuje się kluczyk , gdy odłączę przewody od multi da się go z powrotem zakodować , a gdy sie podłączy ibus i zasilający znowu się rozkodowuje , zauważyłem jeszcze ze ustawiając zegarek on działa wolno i przeskakuje nie o minutę tylko przykładowo o klika np. trzy , zdarza się ze też nie wyświetla na nim godzina gdy multi jest podłączona , czy ktos moglby pomóc co mogło pójśc nie tak . Dodam jeszcze że na początku dałem za grube kable z radia zasilający i ibus potem zmieniłem na cienkie i do kasetki mostkami podłączyłem i dalej to samo .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że jest trochę kombinacji.

Miałem kiedyś Vectre B DTI i tam każda wersja nawet bez tempomatu miała już w kierownicy wtyczkę. Wystarczyło zmienić przełącznik zespolony, podpiąć wtyczkę i tempomat działał.


Czy w E39 525D jest dużo grzebania?

Mam kierownicę (wiadomo bez multifunkcji) czteroramienną, że tak powiem z kwadratową poduszką.

Trzeba dokładać jakieś przewody do komputera lub sterownika?

I niektórzy piszą poduszka jedno lub dwunabojowa, jak to rozpoznać i czy każdą da się podłączyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja becia jest z 05/1999 i wszystko gra, wiec w Twojej po lifcie tym bardziej, a być może będzie jeszcze mniej pracy...


pozdrawiam


thenygoos


P.S. Poduszkę masz na pewno 2-stopniową/2-nabojową

 

Miałem kiedyś Vectre B DTI i tam każda wersja nawet bez tempomatu miała już w kierownicy wtyczkę. Wystarczyło zmienić przełącznik zespolony, podpiąć wtyczkę i tempomat działał.


Czy w E39 525D 2002r jest dużo grzebania?

Mam kierownicę (wiadomo bez multifunkcji) czteroramienną, że tak powiem z kwadratową poduszką.

Trzeba dokładać jakieś przewody do komputera lub sterownika?

I niektórzy piszą poduszka jedno lub dwunabojowa, jak to rozpoznać i czy każdą da się podłączyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jak masz jedno nabojową to szukaj jednonabojowej, jak dwu to dwu. Niektórzy zmieniają z jedno nabojowej na dwu i podpinają tylko jeden ładunek :duh: (tu chodzi o twoje bezpieczeństwo i kogoś kto to auto kupi w przyszłości) oczywiście można dołożyć instalację i zakodować w miejsce jedno nabojowej dwunabojową. Przejście z dwunabojowej na jednonabojową jest łatwiejsze. Sterowniki airbag lubią się wysypać przy próbie kodowania i wtedy trzeba go wymienić lub wgać mu wsad programatorem na stole.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz jedno nabojową to szukaj jednonabojowej, jak dwu to dwu. Niektórzy zmieniają z jedno nabojowej na dwu i podpinają tylko jeden ładunek :duh: (tu chodzi o twoje bezpieczeństwo i kogoś kto to auto kupi w przyszłości) oczywiście można dołożyć instalację i zakodować w miejsce jedno nabojowej dwunabojową. Przejście z dwunabojowej na jednonabojową jest łatwiejsze. Sterowniki airbag lubią się wysypać przy próbie kodowania i wtedy trzeba go wymienić lub wgać mu wsad programatorem na stole.

Dzięki wielkie "szumrak"



O taaką odpowiedź mi chodziło.

Siadaj, pięć z plusem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.