Skocz do zawartości

M6 F06 Gran Coupe Competition 575KM, następca Truskawy 335is


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Po sprzedaniu truskawy 335is i wielu miesiącach poszukiwań w końcu wpadła nowa bawarka.

Wybór z BMW był dla mnie tylko jeden - koniecznie M6 F06 gran coupe, koniecznie competition i hamulce ceramiczne z przebiegiem poniżej 80 000km.

Nie brałem pod uwagę nic innego wśród BMW , żaden szary biały czy czarny kolor ( miała być albo niebieska albo pomarańczowa/czerwona)


Myślałem również nad Panamerą Turbo, Audi RS7 lub Mercedesie E63 S amg ponieważ dużo złego naczytałem się o tych silnikach S63t -ale jest ryzyko jest zabawa :)


Podsumowując :

2014r BMW M6 F06 Gran Coupe Competition 575KM, przebieg 65 000km w kolorze San Marino w całkiem dobrym wyposażeniu (brakuje noktowizji) jest już na pokładzie :)

Samochód po niewielkiej szkodzie z USA, poduszki nie były strzelone, od razu odpalała i jeździła na kołach.


Znalazłem poprzedniego właściciela - pisał, że jest zrobiona na 700KM.


Podrzucam na szybko kilka zdjęć, na pewno za jakiś czas zrobię małą sesję w ładnym miejscu bo jeszcze brakuje kilku plasticzków np. tylnego dyfuzora.




====

Oznaczenie modelu 6' F06 Gran Coupé

Kolor SAN MARINO BLAU METALLIC ( B51 )

Tapicerka LEDER MERINO/SCHWARZ ( LKSW )

Napęd HECK

Kod typu 6C93

model M6

Seria 6 F06 M6

Typ nadwozia Gran Coupé

Układ kierowniczy L

Drzwi 4

KSI S63T

Pojemność skokowa 4,40

moc 412


S1CCA Auto start/stop function

S1CDA Brake Energy Regeneration

S2MKA M Przekładnia dwusprzęgłowa z Drivelogic

S223A EDC

S302A Instalacja alarmowa

S4MCA Listwy wewnętrzne Carbon Fibre

S4URA Oświetlenie wnętrza dookoła

S430A Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S488A Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera

S494A Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S5DSA Odryglowanie awaryjne bagażnika

S645A Radio v

S760A Wysoki połysk Shadow-Line

S8SMA Numer podwozia widoczny od zewnątrz

S823A Wersja dla ciepłych krajów

S845A Akustyczne ostrzeżenie o pasach

S850A Dummy-SALAPA

S853A Wersja językowa, angielski

S876A Częstotliwość radiowa 315 MHz

S1CAA Selekcja COP ważnych pojazdów

S2NKA M Hamulec Carbon Keramik

S2NZA Obr. BMW, st. le. M podw. spr. 343

S2VBA Wskaźn. ciśnienia pow. w oponach

S248A Podgrzewanie kierownicy

S3AGA Kamera jazdy wstecz

S319A Zintegrowana pilot uniwersalny

S322A Funkcja dostępu komfortowego

S323A Autom. miękkiego zam. drzwi

S4MAA M Fotel wielofunkcyjny

S4NBA Autom. klimatyzacja z regul. 4 strefową

S415A Roleta przeciwsłoneczna tylna

S416A Roleta przeciwsłoneczna tylna /boczna

S423A Dywaniki podłogowe Velours

S441A Pakiet dla palących

S453A Klimatyzowane fotele przednie

S455A Aktywny fotel kierowcy/pasażera

S464A Worek na narty

S496A Podgrzewanie fotela tylne

S5ACA Asystent świateł drogowych

S5AGA Ostrzeżenie przed zmianą pasa

S5ASA Driving Assistant

S5DLA Surround View

S508A Park Distance Control (PDC)

S552A Adaptacyjny reflektor LED

S6ACA Inteligentne połączenie ratunkowe

S6AEA Teleservices

S6AKA Connected Drive Services

S6AMA Real-Time Traffic Information

S6ANA Concierge Services

S6APA Remote Services

S6F2A Bang&Olufsen High End Surround Sound

S6NRA Apps

S6NSA Komfort. telefonia z rozsz. smartfonem

S6UHA Traffic Information

S609A System nawigacji Professional

S610A Wyświetlacz przezierny

S655A Radio satelitarne BMW

S697A Area-Code 1 do DVD

S7MAA Competition Paket

S8KLA Termin wymiany oleju 15.000 km/12 mies.

S8S4A Dekodowanie zmienn. rozkł. świateł

S8THA Speed Limit Info

S8TNA Św.do jazdy dz.ustaw.przez m.świateł

S9AAA Zabezp. zewn. pokrycia z tworzywa szt.

S925A Dummy-SALAPA




Yd1RJHl.jpg


7wTua8C.jpg


22YcAMV.jpg


GHtnPZT.jpg


aYZ4pzE.jpg

Edytowane przez Adrianadernew

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jedyny słuszny kolor w tym modelu ;)

Czarne fele + ogarnąć końcówki (najlepiej też na czarno) i będzie cacy :cool2:

 

Widziałem Twoją piękną :D


Końcówki są czarne w serii w competition :) tylko pewnie brudne i wyglądają na szare :D


Felgi oddawałem do malowania bo były podrapane, jednak chciałem zostać przy srebrnych - osobiście bardziej mi się podoba to połączenie.


Ciekawi mnie jak świecą lampy poliftowe u Ciebie, czy jest sens pakować się w koszty i zmienić przedlifty na polifta.

Wizualnie na pewno są ładniejsze, kwestia czy dużo lepiej świecą?

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie odpowiem czy światła polift lepiej święcą, bo nie mam porównania z pre lci niestety.

Jak porównujesz przyspieszenie vs pomodzone 335i ? :norty:

 

tutaj raczej nie ma czego porównywać.... :o pomodzone 335i a pomodzone M6 jest przepaść. Ale może gadam głupoty bo odkąd sprzedałem 335is (7 miesięcy) jeździłem 250 konną 430i.

w każdym razie tutaj z pedałem gazu trzeba być ostrożnym w e92 pamiętam że dużo odważniej deptało się w podłogę.

rakieta :D

Auto działa bardzo zero-jedynkowo. Spokojne ruszanie w korku muszę jeszczę opanować bo pedał gazu jest masakrycznie wrażliwy. Nie wiem, czy nie będę chciał wrócić do serii i czy taka aktualnie moc nie zaszkodzi silnikowi. Profilaktycznie już zastanawiam się czy nie zrobić panewek przy jakichś 80 tyś km.


Ale przejechałem dopiero może 10 kilometrów ( na lewych tablicach) mam problem z tylnymi lampami i nie mogę przejść badania technicznego - akurat w serii 6 na USA naciskając STOP zapalają się oba kierunkowskazy. ( chyba jedyny model BMW który tak miał na USA). Lampy są europejskie ale widocznie trzeba to przekodować, popytałem w okolicy ale na moim zadupiu nikt nie robi takich rzeczy a bez badania technicznego i OC nie bardzo chcę wyruszać do bimmer upgrades / code my bimmer ponad 200km...


A ja mam jedynie dostęp do oryginalnego oprogramowania BMW na platformie AOS , mam też głowicę ori BMW - ale tam niestety nie widzę żadnej opcji żeby zrobić lewuchę na lampach bo pakuje wszystko pod VIN na USA niestety (sterownika silnika nie flashowalem :D muszę sprawdzić potencjał tych podobno 700koni ^^ )

Szukałem na forach i coś tam znalazłem na bimmerfest, będę musiał jakiegoś pirata ściągnąć i popróbować.


Kupiłem już nowiuśki licznik w km/h i też będę musiał znaleźć kogoś kto mi przekręci przebieg do góry bo nie chcę bawić się w stacje kontroli pojazdów a załóżmy przy sprzedaży za 5 lat tłumaczyć się dlaczego na liczniku jest 50 tyś km a w rzeczywistości 110....

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Jak się jeździ na sport czy sport + to fakt pedał gazu jest bardzo wrażliwy i walisz głową w zagłówek. W mieście to najlepiej na komfort i ruszać z 2ki.

Nie wiedziałem że takie jaja są z tylnymi lampami, masz trochę zabawy z autem widzę, ale jak to wsio ogarniesz to na pewno będzie cieszyło :cool2:

Nie przesadzasz z tym przyspieszeniem, to dwa inne światy, zwłaszcza od 150 km/h wzwyż :)

80 tys km to sporo jak na ten silnik i ja bym się pokusił o jakąś rewizje żeby w miarę spokojnie spać. Może wtryski na zaś wymienić ? Najlepiej jechać do mechanika który ma pojęcie o takim silniku, niech rozbiera i sprawdza, bo naprawa jest droga niestety.

Jak sprzęgło się nie ślizga to te 700 KM sobie zostaw, chociaż one w serii też mają fajne osiągi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model świetny, nie wiem tylko czy za dużo wypiłem, czy tył ma krzywo doklejone logo i krzywo zamocowane wydechy z prawej ;)


Te reflektory czarne też warto wymienić IMO na oryginalny kolor - w USA jest firma (IND) która sprzeda je i wyśle do EU w kolorze samochodu.


Sam rozglądam sie za F10 M5 i też z informacji, które dostałem od rodziny pracującej od lat w BMW wynika, że 80-100k km to końcówka życia elementów "serwisowych" tego silnika (przede wszystkim panewki). Warto je sprawdzić i wymienic od razu, szczególnie przy tak znaczącym podniesieniu mocy mogą być mocno zużyte.


Ja w F16 (650xi) miałem ~600KM z napędem xDrive, przy 700KM i napędzie na tył, to musi być niezła adrenalina na morkym/w zimie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się jeździ na sport czy sport + to fakt pedał gazu jest bardzo wrażliwy i walisz głową w zagłówek. W mieście to najlepiej na komfort i ruszać z 2ki.

Nie wiedziałem że takie jaja są z tylnymi lampami, masz trochę zabawy z autem widzę, ale jak to wsio ogarniesz to na pewno będzie cieszyło :cool2:

Nie przesadzasz z tym przyspieszeniem, to dwa inne światy, zwłaszcza od 150 km/h wzwyż :)

80 tys km to sporo jak na ten silnik i ja bym się pokusił o jakąś rewizje żeby w miarę spokojnie spać. Może wtryski na zaś wymienić ? Najlepiej jechać do mechanika który ma pojęcie o takim silniku, niech rozbiera i sprawdza, bo naprawa jest droga niestety.

Jak sprzęgło się nie ślizga to te 700 KM sobie zostaw, chociaż one w serii też mają fajne osiągi :)

 

Sprawdzałem historię serwisowa w ASO.

Jakieś 20 tyś km temu wymienione wszystkie wtryski, świece, cewki, koła zmiennych faz rozrządu i nawet wałki oraz przewody turbin -byla jakas gruba naprawa. Ale o panewkach słowa nie było.

Teoretycznie po takim serwisie silnik powinien być w dobrej kondycji mimo, że było to 20 tyś km temu.

Poprzedni właściciel na całe szczęście wymieniał olej co 5-8-10-12-10 tyś km. tylko ostatnia wymianę mocno przeciągnął aż do 18 tyś km.

Edytowane przez Adrianadernew

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model świetny, nie wiem tylko czy za dużo wypiłem, czy tył ma krzywo doklejone logo i krzywo zamocowane wydechy z prawej ;)


Te reflektory czarne też warto wymienić IMO na oryginalny kolor - w USA jest firma (IND) która sprzeda je i wyśle do EU w kolorze samochodu.


Sam rozglądam sie za F10 M5 i też z informacji, które dostałem od rodziny pracującej od lat w BMW wynika, że 80-100k km to końcówka życia elementów "serwisowych" tego silnika (przede wszystkim panewki). Warto je sprawdzić i wymienic od razu, szczególnie przy tak znaczącym podniesieniu mocy mogą być mocno zużyte.


Ja w F16 (650xi) miałem ~600KM z napędem xDrive, przy 700KM i napędzie na tył, to musi być niezła adrenalina na morkym/w zimie :)

 


1 - może kwestia perspektywy zdjęcia :) Od tyłu wszystko wygląda w porządku ( aż specjalnie dziś się przyglądałem ). A wydechu nie za bardzo da się krzywo zamocować bo przecież wisi na wieszakach :)


2 - jakie czarne reflektory? ;) odblaski z tyłu na zderzaku? Pomalowałem je na czarny połysk bo nie podobały mi się czerwone wstawki w zderzaku tylnym, chciałem nawiązać do wydechu, końcówek, emblematu, nerek, ciemnych szyb i listew shadow line . Pod kolor samochodu sam mogę pomalować bez kupowania z USA :)


3- też dużo o tym czytałem a z drugiej strony znam właściciela M5 F10 2012 rok który ma samochód z PL salonu i na blacie ponad 180 tyś km i żadnych panewek nie robił, koszt wymiany panewek z częściami to okolice 8 koła z tego co się orientowałem, niby dużo ale lepiej wydać tyle niż szukać drugiego używanego silnika za ponad 30.


3 - ile miałeś przejechane kilometrów? To w sumie podobne jednostki

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 - ile miałeś przejechane kilometrów? To w sumie podobne jednostki

 

Sprzedałem przy ok 80k km przebiegu, rocznik 2012, N62TU był już w środku, czyli poprawiony motor. Przy wymianie świec (kilka mies przed sprzedażą) serwis stwierdził, że żadnych wad nie widać, same świece po 4 latach używania były "czyste" (brak oznak spalania oleju), nic nie kopciło, generalnie zdrowa sztuka. Pozbyłem się go, bo chciałem zmienić na M850i, ale po kilku jazdach testowych mocno się zniechęciłem (za bardzo plastikowe te środki dla mnie, była piękna, ale środka znieść nie mogę, chyba już się starzeję) i uznałem, że lepiej wyjdzie jak w tej samej cenie wezmę używane M5 F90, M5 F10 i M5 E60 :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w końcu udało się ogarnąć auto od strony technicznej i przejechałem się trochę w trasie trochę po mieście,

Obecny program wgrany przez poprzedniego właściciela jest strasznie tandetny.

1. Nie wiem czy to normalne, muszę obejrzeć kilka filmów na YouTube, ale przy bardzo niskich obrotach zmienia biegi, Drive poziom 1, przy spokojnej jeździe nie przekracza 2 tyś RPM. Samochód niemal się dławi (albo mi się wydaje) i utrzymuje okolice 1200 - 1500 obrotów, w miarę normalnie jest dopiero na Drive poziom 3.


BMK do Ciebie 2 pytania:

a) jak włączyć tryb skrzyni S ? Bo w ustawieniach M1 i M2 na przyciskach widzę taką możliwość, ale na skrzyni za jasnego gwinta nie wiem jak ręcznie w to wejść? Przechodziłem dźwignią w prawo podczas Drive ale wtedy znikało D i pojawiał się sam numer biegu a nie chciałem auta zbyt wysoko ciągnąć na obroty a biegów nie zmieniało.( pewnie wchodziło w tryb manual)

b) czy jeśli stojąc w trypie P włączysz D i puścisz hamulec to auto rusza? U mnie włączam D i mogę wyjść z samochodu i nadal stoi, dopiero gdy musnę pedał gazu to rusza.


2. Łopatkami lub dźwignią biegów przepinanie biegów manualnie trwa dłużej niż w starym ZF w BMW E60. Klikam redukcję - reakcja na wyświetlaczu natychmiast natomiast reakcja skrzyni - ok 1.5-2 sekundy..... Do góry jest trochę szybciej ale mając sprzęgło pod nogą i manuala zrobiłbym to lepiej.


3. Po przekroczeniu 4 tyś obrotów i odpuszczeniu gazu pojawia się karabin kałasznikow z tłumika i leci full auto pocisków... może gdybym miał 18 lat to bym się jarał.


4. W trybie gdy wszystko jest na SPORT PLUS dopiero M6 działa prawidłowo. Biegi przepina perfekcyjnie szybko i w górę i w dół, reakcja na gaz jak na dotyk. (niestety ręcznie nadal przepina wolno! ale hamując trzyma wysoko obroty na biegach i tak samo przyspieszając)


Wydaje mi się, że poprzedni właściciel wgrał jakiś program typu: Na Drive oszczędzam paliwo, skrzynia ma chodzić wolno, auto jedzie jak stary dziad na jak najniższych obrotach. A na sport plus dopiero jest zabawa, hulaj dusza piekła nie ma.

PS: kolejny argument za tym, że program który jest w aucie jest tandetą to taki, że wchodząc w sportowe wskaźniki pokazuje max moc = 80KM i max moment = 80NM.


Chyba zrobię flasha sterownika silnika i skrzyni biegów do serii bo szkoda samochodu i zobaczę jak wypuściła fabryka.

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

1. Normalne że obroty trzyma przy bardzo niskich wartościach, ale silnik nie dławi się, w przeciwieństwie np w 318i G20 (którym sobie ostatnio jeżdżę) w którym aż buda wpada w lekkie wibracje.

a. Na skrzyni nie ma wyboru trybu S.

b. Na D auto samo nie ruszy.

2. Nie wiem czy lag trwa aż 1.5-2s ale faktycznie, reakcja nie jest natychmiastowa :|

3. U mnie tego nie ma :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no może trochę przesadzam aż z tak dużym lagiem, ale nawet w 430i zmieniało szybciej biegi na łopatkach.


trochę mnie uspokoiłeś :)



PS: w zeszłym tygodniu wleciała powłoka ceramiczna, wczoraj zrobiłem kilka zdjęć. Jestem zadowolony z efektu, bardzo ładnie podbiło kolor i błysk, woda świetnie spływa i pod ręką czuć "śliskość"



wQyOJM7.jpg


q2ZUlna.jpg


HlhBFYP.jpg


n3rIhXB.jpg


ZMftZRS.jpg


QixIFbw.jpg


dzięki http://www.mirex-auto.pl/ za położenie ceramiki.

https://www.facebook.com/mirexpolnocna pozdrawiam

Edytowane przez Adrianadernew

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ladnie sie prezentuje, teraz dodatkowo widac ta glebie koloru.

Gratulacje!


Robiles jakas weryfikacje techniczna tego silnika warsztacie?

Sam niedawno zakupilem co prawda 650ix ale to podobne silniki.

Czekam wlasnie na wizyte u mechanika.

Co ewentualnie byscie doradzili zeby sprawdzic poza panewkami w silniku N63TU z przebiegiem 70k km?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ladnie sie prezentuje, teraz dodatkowo widac ta glebie koloru.

Gratulacje!


Robiles jakas weryfikacje techniczna tego silnika warsztacie?

Sam niedawno zakupilem co prawda 650ix ale to podobne silniki.

Czekam wlasnie na wizyte u mechanika.

Co ewentualnie byscie doradzili zeby sprawdzic poza panewkami w silniku N63TU z przebiegiem 70k km?

 

Tutaj nie ma czego weryfikować bez otwierania silnika. Co najwyżej tłoki, cylinder może zawory kamerą można zerknąć poza tym reszta raczej na oko i ucho.

Narazie chwilę pojeżdżę i zobaczę jak pracuje auto ale na pewno będę zaglądać do silnika.

650 tak jak mówisz podobna konstrukcja i podobne bolączki z chęcią przeczytam co warto sprawdzić. Może ktoś coś ciekawego napisze :) BMK to ma luz bo przebieg żaden :D

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Niesamowite auto. Szczególnie w tym kolorze.

Jedno z najładniejszych w ostatnich czasach BMW, a ///M to już klasa sama w sobie.

Benzyna zamiast krwi...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niesamowite auto. Szczególnie w tym kolorze.

Jedno z najładniejszych w ostatnich czasach BMW, a ///M to już klasa sama w sobie.

 

wielkie dzięki :)


pozdrawiam!

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMK mam do Ciebie pytanie.

Czy Twoje reflektory działają jak na poniższym filmie?


https://www.youtube.com/watch?v=8Y3tkMD6Vew&t=3s


U mnie asystent świateł na full led działa jak zwykły asystent na bixenonie jaki miałem w E60. Mam długie i asystenta, nadjeżdża lub doganiam auto i wyłącza po prostu na krótkie.

Zastanawiam się czy to problem w kodowaniu na europę ( fachura zrobił coś nie tak, bo nie miałem okazji jechać nocą gdy było jeszcze wszystko na USA ) czy spowodowane jest tym, że są to przedlifty a może ta opcja działa tylko gdy ma się radar na przednim zderzaku z którym wersje M nie wychodziły? ( już sprawdziłem że działają na podstawie kamery w szybie więc radar wykluczam ) .



a może to trzeba wykodować? bo po VIN pokazuje S8S4A - dekodowanie zmiennego rozkładu świateł ?



EDIT: chyba kodowanko pomoże


https://f10.m5post.com/forums/showthread.php?p=26105327&fbclid=IwAR2oburHKcjJnllvJCAT_t3gbT8j7dpjrSkwmb9ul4G8RKEmcjYH9LRuuAY#post26105327

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Widzę że światła mamy te same S552A. Niestety nie wycina u mnie tak jak na filmie, ale nie wiedziałem że można to zakodować.

Nie drążyłem tematu, bo jakoś specjalnie nie było mi to potrzebne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyjacielu BMK pytanko mam:

Da się jakoś sterować klapkami wydechu ? Czy z automatu tylko auto sobie samo steruje ?

W skrócie czy da się zrobić - chce głośno to otwarte a chce cicho to zamknięte ?

Jeszcze nie do końca ogarniam wszystkie funkcjonalności auta bo ciągle coś do roboty wychodzi. A to kierownica w obszywaniu nowej skóry bo podrapana, fotele i boczki też oddałem do tapicera bo wywalone były bardziej niż w mojej E60 10 lat temu z przebiegiem 300 000km i auto więcej stoi niż jeździ, ale chcę doprowadzić do perfekcyjnego stanu i wtedy będę się cieszył a warto pytać :) jeszcze muszę nową żywicę na dach z carbonu położyć bo widzę że jest w niektórych miejscach połuszczona a niestety to nie lakier i trzeba tutaj wejść z konkretnym sprzętem ale mam już namiar na gościa w Katowicach który robi elementy z carbonu i zna się na temacie żywic.

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Żeby ledy wycinały itd musi być już kamera kafas w aucie. Z tego co pamiętam w F13/F06 pojawiła się jakoś w 2014/15 roku. W wersjach usa nawet jak wszystko jest to mamy wykodowane wycinanie jest o tym zawsze zapisek w vin u nich prawo na to nie pozwala.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.