Skocz do zawartości

Piszczenie paska wielorowkowego


Stolar79

Rekomendowane odpowiedzi

Co może być przyczyną piszczenia paska wielorowkowego?Po odpaleniu auta nic nie piszczy,wszystko cacy.Po przejechaniu paru km i złapania temperatury roboczej zaczyna pojękiwać pasek.Myślę sobie wymienie go.Wymieniełem na Continental i to samo.Jeszcze jak nie ma obciążenia to w miarę.Ale jak załączę klimę to już się robi głośno.Jak delikatnie poluzuje napinacz jest cisza,jak do bardziej kluczem docisnę jest piszczenie głośne.Po zastosowaniu spraju do pasków parę dni spokoju po czym powróciło.Macie jakiś pomysł co to może być?



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

U mnie w E91 N47 miałem podobne objawy.

Wymiana paska na zamiennik nic nie dała.

Zakup oryginału lekka poprawa ale jeszcze nie ideał, zakup nowego koła pasowego oryginalnego rozwiązało problem.

Porównując stare i nowe koło przy przebiegu 130 000 km , stare było już mocno zużyte.

Montaż nowy pasek, koło pasowe i napinacz rozwiązało problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oryginał z aso nie piszczy przez pół roku.Miałem to samo w X3 E83.Kupiłem a Aso i faktycznie jest inny bo od spodu ma taki meszek,welur.Z tym że w E83 nie ma sprzęgiełka na kole od alternatora,jest na sztywno i dla tego jest specjalny pasek.W F25 jest sprzęgiełko



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.