Skocz do zawartości

Hak do x3


siodema

Rekomendowane odpowiedzi

Przyłączę się do tematu, bo własnie próbuję skompletować części do montażu tego haka. Elementy: hak, moduł, przycisk już udało mi się zdobyć. Nie mogę namierzyć wiązki elektrycznej do połączenia modułu i dwóch wtyczek przy haku. Może orientujecie się czy w F25 jest fabrycznie wiązka? :roll:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

witam

Przyłączę się do tematu, bo własnie próbuję skompletować części do montażu tego haka. Elementy: hak, moduł, przycisk już udało mi się zdobyć. Nie mogę namierzyć wiązki elektrycznej do połączenia modułu i dwóch wtyczek przy haku. Może orientujecie się czy w F25 jest fabrycznie wiązka?

 

.... w BMW X3 F25 jest dostępny cały komplet , W skład którego wchodzi :

- "A" ; wiązka elektryczna

- "B" ; hak z napędem elektrycznym

- "C" ; moduł haka

- "D" ; sterownik AHV ..... itd.


4yzmuono.jpg

Pozdrawiam Andrzej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem do gościa co sprzedaje haki na aldrogo z montażem i dostałem taką odpowiedź:

"wygląda to tak:

hak (oryginał BmMW) -800zł

montaż -250 zł ( 2,5 godz.)

moduły przycisk, inst.ele. ( w zamienniku )- 350ZŁ

ŁACZNIE - 1400ZŁ"

Także nie są to jakieś astronomiczne ceny kwestia czy nie będzie błędów, tyle że gość co to robi ma warsztat pod granicą niemiecką.

Edit

Hak elektryczny używany oryginał Westfalia BMW. Tak gość mi odpisał. Tylko elektryka wiązka zamiennik to różnie może być.

Edytowane przez marcin62
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ marcin62

jeśli to hak elektryczny to cena jest jak na cybermonday :)


Temat haka może uda mi się ogarnąć w następnym tygodniu. U mnie koszty wyglądają następująco:

1) hak elektryczny oryginał Westfalia - 400 zł

2) moduł - 250 zł

3) przycisk - 150 zł

4) wiązka - podobno ok. 500 zł

5) montaż i kodowanie - 800 zł w warsztacie nieautoryzowanym

razem 2100 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 3 tygodnie później...

Wspominaliście o potrzebie kodowania, co dokładnie trzeba zakododować i czy można to samemu zrobić.


Mam zamiar kupić hak THULE (na ehaki.pl) i wiązkę dedykowana 13-PIN do X3. Całość montażu powinienem dać rady, ale pytanie co z tym kodowaniem, ktoś wie?


https://www.ehaki.pl/brink-hak-holowniczy-bmw-x3-f25-2010-2017,sp,6,498

https://www.ehaki.pl/dedykowana-wiazka-13-pin-bmw-x3-f25,sp,38,4828

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu nie chodzi o to żeby ktoś mi zdradzał tajniki fachu na którym zarabia, mogę zapłacić, tylko nie chce płacić 7 kPLN w ASO za haz z wiązką i montażem - to jest przesada.


Finalnie wolę to zlecić komuś, pytanie tylko mam czy poza ASO sobie poradzi ktoś - wiązka dedykowana WESTFALI chyba wymaga aby potem zakodować to w samochodzie/komputerze, choć nie wiem dokładnie czy jest to wymagane i jakie konkretne features daje (oprócz wyłączenia czujników parkowania).


Ktoś wie jakie są różnice między wiązką dedykowaną z modułem a uniwersalną (równolegle instalowany moduł poza szyną CAN)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Moje auto posiada opcje S8SLA przygotowanie pod hak. Ktos wie co to w praktyce oznacza? Co mam juz zainstalowane?

Chcę zamontować hak w swojej X3 (z USA) i też ma tą opcję S8SLA przygotowanie pod zaczep holowniczy. Wie ktoś co to oznacza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie oddałem znajomemu hak ( mam mpakiet) 1400 wzięli(plus kodowanie foteli elektrycznej klapy itp.) od niego, myślę że sam bym to zrobił ( prócz kodowania).

Jak nie miałeś wersji z hakiem to potrzebny bedzie:

Guzik

Wiazka -wiazka wpinana jest w bezpieczniki z tyłu

Hak

Moduł

Montaż stosunkowo latwy jest.

Ja sobie zostawilem tylko belkę od haka. Wygląda na solidniejsza niz standardowa. Co do montażu w m pakiecie to są oslony dedykowane , albo trzeba wyciąć w osłonie i po problemie.

Wydaje mi się że jeżeli auto nie miało przy wyjeździe z fabryki zamontowanego haka to raczej nie ma wiązki poprowadzonej.

Jak by ktoś chciał to mam namiar ( Raszyn pod Warszawą) do gościa co robi tylko BMW.

Ps. Taniej wyjdzie samemu kupić komplet i dać do zalozenie i kodowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.