Skocz do zawartości

silnik 6 cylindrowy 28i N52B30 czy 35i N55B30


Hom_er

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym kupić X3 w benzynie, rocznik od 2011.

Przeglądając forum widzę, że najbardziej polecany jest 35i 306 KM.

Ale można też znaleźć w ogłoszeniach 28i 255KM (N52B30).


I teraz moje wątpliwości:

1. Zakładając, że w N52B30 wystarcza komuś koni (1 s różnicy do 100 km/h), czy ze względu na brak turbo (mniej skomplikowany?) nie jest to w ewentualnych naprawach bardziej ekonomiczna jednostka?

2. Ciekawe jak wygląda rzeczywista różnica spalania? Bo 35i w stosunku do 2.0 245 KM nie wykazuje znaczących różnic (wg niektórych osób z forum).


Z góry dziękuję za pomoc,

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Silnik był oferowany w EU w F25 w latach 2010-2011, ale że był obłożony w PL wyższą akcyzą to nie cieszył się popularnością... A to że nie ma turbo nie znaczy, że jest bezawaryjny. Moim zdaniem, 35i jest dużo lepszym wyborem.

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.