Skocz do zawartości

Felgi z x-line Y 607 - gniją


wizja

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam problem z felgami Y 607 z f25, mam dwie X3 z ostatnich dni produkcji tego modelu, jeszcze na gwarancji fabrycznej, zgłosiłem do serwisu problem gnicia felg i wszystkie 8 szt kwalifikuje się do wymiany, problem polega na tym, że serwis chce dopłaty 40% do 1 felgi na samochód, czyli 2 x 920 zł. Opłata za to że falgi posiadają ślady używania tj zarysowania. Problem tych felg jest znany dealerowi, nie potrafią odpowiedzieć czy za kilka miesięcy ponownie wystąpi problem - i co znowu dopłata?? Jak uważacie - zasadna jest dopłata??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jaka dopłata. Zglaszasz do reklamacji wadliwa część mają ci wymienić na wolną od wad. Co ma do tego czy jest zarysowana czy nie. Przecież działają tu takie same ,asady jak przy każdej normalnej reklamacji.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Dealer chce cie w balona zrobić i po kosztach załatwić reklamację. Do rzeczoznawcy z tym za śmieszną kwotę i nie płacisz nic dealerowi.

Myszka mi przestała działać po 1,5 roku i co sklep mi odda 25% jej wartości bo ją wytarłem pod palcem?

Skąd w ogóle 40%? Kto to wyliczył? Jakiś papier na to? Co to z ASO, abym tam nigdy nie pojechał przypadkiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapytałem też BOK BMW o to, otrzymałem taka odp.

"w odpowiedzi na Pana zgłoszenie informuję, że w kwestii wymiany felg, oraz naliczenia kosztów serwis sugerował się uszkodzeniami mechanicznymi, które zostały zweryfikowane. Serwisy w taki przypadkach określają procentowo wielkość tych uszkodzeń w odniesieniu do wartości felg.

Za powstałe uszkodzenia odpowiada użytkownik pojazdu, a w związku z tym część tych kosztów jest do uregulowania przez klienta."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Sprzedawca nie ma prawa potrącać jakiejkolwiek kwoty za częściowe zużycie oddanego do reklamacji towaru. Jeśli dojdzie do zwrotu pieniędzy, konsumentowi powinna być zwrócona pełna kwota, jaką zapłacił za towar. Natomiast w przypadku wymiany towaru, który był niezgodny z umową, niedopuszczalne jest aby sprzedawca żądał od konsumenta zapłaty różnicy w cenie towaru pomiędzy uiszczoną w momencie zakupu, a istniejącą w chwili dokonywania wymiany.

Chłopie oni jakieś swoje nowe prawo ustalają. Nie daj się wrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jak będę Cię naciągać, zwróć się o wydanie uzasadnienia na piśmie i idź z tym do lokalnego Rzecznika Konsumenta (w każdym większym mieście jest takowy)

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.