Skocz do zawartości

zakup X3 z silnikiem 2.0 benzyna


suchy_85

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

zastanawiam się bardzo poważnie nad zakupem bmw x3 F25,

planuję kupić model z silnikiem benzynowym 2.0 (184 km)z automatyczną skrzynią biegów.. czy to dobry silnik? od razu mówię, że nie chcę diesla

na co warto zwrócić uwagę przy wyborze tego samochodu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ja też się długo zastanawiałem co wybrać 2.0 benzyna czy 35i benzyna,diesel nie wchodził w grę,po zebraniu opini i doświadczeń innych,kupiłem 35i i teraz bym nie zamienił tego na żaden inny,to jak ten samochud się zbiera i brzmi to jest bajka.Wiem że 2,0 są wadliwe,tak że poważnie się zastanów.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
O ile dobrze pamiętam to 28i, a nie 20i miały wadę, a jedynym mankamentem 20i jest "mało pary" (stosunkowo niski moment obrotowy w stosunku do 20d)

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też nie jestem pewny czy ten silnik jest wystarczająco mocny do tego auta, używa ktoś tego silnika i może się wypowiedzieć?

Obecnie mam volvo s40 z 2.0 dieslem 136 km, (moc i moment obrotowy jest dla mnie zadowalający)

Głównie jeżdżę po mieście ale chcę żeby nowe auto w trasie też płynnie wyprzedzało przy większych prędkościach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
130NM wiecej w przypadku 20d, to jest przepasc. Tak jak doradzalem w dziale e83 tak tu, diesel w x3 jest znacznie lepszy. Mniej awaryjny, bardziej ekonomiczny oraz ma fajny moment obrotowy w polaczeniu z 8hp jest to najlepsza opcja.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ciezko prowadzi sie dyskusje z kims kto upiera sie przy swoim mysleniu i nie chce sluchac tych co siedza w bmw od lat. Skoro ma byc benzyna chodzby nie wiadomo co i jak byla gorsza od diesla i porownuje do starego Volvo, ja odpadam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piszę tu właśnie po to żeby dowiedzieć się czy ten silnik to dobry wybór, to nie jest tak do końca, że upieram się przy swoim na siłę, po prostu diesel odpada nie zależnie jak dobry by był, szukam auta z silnikiem benzynowym i automatem, to są 2 kluczowe elementy przy wyborze

Jak na razie nie kupię raczej tego silnika bo mi go odradzacie ale chcę rozwiać wszelkie wątpliwości stąd moje pytania

Niestety niemam możliwości nigdzie w pobliżu się tym autem przejechać, żeby sprawdzić czy mi to wystarczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kkx5 są ludzie w tym ja, że nie chce już diesla i koniec, wole mieć droższy w utrzymaniu samochód ale bardziej komfortowy. BMW to już nie jest marka bijąca konkurencje na głowę i jeżeli kolega chce benzyne to albo godzi się na wyższe koszty utrzymania albo zmienia markę na inną np. Lexusa czy Mercedesa...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
kkx5 są ludzie w tym ja, że nie chce już diesla i koniec, wole mieć droższy w utrzymaniu samochód ale bardziej komfortowy. BMW to już nie jest marka bijąca konkurencje na głowę i jeżeli kolega chce benzyne to albo godzi się na wyższe koszty utrzymania albo zmienia markę na inną np. Lexusa czy Mercedesa...

Komfort to zly argument bo nie ma nic wspólnego z silnikiem. Ja tez nie chce diesla i chetnie przesiadlbym sie na benzyny. Te fakto mam 3 beemki w benzynie ale nowoczesne diesle bmw po 2010 roku sa lepsze i mniej awaryjne niz benzyny od 2008 roku i bardziej pasuja do natury suva.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Spalanie tej samej benzyny w lexusie będzie wyższe a osiągi mniejsze. Już to przerabiałem i 2.0 245KM jest the best jeśli nie ma ktoś zamiaru iść w 3.0

 

28i (2.0L 245KM) z początku produkcji to ZŁY wybór, było dużo problemów łącznie z zatarciami.

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jak poważna i kosztowna jest wada o której piszesz?

Zmiana oznaczenia na 30i z 28i implikuje zmianę (modyfikację) silnika... czyli wszystkie X3 z oznaczeniem 28i mają silnik obarczony ryzykiem (poważnego) uszkodzenia, z powodu wadliwie zaprojektowanej pompy. Nawet jak ją wymienisz to jest (duża) szansa, że problem wróci... problem z tym silnikiem dotyczy wszystkich modeli BMW.


Czytając w prasie samochodowej (PL) przy każdym modelu czy to 3er czy 5er czy X3 silnik z oznaczeniem 28i nie jest polecanym silnikiem.


Podsumowując 20i jest bezpieczniejszy w zakupie, ale ciut za słaby do X3, 28i super pod względem osiągów, ale niesie duże ryzyko kosztownej awarii silnika.


Silniki 20i i 28i to w zasadzie ta sama jednostka tylko, że z innym osprzętem i ten to właśnie jest przyczyną problemów w 28i.


Jak kupisz 20i to możesz zrobić "program mapy sterowników silnika" i dostaniesz parametry zbliżone do 28i. I może to jest Twój złoty środek?

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.