Skocz do zawartości

Padnięty akumulator + skrzynia w pozycji N


norbi771

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,


Stało się, po 3 miesiącach czekania stałem się (szczęśliwym?) posiadaczem 2016 BMW X3 XDRIVE28I ...ściągniętego z USA :-)

Przywieziono dziś mi go na lawecie. Ładny samochodzik, na aukcji miał opis run and drive i Primary Damage: FRONT END, przy czym tego uszkodzenia z przodu nie ma, właściwie to jakieś otarcia, jak to z aukcji trochę brudny w środku, itp.


Samochód ma przestawioną skrzynię w pozycję N, aby go można było wciągnąć na lawetę i zdjąć.

Niestety nie mogę go odpalić bo ma całkowicie rozładowany akumulator. Spiąłem go z innym samochodem, wszystko się elektronicznie włączyło ... no i skrzynię mam w pozycji N oraz informacje (nie zrobiłem screena i nie mogę teraz zacytować) informującą o tym że skrzynia nie jest w pozycji P. Wydaje mi się że to przełączenie do N nastąpiło jakoś mechanicznie i nie wiem jak je wyłączyć, samo przełączyć się nie chce. Póki co wtoczyłem brykę na podwórko i wybieram się na zakupy prostownika CTEK MXS 5, bo zgodnie z lekturą forum ten prostownik powinien mi pomóc ... miałem jakiś inny, bardzo prosty, ale gdy go podłączyłem strzelił mu bezpiecznik więc już nie eksperymentuję. Na podłączeniu po kablach od drugiego samochodu nie miał siły zapalić.


Podobno w Stanach samochód palił ... może go odpalali jakimś boosterem, a może to ściema, ale raczej jestem dobrej myśli.


To moje pierwsze BMW, jeździłem innymi automatami i zawsze przed wyłączeniem silnika trzeba było przełączyć na P.

Lektura internetu sugeruje, że XDRIVE28I powinien zrobić to sam przy wyłączaniu. Zastanawiam się czy przypadkiem w tryb N nie przestawia się go jakoś mechanicznie, a może jak naładuję ten akumulator to jednak przeskoczy w P?

Niestety odpowiedzi na te pytania nie udało mi się znaleźć.


Posiadaczy i znawców poproszę o podpowiedzi.


Z góry dzięki za pomoc.


Pozdrawiam

Norbert

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
  • 2 miesiące temu...
Niee, to jest jeszcze trudniejsze w warunkach polowych,bo trzeba odkręcić osłonę pod skrzynią i dopiero mamy dostęp do tej śrubki :D


 

Niekoniecznie.Dzisiaj wymieniałem filtr paliwa.Przy okazji obejrzałem spód.W osłonie pod skrzynią jest wycięcie.Przez to wycięcie można włożyć imbus i wkręcić tą śrubkę.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.