Skocz do zawartości

Kupno BMW X3 F25


orieh

Rekomendowane odpowiedzi

Witam koledzy chcialbym kupic BMW jak w tytule tylko nie wiem na co sie zdecydowac i na co zwrocic uwage. Chcialbym przede wszystkim automata, silnik tu jest najwiekszym problem bo auto bedzie w wiekszosci czasu poruszac sie po miescie i raz na jakis czas bedzie wypad po za, liczy sie dla mnie ekonomia itd plus moc oczywiscie wiec szukal bym cos na kompromis. Jak z czesciami sa ogolnie nadal drozsze od innych marek. Mam pare opcji do wyboru lecz nie wiem na co sie zdecydowac wiec prosze was o jakas porade. Auta co interesuja mnie to z rocznika 2013-2015. Prosze podac wady i zalety za co bede wdzieczny. Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje uczucia związane z ekonomią w X3 są dosyć mieszane, tym bardziej, że przesiadłem się z F30 318d. Z 4,2-5.0 l/100 km na trasie mam teraz 7,5-8.0 l/100 km w X3 2.0 automat.

Wybierając X3 nie kierowałbym się względami ekonomicznymi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Polecam temat o chorobach wieku dziecięcego https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=131&t=143517&hilit=F25+dzieci%C4%99cego#p1013206 tego modelu - to kopalnia wiedzy na zwrócić uwagę.


Pokrótce najważniejsze wg mnie:


1. Przekładnia kierownicza

2. W przypadku: diesla 2.0D (N47) rozrząd, benzyna 2l - 3.0i (245KM) pompa oleju

3. "Grające" wtryski przy zimnym silniku

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jak bierzesz pod uwagę również rocznik 2015, to celuj już w wersję po lifcie od końcówki 2014 roku.

Silnik diesla B47 dużo lepszy, cichszy od N47, ale za to już są np. czujniki ciśnienia w każdym kole. Drogie i czasami lubią szwankować.

Nowocześniejsze wnętrze i ładniejszy przód. :D

Benzyna zamiast krwi...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam temat o chorobach wieku dziecięcego https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=131&t=143517&hilit=F25+dzieci%C4%99cego#p1013206 tego modelu - to kopalnia wiedzy na zwrócić uwagę.


Pokrótce najważniejsze wg mnie:


1. Przekładnia kierownicza

2. W przypadku: diesla 2.0D (N47) rozrząd, benzyna 2l - 3.0i (245KM) pompa oleju

3. "Grające" wtryski przy zimnym silniku

 

Podpinam się pod temat. Czy problem z przekładnią kierowniczą występuje w modelach 2013 w góre ? Przeglądając wątek problemy te głównie zgłaszali użytkownicy modeli do 2013 roku.


Planuje kupic X3 2013-2014, podpowiecie jaki bedzie sensowny przebieg takiego samochodu? W naprawy na start wliczam naped pompy oleju, lancucha, napinaczy, panewek. Ale o przekładni pierwszy raz słyszę. Z tego co czytam to trzeba przeznaczyć jakieś 10tys na naprawy kupujac egzemplarz z przebiegiem 60-80k. Pytanie czy po wymianie wszystkiego pojedzie drugie tyle bez awaryjnie ;)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam temat o chorobach wieku dziecięcego https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=131&t=143517&hilit=F25+dzieci%C4%99cego#p1013206 tego modelu - to kopalnia wiedzy na zwrócić uwagę.


Pokrótce najważniejsze wg mnie:


1. Przekładnia kierownicza

2. W przypadku: diesla 2.0D (N47) rozrząd, benzyna 2l - 3.0i (245KM) pompa oleju

3. "Grające" wtryski przy zimnym silniku

Wersja 245km była oznaczona jako 28i. 3.0 to już inny silnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak bierzesz pod uwagę również rocznik 2015, to celuj już w wersję po lifcie od końcówki 2014 roku.

Silnik diesla B47 dużo lepszy, cichszy od N47, ale za to już są np. czujniki ciśnienia w każdym kole. Drogie i czasami lubią szwankować.

Nowocześniejsze wnętrze i ładniejszy przód. :D

Wersja LCI weszła od lipca 2014

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem X3 od 140tys. km do chyba 210tys. km w tym czasie na naprawy nie wydałem złotówki, jedynie eksploatacja. Samochód przed sprzedażą praktycznie stał 3 miesiące. Nowy właściciel był zmuszony wymienić akumulator, jak mechanik go wziął w obroty to dodatkowo zrobili rozrząd profilaktycznie, regenerację turbiny i chyba wtryski. Mimo, że nic nie dawało oznak zużycia. Niestety młody chłopak i dał się naciągnąć.


Ja brałbym poliftowego 20i, a jak mało mocy to programem można spokojnie okolice 240km osiągnąć, jednak spalanie jest spore.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Polecam temat o chorobach wieku dziecięcego https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=131&t=143517&hilit=F25+dzieci%C4%99cego#p1013206 tego modelu - to kopalnia wiedzy na zwrócić uwagę.


Pokrótce najważniejsze wg mnie:


1. Przekładnia kierownicza

2. W przypadku: diesla 2.0D (N47) rozrząd, benzyna 2l - 2.8i (245KM) pompa oleju

3. "Grające" wtryski przy zimnym silniku

Wersja 245km była oznaczona jako 28i. 3.0 to już inny silnik

 

Sorry, ze literówkę miało być 2.8i (2L 4 cyl. benzyna) a nie 3.0i (3L 6 cyl. benzyna)


A propos przekładni, problem z nią (stukanie) występuje również w wersjach LCI.... pocieszenie jest takiej, że nie trzeba już wymieniać całej, jest dostępny zestaw naprawczy w ASO - ~1000 PLN naprawiają i problem bezpowrotnie znika (przećwiczyłem 4 przekładnie.. i dopiero zestaw naprawczy załatwił sprawę).

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

witam serdecznie,


rozglądam się za jakąś X3 w benzynie i znalazłem takie oto ogłoszenie :


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x3-2-0i-184km-benzyna-automat-skora-navi-serwis-ID6Cqj2c.html


Czy może ktoś już był w u tego handlarza i widział to piękne autko na żywo?

Czy potraficie mi coś podpowiedzieć z treści ogłoszenia?

Wkrótce wybiorę się na jazdę testową, ale przyznam szczerze, że nigdy jeszcze nie jeździłem żadną X3 i mam obawy co do tego małego silnika.


z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Daj to ogłoszenie do działu co sądzisz o tym aucie. Tylko z numerem vin. Więcej się osób wypowie.

Ale czemu ten silnik? Słaby i stosunkowo paliwożerny.

Nie ma trybów sport, comfort, eco.

Benzyna zamiast krwi...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.