Skocz do zawartości

F25 wady, błędy i usterki modelu (choroby wieku dziecięcego)


insane

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 823
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

To ja mam też spostrzeżenie.

Mianowicie objawia się to tak:

po normalnej jezdzie do przodu i zahamowaniu wrzucam wsteczny i zaczynam jazdę do tyłu , hamuję i jak znowu wrzucam bieg i zaczynam jazdę do przodu i znowu hamuję to słyszę z prawej strony taki delikatny odgłos (stuk) z koła lub kolumny mcphersona jak by klocek hamulcowy się jakoś układał nie był sztywno osadzony.

Dodam ze zauważyłem to zaraz po kupnie samochodu w pierwszych dniach eksplatacji.

( troszkę kiepsko jak na samochód nowy wyceniany przez producenta na 260 000 )

Na początku parowały reflektory LED , podobno mają jakieś osobne chłodzenie , po wyjściu z auta słyszę weń jakiś szum.

Średnie spalanie 9 litrów 2,0 D podawane przez producenta 6,0 litra nieosiągalne.

Pozdrawiam i jezdzimy dalej.

 

na PLUS to fakt ze żadne miejskie zaspy nie robią w tej chwili na mnie wrażenia mimo pakietu M.

na PLUS napęd na 4 koła nawet na lodzie daje radę i samochód ładnie się odpycha ( wiem "ładnie" jak na 2,0D )

Bardzo słabe hamulce LUB za słabe hamulce jak na tą masę miałem już parę razy okazję hamować z prędkości około 150 km/h i powiem ze wrażenie są mocne

8 5oo km uszkodzony EGR - wymiana na gwarancji !!!! Trzaski w drzwiach przednich od strony pasażera do sprawdzenia.(Drzwi naprawione obluzowana mata wygłuszająca). Wymiana zaworu EGR na gwarancji, Wymiana chłodnicy EGR na gwarancji.

To na tyle problemów wszystko działa poprawnie.Przebieg 106 000 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

X3 F25 2015r - przebieg 78 tkm - leją olejem uszczelnienia tylnego dyfra i wyjście z skrzynki xdrive - przy tym przebiegu!!!!!


Dobrze, że mam jeszcze pakiet :cool2: dokupiłem w ostatniej chwili przed zmianą warunków przez BMW - bez niego to 15 klocków spoko... :duh:

Edytowane przez aropi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nic nowego, kolego. Napraw szybko, bo możesz mieć problemy ze skrzynką rozdzielczą jak ubędzie za dużo środka smarnego.

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

X3 F25 2015r - przebieg 78 tkm - leją olejem uszczelnienia tylnego dyfra i wyjście z skrzynki xdrive - przy tym przebiegu!!!!!

 

niezle :duh:

Solidne działające Stare POLSKIE TELEFONY RWT/T4 /wyprzedaż kolekcji/. Doskonałe jako ozdoba mieszkania, kancelarii, gabinetu lub biura

Więcej w linku: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=4319457

/Dla forumowiczów BMW-klub.pl możliwy rabat/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś już wymieniał przekładnie kierowniczą w ASO po zakończeniu gwarancji w ramach Dobrej Woli czyli za darmo :?:


Pytam bo mam dość nietypową sytuacje, ale po kolei.

W kwietniu 2016 kończyła mi się gwarancja kilka dni przed końcem gwarancji umówiłem się w serwisie na wymianę oleju(pakiet serwisowy) oraz zgłosiłem stuki w przekładni, byłem pewny, że to z przekładni bo już raz miałem wymienianą przekładnie, więc znałem objawy.

Serwis stwierdził, że to nie przekładnia tylko jakieś tuleje metalowo-gumowe, stwierdził też, że odma do wymiany. Z powodu braku części umówiliśmy się na późniejszy termin. Podstawiłem auto na umówiony termin(skończyła się gwarancja) telefon z serwisu, że tuleje wymienione i odma, ale oleju i filtrów nie wymienią, chyba, że odpłatnie ponieważ skończył się pakiet serwisowy, nie pomogły tłumaczenia, że wizyta była przełożona z ich winy bo nie mieli części na miejscu.

Taki maja system i koniec, auto odebrałem. Po kilku dniach stwierdziłem, że stuki są dalej, telefon do serwisu, doradca zapewnił żebym się nie przejmował bo przekładnie wymieniają nawet po gwarancji w ramach Dobrej Woli BMW.

Ostatnio przekładnia zaczęła coraz wyraźniej stukać, korzystając z okazji akcji serwisowej na ISOFIX zgłosiłem stuki, diagnoza, przekładnia do wymiany.

Doradca powiedział, że napisze do BMW Polska o zgodę na wymianę. Po kilku dniach telefon z serwisu, że jest zgoda na wymianę.

Auto podstawiłem w środę rano, wieczorem telefon z serwisu, że zaszło jakieś nieporozumienie system nie pozwala rozliczyć tej naprawy bez kosztowo, rano będą interweniować w BMW.

W piątek popołudniu telefon, że BMW Polska zgodziło się na pokrycie 50% ceny części, po mojej stronie zostaje zapłacić 5500 zł za cześć i koszty wymiany około 3 tyś. zł. plus minus około 9 tyś.

Nie zgodziłem się i powiedziałem, że w sobotę przyjadę odebrać auto. Sobota godz.13 telefon z serwisu, że auto nie jest gotowe do odbioru.

Ponoć podczas ustawiania zbieżności okazało się, że nie mogą odkręcić końcówek drążka w celu regulacji, spryskali preparatami i spróbują w poniedziałek.

Nie wiem co mam myśleć o całej sytuacji, po co ustawiają zbieżność?

Podejrzewam, że nowa przekładnia była już założona, pożnie wyszły jaja z rozliczeniem i z powrotem wsadzili starą(oby moją).

Co robić :?: Boje się, że ponowny montaż starej przekładni może uszkodzonej mechanicznie, wiadomo, jak mechanik wie, że demontuje część zepsutą co się nie cacka tylko młot, przecinak i heja. :mad2:

 

a w tym przypadku to czasem umowa ustna nie obowiązuje?


mało profesjonalne podejście ASO BMW. Traktowanie Klienta jak dziecko

Solidne działające Stare POLSKIE TELEFONY RWT/T4 /wyprzedaż kolekcji/. Doskonałe jako ozdoba mieszkania, kancelarii, gabinetu lub biura

Więcej w linku: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=4319457

/Dla forumowiczów BMW-klub.pl możliwy rabat/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Czy ktoś już wymieniał przekładnie kierowniczą w ASO po zakończeniu gwarancji w ramach Dobrej Woli czyli za darmo :?:


Pytam bo mam dość nietypową sytuacje, ale po kolei.

W kwietniu 2016 kończyła mi się gwarancja kilka dni przed końcem gwarancji umówiłem się w serwisie na wymianę oleju(pakiet serwisowy) oraz zgłosiłem stuki w przekładni, byłem pewny, że to z przekładni bo już raz miałem wymienianą przekładnie, więc znałem objawy.

Serwis stwierdził, że to nie przekładnia tylko jakieś tuleje metalowo-gumowe, stwierdził też, że odma do wymiany. Z powodu braku części umówiliśmy się na późniejszy termin. Podstawiłem auto na umówiony termin(skończyła się gwarancja) telefon z serwisu, że tuleje wymienione i odma, ale oleju i filtrów nie wymienią, chyba, że odpłatnie ponieważ skończył się pakiet serwisowy, nie pomogły tłumaczenia, że wizyta była przełożona z ich winy bo nie mieli części na miejscu.

Taki maja system i koniec, auto odebrałem. Po kilku dniach stwierdziłem, że stuki są dalej, telefon do serwisu, doradca zapewnił żebym się nie przejmował bo przekładnie wymieniają nawet po gwarancji w ramach Dobrej Woli BMW.

Ostatnio przekładnia zaczęła coraz wyraźniej stukać, korzystając z okazji akcji serwisowej na ISOFIX zgłosiłem stuki, diagnoza, przekładnia do wymiany.

Doradca powiedział, że napisze do BMW Polska o zgodę na wymianę. Po kilku dniach telefon z serwisu, że jest zgoda na wymianę.

Auto podstawiłem w środę rano, wieczorem telefon z serwisu, że zaszło jakieś nieporozumienie system nie pozwala rozliczyć tej naprawy bez kosztowo, rano będą interweniować w BMW.

W piątek popołudniu telefon, że BMW Polska zgodziło się na pokrycie 50% ceny części, po mojej stronie zostaje zapłacić 5500 zł za cześć i koszty wymiany około 3 tyś. zł. plus minus około 9 tyś.

Nie zgodziłem się i powiedziałem, że w sobotę przyjadę odebrać auto. Sobota godz.13 telefon z serwisu, że auto nie jest gotowe do odbioru.

Ponoć podczas ustawiania zbieżności okazało się, że nie mogą odkręcić końcówek drążka w celu regulacji, spryskali preparatami i spróbują w poniedziałek.

Nie wiem co mam myśleć o całej sytuacji, po co ustawiają zbieżność?

Podejrzewam, że nowa przekładnia była już założona, pożnie wyszły jaja z rozliczeniem i z powrotem wsadzili starą(oby moją).

Co robić :?: Boje się, że ponowny montaż starej przekładni może uszkodzonej mechanicznie, wiadomo, jak mechanik wie, że demontuje część zepsutą co się nie cacka tylko młot, przecinak i heja. :mad2:

 

1. Jak masz dowód, że przełożyli wizytę to poproś o potwierdzenie na piśmie, że odmawiają naprawy.

2. Możesz spróbować (jako ostatnia deską ratunku) zestawu naprawczego - u mnie pomogło - dużo tańsze, niż wymiana całej przekładni.

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
X3 F25 2015r - przebieg 78 tkm - leją olejem uszczelnienia tylnego dyfra i wyjście z skrzynki xdrive - przy tym przebiegu!!!!!

Ja mam mniejszy przebieg i jest sucho, mój wujek ma w swoim X3 2.0 d 2013 rok juz 180 tys przebiegu i jest też całkowicie sucho i bez problemów.

Wyciek musisz zlikwidować bez dyskusji.

Benzyna zamiast krwi...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Czy ktoś już wymieniał przekładnie kierowniczą w ASO po zakończeniu gwarancji w ramach Dobrej Woli czyli za darmo :?:


Pytam bo mam dość nietypową sytuacje, ale po kolei.

W kwietniu 2016 kończyła mi się gwarancja kilka dni przed końcem gwarancji umówiłem się w serwisie na wymianę oleju(pakiet serwisowy) oraz zgłosiłem stuki w przekładni, byłem pewny, że to z przekładni bo już raz miałem wymienianą przekładnie, więc znałem objawy.

Serwis stwierdził, że to nie przekładnia tylko jakieś tuleje metalowo-gumowe, stwierdził też, że odma do wymiany. Z powodu braku części umówiliśmy się na późniejszy termin. Podstawiłem auto na umówiony termin(skończyła się gwarancja) telefon z serwisu, że tuleje wymienione i odma, ale oleju i filtrów nie wymienią, chyba, że odpłatnie ponieważ skończył się pakiet serwisowy, nie pomogły tłumaczenia, że wizyta była przełożona z ich winy bo nie mieli części na miejscu.

Taki maja system i koniec, auto odebrałem. Po kilku dniach stwierdziłem, że stuki są dalej, telefon do serwisu, doradca zapewnił żebym się nie przejmował bo przekładnie wymieniają nawet po gwarancji w ramach Dobrej Woli BMW.

Ostatnio przekładnia zaczęła coraz wyraźniej stukać, korzystając z okazji akcji serwisowej na ISOFIX zgłosiłem stuki, diagnoza, przekładnia do wymiany.

Doradca powiedział, że napisze do BMW Polska o zgodę na wymianę. Po kilku dniach telefon z serwisu, że jest zgoda na wymianę.

Auto podstawiłem w środę rano, wieczorem telefon z serwisu, że zaszło jakieś nieporozumienie system nie pozwala rozliczyć tej naprawy bez kosztowo, rano będą interweniować w BMW.

W piątek popołudniu telefon, że BMW Polska zgodziło się na pokrycie 50% ceny części, po mojej stronie zostaje zapłacić 5500 zł za cześć i koszty wymiany około 3 tyś. zł. plus minus około 9 tyś.

Nie zgodziłem się i powiedziałem, że w sobotę przyjadę odebrać auto. Sobota godz.13 telefon z serwisu, że auto nie jest gotowe do odbioru.

Ponoć podczas ustawiania zbieżności okazało się, że nie mogą odkręcić końcówek drążka w celu regulacji, spryskali preparatami i spróbują w poniedziałek.

Nie wiem co mam myśleć o całej sytuacji, po co ustawiają zbieżność?

Podejrzewam, że nowa przekładnia była już założona, pożnie wyszły jaja z rozliczeniem i z powrotem wsadzili starą(oby moją).

Co robić :?: Boje się, że ponowny montaż starej przekładni może uszkodzonej mechanicznie, wiadomo, jak mechanik wie, że demontuje część zepsutą co się nie cacka tylko młot, przecinak i heja. :mad2:

 

a w tym przypadku to czasem umowa ustna nie obowiązuje?


mało profesjonalne podejście ASO BMW. Traktowanie Klienta jak dziecko

 

W sprawie przekładni w tym przypadku, powinien moim zdaniem, dealer powinien pokrywać resztę pieniędzy, a później ewentualnie wykłócać się z BMW Polska. Chyba, że on zawalił.

Przecież poinformował, ze wymiana bezpłatna. Ty odstawiłeś auta z tą informacją. W końcu nie mówimy o małej kwocie i ktoś w takim przypadku zwyczajnie może nie mieć pieniędzy na taką naprawę i co wtedy? Montaż z powrotem starej/innej części, nie wydanie samochodu?

Cholera, przecież to kpina z klienta :duh:

Benzyna zamiast krwi...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Finał był taki, że zapłaciłem 5500 zł. za przekładnie(50%) wymiana gratis, taki akt dobrej woli od serwisu :lol: i zapewnienie, że przy zakupie nowego auta postarają się mi to zrekompensować.

Oczywiście pisałem do Centrali w tej sprawie, ale było odbijanie piłeczki. W centrali sugerowali żebym rozmawiał z ASO natomiast ASO odsyłało mnie do centrali i tak w kółko, w ostatnim mailu od nich dali mi do zrozumienia, że jeśli dalej będę nalegać to za chwile wycofają ten 50% rabatu na przekładnie. :evil:

Szkoda, że nie opisałem sytuacji na FB, nie pomyślałem o tym :mad2:


Tak się złożyło, że w sierpniu zgłosiłem się do nich w celu zakupu F15 i po ustaleniu ceny za F15 upomniałem się o dodatkową rekompensatę obiecaną mi, ale niestety jak to stwierdzili "niżej już z ceny nie mogą zejść" Grzecznie podziękowałem i auto kupiłem w Premium Arenie w Łodzi. :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Ku pokrzepieniu serc właścicieli F25.Nadal mam 2011rok i chyba szybko nie sprzedam. Z drobnych awarii 2 razy wymieniana przekładnia [powinna być 3 raz ale już się do niej przyzwyczaiłem],turbina,rozrząd i inne duperele. BMW to podobno marka awaryjna, to co sądzić o Porsche. Mam nowego Macana i na 2 dzień po odbiorze z salonu 400 km pokazał błąd skrzyni biegów i silnika. Nawigacja cały czas kierowała mnie na nieotwarte odcinki esek. Aktualnie auto w serwisie i dzwonią do Stuttgartu po pomoc :cry2: W prezencie gwiazdkowym mam auto zastępcze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Ku pokrzepieniu serc właścicieli F25.Nadal mam 2011rok i chyba szybko nie sprzedam. Z drobnych awarii 2 razy wymieniana przekładnia [powinna być 3 raz ale już się do niej przyzwyczaiłem],turbina,rozrząd i inne duperele. BMW to podobno marka awaryjna, to co sądzić o Porsche. Mam nowego Macana i na 2 dzień po odbiorze z salonu 400 km pokazał błąd skrzyni biegów i silnika. Nawigacja cały czas kierowała mnie na nieotwarte odcinki esek. Aktualnie auto w serwisie i dzwonią do Stuttgartu po pomoc :cry2: W prezencie gwiazdkowym mam auto zastępcze

 

Jaki przebieg F25 ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
2012 obecny przebieg 207 tys, oryginalny rozrząd, nic nie słychać, silnik trochę głośniej chodzi niż w mojej insygni 2 d i peugeocie 1.6 hdi, ale komfort, inny. Na pewno wymienię rozrząd, ale chciałbym to zrobić sam, z moim mechanikiem, teraz czeka mnie wymiana oleju w mostach i xdrivie, kolega w pracy w pasacie 2014 tsi właśnie wymienił łańcuch przy 150 tys 3 milimetry naciągnięty, przy zimnym silniku rano było go słychać, u mnie na razie bajka.olej co 12 tys. opony zmieniłam na zwykłe, o tych samych rozmarach na osiach 245/45/19 :duh:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Ale żeś starego kotleta odgrzał. Na stronie BMW PL możesz znaleźć dane dotyczące akcji serwisowych. Wpisujesz VIN i ci przysyłają na email co i jak. Ostatnio w którymś poście był link, znajdę przy okazji zapodam.



https://www.bmw.pl/pl/footer/quick-link/bmw-vehicle-recalls.html#/bookmark=aHR0cHM6Ly9mb3Jtcy5ibXcuYXQvY29tbW9uL0JNVy9yZWNhbGwtYXBwL2luZGV4Lmh0bWw/bWFya2V0PXBsJmxuZz1wbA==



Jest jeszcze jedna lepsza, znajdę podam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.