Skocz do zawartości

F25


Krzysiek BMW Jabłonna

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
do usunięcia Edytowane przez Krzysiek BMW Jabłonna

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana oleju nic nie da, szkoda kasy. Te ZF-y to dobre i trwałe skrzynie ale jaki widać zdarzają się awarie. Podejrzewam że naprawa zakręci się w okolicach 5 -6 tyś zł, używkę kupisz za 3 - 4 tyś - sam musisz zdecydować
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
do usunięcia Edytowane przez Krzysiek BMW Jabłonna

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może warto byłoby dać do zbadanie ten olej (być może mieszaninę czegoś) aby sprawdzić co to. Czy to możliwe aby dostawała się tam woda? Słyszałem, że w Mazdach były przypadki, że w skrzyniach automatycznych była woda - ale skąd?, jak? Gdyby tak było, to jak to z olejem bywa jest lżejszy od wody a więc przy odlaniu, woda pozostanie na dnie!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
do usunięcia Edytowane przez Krzysiek BMW Jabłonna

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nalanie większej/mniejszej ilości oleju do skrzyni to stary problem, robią tak ludzie którzy nie mają pojęcia jak sprawdzić/nalać olej - a w różnych skrzyniach jest różne - na zimnym, na ciepłym przy włączonym silniku lub nie, na włączonym D lub N po prostu ktoś się nie znał w tej skrzyni najlepiej zrobić to z podłączonym komputerem !
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
do usunięcia Edytowane przez Krzysiek BMW Jabłonna

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
do usunięcia Edytowane przez Krzysiek BMW Jabłonna

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.... w dieslu wygląda to jakby za chłodniczkę oleju skrzyni robiła chłodnica oleju silnikowego.

Wydaje się to dziwne, ponieważ olej silnikowy podczas pracy ma wysoką temperaturę (ponad 100 st.C).

Ciepło z oleju silnikowego mocno grzałoby olej przekładniowy.

Ale to tylko taka moja teoria :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
do usunięcia

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.