Skocz do zawartości

Odpowietrzenie układu chłodzenia bmw f25


swietopelek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Kolego , kto ci powiedział ,że masz elektryczną pompę wody ???

Masz zwykłą pompę wody , napędzaną paskiem klinowym/wielorowkowym.


Procedura jest standardowa..

1 . Wlewasz do pełna płyn chłodniczy

2. Zakrecasz korek, włączasz silnik .

3. Panel klimatyzacji ustawiasz na Max ciepło i Min. obroty wiatraka .

4. Gdy termostat otworzy duży obieg sprawdź poziom płynu chłodzącego w zbiorniku wyrównawczym.

5 . Jeśli będzie za mało płynu dolej do Max. widocznym na miarce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego , kto ci powiedział ,że masz elektryczną pompę wody ???

Masz zwykłą pompę wody , napędzaną paskiem klinowym/wielorowkowym.


Procedura jest standardowa..

1 . Wlewasz do pełna płyn chłodniczy

2. Zakrecasz korek, włączasz silnik .

3. Panel klimatyzacji ustawiasz na Max ciepło i Min. obroty wiatraka .

4. Gdy termostat otworzy duży obieg sprawdź poziom płynu chłodzącego w zbiorniku wyrównawczym.

5 . Jeśli będzie za mało płynu dolej do Max. widocznym na miarce.

 

Napisał przecież że mechaniczną, a nie elektryczną. Tylko żeby się nie poparzył.. jak korek będzie otwierać.

Dodam, że jak masz zimny czy ciepły silnik (już jak zaciągnie pompa wode) ponaciskaj trochę węże z wodą przy otwartym korku zbiorniczka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.