Skocz do zawartości

Zawieszenie przód i tył e60


PiterKmt

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko mam takie pytanie,orientuje się ktoś jaka jest cena w Polsce wymiany zawieszenia całego przód i tył do e60??

Sprzedam bmw e36 http://tablica.pl/oferta/bmw-318i-e36-CID5-ID4w39t.html?action=show&id=66505631


...nawet gdy rodzinie twej łzy do oczu się cisną,przenigdy nie współpracuj z pi.......ą policja.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
całe zawieszenie trzeba liczyć średnio około 4-5 tys. zł. Same amortyzatory (Sachs, Bilstein) to już jest ok. 2 tys. chyba że zawieszenie m-technik to jeszcze parę stówek więcej. Co do pozostałych elementów zawieszenia można zrobić tanio na dziadowskich częściach ale to się nie opłaca lepiej już dać do regeneracji np. Regum jeżeli są jeszcze oryginalne elementy, a najlepsze rozwiązanie to Lemforder, TRW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ponawiam.

 

Szukałem po innych licznych serwisach BMW. Bez rezultatu.

 

Szukam schematu zawieszenia E61 2.0 TD . wersja podstawowa bez pneumatyki. PRZÓD I TYŁ.

Na razie nie mam problemów ale chce się rozeznać ws elementy eksploatacyjne do wymiany gdy zajdzie potrzeba - silentbloki i jakies poduszki?

Chodzi mi o schemat techniczny złożeniowy - takie rozstrzelenie. Schemat poglądowy jak u mechanika. Gdzie tego szukać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

[E61 2.0td ]

Przejechałem sie po leśnej drodze. Ostrożnie bo samochód gdy wjechał na taka tarkę ziemną dostał wibracji, że myślałem że się rozpadnie. Wyprzedzały mnie francuskie miejskie maluszki.

Przebieg 230000km 2006. Opony 225/50 R17 Zawieszenie na gładkim asfalcie i na drogach powiatowych sprawuje się idealnie. Natomiast troche się przestraszyłem , czy właściciel E61 nie może jeździć na grzyby ? Czy rozwiazanie tego modelu nie tłumi gorszej drogi , czy po prostu na moje amortyzatory przyszedł czas ?

Badanie techniczne tydzień temu bez zastrzeżeń.

Napiszcie proszę jakie rozwiązanie warto zastosować aby nie bać się na Polskich dróg:

_ opony ? czy mają wpływ na odczuwanie leśnej drogi?

_ jakie amortyzatory pród tył ?

_ jakie sprężyny ?

Coś jeszcze warto wiedzieć ? Nie rajduję, nie ścigam się – chce jazdy bezpiecznej dla mnie i dla auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie - juz wiem wszystko ! Mam opony runflat - to jak drewniane średniowieczne koła - MASAKRA. Po autostradzie - rewelacja, ale na polskie drogi żeby nie zamordowac zawieszenia - widze dla siebie tylko opony zwykłe - radial czy no w każdym razie tradycyjne .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.