Modyfikacje charakterystyki zawieszenia - amortyzatory, sprężyny, wahacze, dystanse, camber arms, i inne. Zawieszenia dedykowane do sportu, oraz modyfikacje cywilne - obniżanie, utwardzanie, poszerzanie.
Moderator: speed1211
przez Pover » 20 Sty 2016 16:40
Witam. Z racji tego, że w końcu pociekł mi amortyzator, mam okazję do wymiany paru gratów w zawieszeniu. Na seryjnym zawiasie stoi trochę moim zdaniem za wysoko, ale nie chcę od razu zrzucać jej na glebę, raczej wystarczy mi obniżka -30/ -20. Przeczytałem kupę forów i opinii, i większość z nich się wzajemnie wyklucza. Jedni twierdzą, że gwinty załatwią sprawę, a inni że to nie ma sensu i wystarczą same krótsze sprężyny. Do tego dochodzi dobór części. Wiadomo że chińszczyzna odpada, ale nie mam też zamiaru ładować od razu kilku tysięcy. Jakby ktoś mógł coś podpowiedzieć o częściach ze średniej półki to byłbym wdzięczny.
-

Pover
-

-
- Posty: 34
- Dołączenie: 29 Cze 2014 15:51
- Miejscowość: Białystok
- Moje BMW: E39 520i 1998
przez Marek3003 » 10 Lut 2019 09:04
Cześć, czy przez 3 lata dostałeś może jakaś odpowiedz w temacie? Jestem w szoku, e39 i nikt nie zakładu tu gwintu? Zero porad? Nic nie mogę namierzyć. ☹️
Pozdrawiam.
-
Marek3003
-

-
- Posty: 68
- Dołączenie: 22 Lut 2017 00:08
- Moje BMW: E39 520i 1997
Powróć do Zawieszenie
Kto jest na forum
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość