Skocz do zawartości

m50b25 + turbo stroker/seria?


Reducent

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zakupiłem ostatino dawcę e36 m50b25 x1 vanos z myślą o wstawieniu turbo i potem ze swapem do mojego auta do driftu.


Zacznę od mocy, celuję w granice ~430-480 koni (słyszałem ze tłoki seryjne do 500km wytrzymują)

będzie to auto do driftu, więc nie bedzie miało łatwo (czyt. ładowanie do odciny, lubie po prostu wciskać gaz do końca krótko ujmując)


Mam głownie dylemat: czy odprężyć tylko silnik przekładką i ładować turbo, czy zrobić strokera - jeśli tak to z czego najlepiej i jakiej mocy sie spodziewać, ew. seria i coś wymienic? Prosiłbym też o rady na co uważać itd :)


Zależy mi na bezpiecznym setupie, ale chciałbym te ~450km najlepiej, nie chce składać tego "po taniości" ale wiadomo wszystko w granicach rozsądku i żeby to jeździło, a nie stało.


Dodam, że silnik jest na prawde mega zdrowy i równo pracuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żeby nie robić po taniości i żeby jeździło to rozebrać silnik w drobny mak, kuta korba, kuty tłok (odprężający), piramidki, ARP na głowicę, nowe ślizgi i hydraulika. Dobrze odpręża się rozwiertem pod większe tłoki. Seryjna korba waży tonę, seryjny tłok który ma 25 lat wytrzymuje 500KM stosunkowo krótko jak upalasz. Żadnych przekładek, to też potencjalnie robi problemy.
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.