Skocz do zawartości

E60 530D - sposób na MOC - opis


mnichu

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 97
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 4 miesiące temu...

Witaj, jak sie auto sprawowalo na setupie z pierwszego postu, zaczynajacego temat ? Ile jezdziles, zalezy mi troche na zywotnosci ale tez na tym zeby bylo mocne 300 koni :)

Z tego co wyczytalem mamy takie same auta, czy oprocz turbiny cos grzebales w wydechu? Mam dpf i jest w dobrym stanie i rowniez chce go zostawic i nie wycinac za bardzo tlumikow zeby nie bylo glosno. Co myslisz o wlozeniu wtryskow z 535 ? EGR miales wtedy dzialajacy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie się jeździło ale moc szybko się znudziła. DPF dosyć szybko się zapchał... wyciąłem.


Wydech był ori..... turbo hybryda.... no i był deczko większy intercooler jak dobrze pamiętam. EGR działał, ale z tego co wiem to był ograniczony.


Jeśli wytniesz DPFa bedzie głośniej i to marny raczej dzwięk. Sprawa ma się inaczej jak wsadzisz tłumik z 535d LCI.... wtedy bez dpfa jest cicho.


Wtryski z 535d bez sensu.... Twoje ogarną nawet 450ps o ile będziesz miał czym dostarczyć to paliwo do tych wtrysków ;)

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o jakieś tam normalne koszty to zostaje tylko i wyłącznie hybryda. Turbo od lukbmw polecam... z tym że ja nie wiem czy on robi mniejsze turbinki (w sensie stage 1). Ja mam stage 2 albo chyba nawet stage 3 i lata super. Z tym że turbo wstaje duuużo później niż seria i podejrzewam że wielu z Was po przejsciu na takie turbo byłaby rozczarowana pracą w dolnych zakresach obrotowych.


Ta granica 300 koni którą chcesz uzyskać... Hmm... na serii to tak max 280 (no chyba że w Łodzi... to wtedy 300 :lol: ) Więc musiałbyś zrobić hybrydę i wtedy masz szanse na kilka więcej :)

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Przedstawiam prawdopodobnie pierwsze w Polsce... może w Europie.... E60 530xd BiTurbo :8) W zasadzie to nie wiem jak pisać.... 535xd ? ;)


M57N2 sprzężony z 6HP26X. Biturbo z wersji 535d LCI 286ps.


00f51c47e97f3ee7.jpg


dcece4c2257d0bb2.jpg


Na razie silnik lata na serii.... niech się ułoży :norty: Skrzynią steruje XHP flashtool.


Projekt nigdy by nie powstał gdyby nie lukbmw :cool: Po przejażdżce jego E60 w BiTurbo każdy fan BMW zapragnie czegoś takiego u siebie. Elastyczność od samego początku obrotów i moc aż do czerwonego pola obrotomierza. Nooo można by jeszcze trakcji na mokrym zapragnąć ale u mnie w 4x4 ten problem nie istnieje :super:


Osoby zamieszane w projekcie :

>lukbmw - w każdym momencie mogłem liczyć na fachową pomoc i radę :cool2:

> Karol z Krakowa - pomoc w ogarnięciu części

> przemek4net - To już wiadomo że będzie koks :twisted:

> mnichu - mechanik i inwestor, kierowca bombowca :mrgreen:


Pierwsze kilometry za mną ale powiem szczerze każdemu kto myśli na takim modem.... WARTO bo łeb urywa :cool:


Pozdrawiam, mnichu.

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Przedstawiam prawdopodobnie pierwsze w Polsce... może w Europie.... E60 530xd BiTurbo :8) W zasadzie to nie wiem jak pisać.... 535xd ? ;)


M57N2 sprzężony z 6HP26X. Biturbo z wersji 535d LCI 286ps.


00f51c47e97f3ee7.jpg


dcece4c2257d0bb2.jpg


Na razie silnik lata na serii.... niech się ułoży :norty: Skrzynią steruje XHP flashtool.


Projekt nigdy by nie powstał gdyby nie lukbmw :cool: Po przejażdżce jego E60 w BiTurbo każdy fan BMW zapragnie czegoś takiego u siebie. Elastyczność od samego początku obrotów i moc aż do czerwonego pola obrotomierza. Nooo można by jeszcze trakcji na mokrym zapragnąć ale u mnie w 4x4 ten problem nie istnieje :super:


Osoby zamieszane w projekcie :

>lukbmw - w każdym momencie mogłem liczyć na fachową pomoc i radę :cool2:

> Karol z Krakowa - pomoc w ogarnięciu części

> przemek4net - To już wiadomo że będzie koks :twisted:

> mnichu - mechanik i inwestor, kierowca bombowca :mrgreen:


Pierwsze kilometry za mną ale powiem szczerze każdemu kto myśli na takim modem.... WARTO bo łeb urywa :cool:


Pozdrawiam, mnichu.

 

Gratulacje! za robotę, chęci i poświęcenie :) tez miałem takie plany, ale żona ściągnęła mnie na ziemie i zostałem przy 400ps... Teraz tu skręcisz śmiało 550ps, a 700ps ze strzałem nitro :P


Kolega do odelżonego e87 wsadził xdrive i silnik od 335d ---> 700ps z nitro :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musze powiedzieć ze ja miałbym kompletnie inny pomysl na to auto.

Marzy mi sie 2jz spięty z 8hp70 xdrive ale moja przyszła żona..... ble ble ble - za duzo pisania ale wiecie o co chodzi :lol:


600-700 koni to byloby to :mrgreen:


Narazie bede wiec śmigał na tym co jest ale niedługo wlatują hybrydy.... mod w głowicy moze i max 450ps 800-850nm bo wiecej skrzynia biegów nie ogarnie ;)



Pozdro ;)

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ach te kobiety :D Moja choć skutecznie mnie uziemia to i tak jest fanką BMW, więc chociaż tyle :mrgreen:


1000nm dla 6hp26 ? Moze 6hp28 by wytrzymala choć tam jest tylko jeden zestaw tarczek wiecej niz w 26tce.

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma potrzeby stosowania kompa z serii F. Kolega założył wtryskiwacze z 550d aby sięgnąć po wiecej niz 500ps ale w moim przypadku raczej tak nie bedzie.... 450ps mi starczy :mrgreen:

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

U mnie chyba też będzie :D Narazie robię rozpoznanie w temacie zamiany 306D3 na 306D4 :cool2:


Jestem też po prostu świadomy że hybrydy rozwalą ten silnik który notabene już ma swój najlepszy czas za sobą :D

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kojarzę Twoj temat z autem. Spływ oleju to najmniejszy problem w tym wszystkim, u mnie xdrive jest w aucie a wiec miska olejowa ma przetłoczenie pod dyfer oraz tuleje w poprzek przez którą przechodzi półoś napedowa. I teraz tak... miska do bloku sie zakreci ale pompa olejowa w 231ps jest mniejsza optycznie od pompy w 272ps. Mało tego, smok pompy tez jest inny wielkosciowo i moze sie okazać ze braknie miejsca przy pompie z 272ps. Byloby fajnie gdyby sie zmieściło albo gdyby caly zestaw pompy i smoka zakrecil sie z wesji 231ps. Do tego jeszcze sanki silnikow 231ps i 272ps są inne... to samo z poduszkami i łapami silnika. 231ps w xdrive ma inne łapy niz RWD 231ps i jeszcze inne niz 272ps RWD :D Bloki alu i żeliwo wiec tez mogą być inne otwory montażowe choć po zdjęciach wydaja sie być bardzo podobne ;)


Ale..... jutro jadę po goły blok z pompą oleju i smokiem od 272ps :cool2: Jak będzie czas i chęci to silnik alu wyleci z komory i przymierzę tego 272ps. Jeśli xdrive sie skręci... jesli łapy siądą to reszta juz z górki :mrgreen:


Hybrydy się robią u lukbmw, w poniedziałek montaz :norty: I pewnie z miesiąc polatam i znowu rozbiorka :D

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema :D. Hybrydy zrobione, jutro wsadzam do auta ;D Gdyby ktos był chętny na "srodki" seryjnych turbin z 286ps to prawdopodobnie bedą na sprzedaż ;) Zero luzow.... chyba sprawne :D


117cdd1f596dd9aemed.jpg

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie ten xdrive psuje wizje ;D Blok 272ps kupiłem i prawa łapa od xdrive nie pasuje :/ Lewej łapy jeszcze nie mam a swojej z auta nie chce mi sie wyciągać ;p Ale nie zniechęcam sie bo taką łapę zawsze można zrobić.


Hybrydy są już w aucie ale męczę jeszcze dolot z filtra powietrza bo ori juz nie pasuje :mrgreen:

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.