• Reklama

E53 3.0d M57 przedlift

Moderator: speed1211

E53 3.0d M57 przedlift

Postprzez chodor7 » 22 Gru 2018 11:03

Witam,
Chcę podnieść moc w moim bmw. Mam już turbinę GT2260 a teraz czas na wtryski.
Poczytałem trochę forum i są rozbieżne dane.
Chodzi mi o wtryski 0445110216. Czy będą pasować rurki paliwowe, bo gdzieś słyszałem, że niekoniecznie. (ktoś miał te wtryski z e46 204KM i mówił że w e39 nie pasują). Wtryski z diesla biturbo są drogie i nie ma ich zbyt wiele, wiec raczej odpadają.
Czy będą pasować wtryski 0445110131? Pierwsza opcja jest lepsza bo jest ich więcej dostępnych i są tańsze.
Chciałbym uzyskać 550+ NM, moc nie jest mi najistotniejsza, skrzynia manual. Podobno e53 po lifcie (te wtryski i turbo wyżej wymienione, uzyskuje 600NM i 250KM tylko po chipie). Taki wynik w 100% by mnie zadowolił. Czy sprzęgło wytrzyma? Czy sprzęgło w e53 różni się czymś od e39, e46? Bo tam to już robią się problemy... przy takim momencie.
Co jeszcze jeszcze powinienem wymienić, aby uzyskać parametry auta poliftingowego. Słyszałem o MAP sensor. Czy czujniki ciśnienia paliwa będą odpowiednie seryjne? Starczy im zakresu pomiarowego?
chodor7
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
 
Posty: 3
Dołączenie: 09 Lis 2018 11:02
Moje BMW: E53 3.0d

Re: E53 3.0d M57 przedlift

Postprzez Breras » 22 Gru 2018 11:35

Wiesz co... wszystko fajnie ale za bardzo chcesz nakombinować :8)
Breras
 
 
 
Posty: 534
Dołączenie: 15 Lip 2018 17:48
Moje BMW: nie powiem

Re: E53 3.0d M57 przedlift

Postprzez chodor7 » 22 Gru 2018 12:21

Dlaczego?
Sam koszt używanych wtrysków jest niewielki, a na obecnych nie przekroczę 230KM. Moim zdaniem nie inwestuję dużych pieniędzy, a zysk może być duży.
Pytanie tylko czy te wtryski podejdą pod rurki, wtyczkę trzeba przełożyć ze starych, to już wiem.
Mam w miarę "zdrowe" auto (mam je już 10 lat), a zamiana na polifta z nie wiadomo jakiego źródła może mnie wpędzić w problemy.
chodor7
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
 
Posty: 3
Dołączenie: 09 Lis 2018 11:02
Moje BMW: E53 3.0d

Re: E53 3.0d M57 przedlift

Postprzez Largo5054 » 12 Sty 2019 16:55

Kombinowanie nigdy się nie opłaca, no może nie nigdy, ale zazwyczaj
Largo5054
 
 
 
Posty: 20
Dołączenie: 14 Lis 2018 00:23
Moje BMW: BMW E28

Re: E53 3.0d M57 przedlift

Postprzez Blacharzy » 14 Sty 2019 15:09

Przyjrzyj się bardziej zmianie samych końcówek wtrysku, wymianie pompy wysokiego ciśnienia na R90 1600 bar.
Map sensor oryginalny ogranicza cię z doładowaniem do 1,5 bara nad ciśnienia. Map z M47N zakres będzie Ci pozwalał uzyskać jakieś 2.0 bary doładowania...

Rurki zasilające nie będą pasować, tak samo wiązka.
Pozdrawiam Blacharzy.
Awatar użytkownika
Blacharzy
 
 
 
Posty: 289
Dołączenie: 19 Mar 2010 19:46
Miejscowość: Dolnyśląsk
Moje BMW: Alpina D10 Biturbo


Powróć do Silniki diesel

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość