Skocz do zawartości

e46 iX aut. swap m54b25->m54b30


Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Cześć, mam ten sam dylemat. Mocy mi trochę brakuje a zmieniać całe auto mi się nie widzi dla tych 40KM i paru niutów.

Na pewno zmieniając z M54B25 na M54B30 będzie trzeba wymienić:

 

-Kolektor ssący (patrz niżej)

-Zawór disa (jest większa)

-Wtryski (są wydajniejsze)

-Przepływomierz (ma inny numer OEM więc jest inny)

-Kolektory wydechowe, katalizatory i reszta tłumika też jest inna.

 

Sterownik się nie wymienia, Siemens ms43 trzeba podmienić wsad z B25 na B30.

Elektryka zostaje bo jest taka sama. Vanosa jak masz regenerowanego też możesz zostawić.

Co do skrzyni i sprzęgła zostaje, trzeba po swapie skasować wszystkie adaptację inpą.

Pewnie przełożenie dyfra się różni (nie wiem jak to jest w automacie) i półosie podobno są grubsze sprawdzałem ale nie zauważyłem.

 

Tyle wiem, jak coś jest źle to niech mnie ktoś poprawi albo dopisze co jeszcze i na co zwrócić uwagę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • Członkowie klubu
Napisałeś co trzeba zrobić, więc temat umarł :norty:

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.