Skocz do zawartości

[E46] M52B20TU na M52B28TU


XM195

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Chciałbym zapytać o kilka spraw dotyczących takiego swapa.

Znajomy mechanik, który robi tylko bmw powiedział że generalnie ze względu na różnorodne chroboty z vanosa, braki mocy czasami i kilka innych problemów, polecałby mi zrobić swapa samego słupka z 2.8 (oczywiście z nową listwą od wtrysków i kompem). Czemu tak? Otóż wymieniłem większość osprzętu do mojego 2.0 i twierdzi że szkoda wywalać. Zasięgnąłem języka u innego mechanika (znajomego kolegi) który powiedział że Ło panie toż to dramat, inna wiązka w ogóle komputer nie ten, jest dramat... Polecił kupić anglika i przekładać wszystko :mad2:

Trochę mi się to nie widzi, koszt będzie astronomiczny, a pierwsza opcja bardziej logiczna mi się wydaje. Jakie macie doświadczenia lub przemyślenia na ten temat? Pacjent ogólnie Pb+LPG i na Pb zaczął niedomagać, stoi teraz w kolejce do reanimacji, ale mówią że to może być listwa.

Szacowane koszta mówią - 2k za słupek, 1 za włożenie plus oleje, płyny, świece i wszystkie inne popierdółki. Słyszałem też, że dobrze jest dołożyć dolot i kolektor od m54b30, ale trochę się boję że koszta wystrzelą jak trzeba będzie przystosować to pod gaz.


Aha jeszcze dodam, że z tyłu dyfer jest od 2.0 czyli z tego co pamiętam 3.45. Osobiście zastanawiałem się nad wstawieniem 3.07 z bodajże 2,5. Czy pasowałoby to? Jakie mam inne opcje? Troche się boję że dyfer się rozleci pod takim silnikiem.


Liczę na wsparcie :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Słuchajcie potrzebuję pomocy przy szukaniu silnika, bo wstawienie mam załatwione ale muszę znaleźć motor. Najchętniej bym kupił od kogoś z forum, sprawdzonego i zaufanego ale na razie patrzyłem na olx w moich rejonach.

https://www.olx.pl/oferta/silnik-bmw-e38-e39-e46-m52b28tu-CID5-IDtaBNp.html#0ef8512b1e

https://www.olx.pl/oferta/silnik-bmw-m52b28tu-328i-528i-728i-193km-swap-89tys-okazja-CID5-IDpl4lJ.html#1f8894c353


Czy to są dobre oferty? Potrzebuję żeby nie ciekł i trzymał kompresję, nie chcę kupić trupa do remontu.


Oczywiście najlepiej jakby ktoś polecił forumowicza który ma taki silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.