• Reklama

Wymiana skorodowanych przewodów hamulcowych

Modyfikacje silnika i układu przeniesienia napędu, swapy, uturbianie, mody zawieszenia, hamulców, oraz inne przeróbki mechaniczne, których celem jest zmiana charakterystyki samochodu i jego osiągów.

Moderator: speed1211

Wymiana skorodowanych przewodów hamulcowych

Postprzez OtoMotoJa » 03 Sty 2021 22:02

Dzisiaj sprawdzając obrażenia auta żony (najechała na duży kamień) odkryłem przypadkiem, że przewody hamulcowe, pod podwoziem (te sztywne metalowe), mam mocno skorodowane. Trzeba je będzie wymienić, ale proszę o pomoc na co najlepiej wymienić, na co zwrócić uwagę przy takiej wymianie.
Czy wymienić na takie same oryginalne stalowe, ale one niestety właśnie korodują, czy na takie miedziane "uniwersalne" co sprzedają np. na alledrogo? Lub coś innego, ale co (słyszałem o jakichś galwanizowanych) ? Auto nie jest do wyścigów, ale do codziennej eksploatacji, chodzi mi zatem o coś pewnego, trwałego, niekoniecznie najdroższego. CO POLECACIE W TYM TEMACIE ?
OtoMotoJa
 
 
 
Posty: 131
Dołączenie: 09 Maj 2019 11:13
Moje BMW: F10 530 benzyna 2013r

Re: Wymiana skorodowanych przewodów hamulcowych

Postprzez cypisek21 » 07 Sty 2021 11:18

w x1 wymieniłem na nowy oryginał w sumie 10 lat to auta nie będę miał a tyle wytrzyma.... a montaż łatwy bo oryginał i bez zabawy.
cypis
X1 https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic ... 3&t=363331
E 65 730d viewtopic.php?f=150&t=327525
E 32 740i viewtopic.php?f=152&t=315601
ex- E87 120d , E81 120d, E60 530d, E 83 X3, e91 320d,e91 330dxa, e91 335d, f30 330i
Awatar użytkownika
cypisek21
 
 
 
Posty: 3736
Dołączenie: 03 Sty 2012 07:57
Miejscowość: Będzin
Moje BMW: E84 23xd/e65lci 30d/ e32 740i

Re: Wymiana skorodowanych przewodów hamulcowych

Postprzez powerrubber.com » 09 Sty 2021 01:13

OtoMotoJa napisał:Dzisiaj sprawdzając obrażenia auta żony (najechała na duży kamień) odkryłem przypadkiem, że przewody hamulcowe, pod podwoziem (te sztywne metalowe), mam mocno skorodowane. Trzeba je będzie wymienić, ale proszę o pomoc na co najlepiej wymienić, na co zwrócić uwagę przy takiej wymianie.
Czy wymienić na takie same oryginalne stalowe, ale one niestety właśnie korodują, czy na takie miedziane "uniwersalne" co sprzedają np. na alledrogo? Lub coś innego, ale co (słyszałem o jakichś galwanizowanych) ? Auto nie jest do wyścigów, ale do codziennej eksploatacji, chodzi mi zatem o coś pewnego, trwałego, niekoniecznie najdroższego. CO POLECACIE W TYM TEMACIE ?


Na tvn turbo polecali faceta, który podobno daje dożywotnią gwarancję, ale jest to oplot.
powerrubber.com
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
 
Posty: 17
Dołączenie: 26 Sty 2019 00:55
Miejscowość: Pruszków
Moje BMW: E39 3.0D Touring



Powróć do Modyfikacje mechaniczne

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość