Skocz do zawartości

z4 e89 m5 killer - pocąca się skrzynia


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Bractwo i proszę o pomoc, bo już nie ogarniam.


Buduję projekt z4 e89 mój m5 killer. Jest już na oryginalnych turbinach 430 kucyków i 620Nm.

Zmieniłem chłodzenie skrzyni, ale nadal mi się poci... uszczelki testowane nawet z vitonu.

Zakładam szybki przyrost temperatury i co za tym idzie ciśnienia.

Skrzynia getrag 2 sprzęgłowa.

Zmiana oleju w skrzyni co 5000km - ma 28 000km

Myślałem o rozwierceniu otworu, który umożliwia "szybsze" oddychanie skrzyni, jeżeli taki jest.

Jeżeli ktoś ma plany techniczne budowy, to proszę o info. Nie chce mi się ponownie jej ściągać.


Z góry dziękuję za wsparcie i jak zwykle, pałujemy od 90* C. :twisted:


ps: oring zmieniony.

ps2: olej w skrzyni czarny jak po upalaniu na torze.

ps3: niedługo wyjazd do zielonego piekła na slickach, ale chcę zmienić mapę skrzyni,

jest za łagodna i nie ma prawie wcale hamowania silnikiem (458 italia jest

testowanym przykładem w tym kontekście).


z4-forum.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.