Skocz do zawartości

Wał korbowy x5m silnik 4.4 s63


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. mam pytanie odnośnie wału korbowego do silnika bmw x5m 4.4 555km kod silnika s63b44a. moje pytanie jest następujące: w moim aucie wał ma numery 7599499, moj mechanik twierdzi ze musi byc wał tylko i wyłącznie z silnika o oznaczeniu s63, jak patrze na oferty wałów to silnik n63 posiada wał o takim samym numerze, teraz moje pytanie czy ten wał bedzie pasował do mojego silnika
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To masz sporo serwisów, które to ogarną bez problemu i Ci powiedzą które rozwiązanie jest najlepsze:

Klinka BMW: http://www.klinika-bm.pl/kontakt/

Hypertech w Warszawie

R Car w Toruniu: https://www.facebook.com/RCarPower/


Każda z tych firm rozbierze silnik, powie w jakim jest stanie i co robić, czy kupować używany czy robić remont.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, podzwoniłem troche po tych serwisach i ile ludzi tyle dobrych rad, jeden mówi, że chetnie zrobi remont mojego silnika ale chce zmienić w nim dosłownie wszystko łądznie z wtryskami, pierścieniami, nowy wał, panewki, popychacze i wiele innych, co wg mnie po przebiegu 40.000 napewno nie jest zuzyte, drugi mówi że wyłącznie wkładać używkę lecz też chce wymienić pół wnętrza, a trzeci z kolei robi remonty tych silników i chętnie sptrzedał by mi swój silnik tylko zebym dokupił nowy wał korbowy, bo reszta niby jest dobra, mojego nie chce robić ponieważ twierdzi, że trzeba zmienić także prawie wszystko w srodku po przebiegu 40.000 jego silnik natomiast ma 100.000 i srodek ma dobry. ( bardzo dziwne) ale za to mój chętnie weźmie w rozliczeniu oczywiście za cenę złomu. może jest ktoś na forum co jeździ takim autem i robił już jakieś zmiany panewek lub remont , ( przy jakich przebiegach ) wolałbym zrobić remont mojego silnika ale bez przesady żeby wymienić wszystkie bebechy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim aucie był wymieniany silnik nie w ASO, przy przebiegu około 160 tys. km.

Kupiony używany na allegro z najmniejszym przebiegiem i wymienione panewki korbowodowe. Wymieniłem również wszystkie wtryski, cewki i świece ale to nie było konieczne, zrobiłem to prewencyjnie, właściwie z własnej głupoty :)

Znam przypadki wymiany silników w tych autach i przeważnie właśnie tak robią. Kupują gołą używke i wszystko co sprawne przekładają z Twojego silnika. Do tego wymiana panewek korbowodowych na nowe oczywiście. Świece i cewki jednak bym kupił nowe. Chyba zalecana wymiana świec co 50 tys. km (co drugi przegląd olejowy według wskazań BMW). Cewki natomiast często padają gdy je się zacznie wyciągać.

Znam dwa przypadki M5 F10 gdzie panewka się zatarła przy przebiegu około 120 tys. km.

Na pewno nie kupuj regenerowanego wału, bo to się nie sprawdzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli zdecyduje sie na remont mojego silnika to oczywiście wal nowy orginał i wszystkie potrzebne częśći, chciaż zastanawiam sie nad uzywką, ponieważ mam dwie na oku , jeden słupek za 22.000 niby przebieg 40.000 i drugi cały komplet za 28.000 przebieg 50.000, jeśli zdecyduje sie na ktorys z nich to napewno panewki do wymiany na orginały i wtryski do sprawdzenia, musze podjąć decyzje ( moje auto ma przebieg 45.000)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panewki i wtryski w ASO mam spore zniżki więc nie było tragedii. Może warsztat który Ci wymieni silnik ma dobre ceny.

Cewki i świece w czescidobmw.pl

Jak masz VIN auta, z którego pochodzi silnik to mogę sprawdzić ostatni zapisany przebieg w historii serwisowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WBSGY01050LY62613

Jeśli to nie problem,

a jeszcze pytanie, jeśli nie byłby to problem, spytał byś w aso jaką zaproponowaliby Ci cenę za nowy wał z panewkami?? tak dla porównania czy kupować samemu czy szukać w siebie kogoś co ma znajomego w bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę pamiętać, że każdy przypadek jest indywidualny i oceny uszkodzeń można dokonać tylko po wstępnych oględzinach silnika. Listę niezbędnych części do naprawy można doprecyzować dopiero po pomiarach takiej jednostki napędowej, tym samym określić dokładne koszty obsługi.


Ostatni odczyt z klucza dla wskazanego numeru nadwozia to 43.747 km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdaje sobie z tego sprawę, ogólnie wał jest na 100% do wymiany ponieważ długi czas jest juz rozłożony silnik i zaczoł korodować wał. muszę gdzieś ten silnik zawieźć żeby ktoś postawił konkretną diagnozę czy naprawiać ten silnik czy szukać kompletnego używki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.