Skocz do zawartości

M2- najlepsze M ? opinie i spostrzeżenia.


Rekomendowane odpowiedzi

W końcu miałem okazję dziś przejechać się trochę M2

ladne_Auto.jpg

 

Najpierw plusy: Wygląd zewnętrzny, kurde.... napatrzeć się nie mogłem, jest napompowany, piękny, zgrabny, agresywny... jest niczym C63 BlackSeries. Wygląda jak milion dolców. a wisienką na torcie były dodatki performance widoczne na zdjęciu powyżej.

 

Cały czar prysł gdy wsiadłem do środka, kurde auto za ponad 300k a w środku... cerata ze stołu babci z lat 80tych... jakaś kaszata, zobaczcie te zdjęcia, ta skóra na fotelach wygląda... no własie jak cerata. Totalna kicha.

cerata1.jpg

 

Jeszcze gorzej prezentuje się plastik na desce rozdzielczej, jego struktura jest bardzo zbliżona do struktury skóry która jest okropna. Jak można w środku tak zniszczyć takie piękne auto - co więcej nie można nic w katalogu wybrać i zmienić - KOSZMAR. W życiu nie mógł bym jeździć takim badziewiem w środku. To już nawet A45 które na rynku pojawiło się 2 czy 3 lata przed M2 bije jakością w środku te auto...

HELLO?! BMW? gdzie byles przez ten czas?

cerata2.jpg

 

Jeśli chodzi o jazdę:

- wciskasz gaz - nic się nie dzieje - tak wiem, po 600 czy 700 konnych samochodach psychika może się troszeczke skrzywić ale kurde to jest ///M czy 235i na sterydach?

Z miejsca nuda, z rolki nuda, można z pedałem w podłodze pisać SMS'a do kobiety - demon prędkości to to nie jest. Wrażenia z jazdy na prostej - lipa.

 

Pozycja za kierownicą.

- taka zwykła - siedząc w środku nie czułem się jakbym siedział w sportowym aucie ani gokarcie czułem sie... jak kiedyś w 335i. Dużo bardziej sportowo czułem się w swoim starym caymanie z 2006 roku - tam wrażenia z jazdy wymiatały.

 

Prowadzenie po zakrętach

- cóż, tutaj obiektywny za bardzo nie będę ponieważ na zakrętach zjazdowych z obwodnic czy pokonując kilka zakrętów w mieście można nie być obiektywnym...

- ale porównując do do M3 E92 - nie widze za bardzo roznicy.

Mam wrażenie ze całe do sztuczne dziennikarskie chwalenie tego auta i pisanie tych wszystkich "oh i ah" to mam wrażenie, że to tylko zapłacone za trik marketingowy który stosuje BMW aby sprzedać te badziewie.

 

Auto oprócz powalającego wyglądu z zewnątrz jest mega nijakie.

- ani szybkie, ani sportowe, ani lepiej prowadzące się od np: M3 E92 (ale np: porównując do M6, czuć że auto jest lżejsze, aczkolwiek prędkości na zakrętach miałem mniejsze w M2 - może dlatego bo nie znam auta i bałem się iść na "maxa" :) )

 

Miejmy nadzieje, że M2Cs poprawi sytuację i zrobią z tego samochodu ///M2 a nie 235i z bodykitem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dość duże wrażenie, że piszesz, żeby wywołać dyskusje, więc sobie odpuściłem argumentowanie dlaczego nie masz racji w prawie każdym punkcie. Jeśli porównasz M2 do Porsche GT3 to spoko, wtedy masz rację. Edytowane przez Slawomir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
wujekwalduś, fenomen tego samochodu polega na tym, że jest w każdym aspekcie lepszy od M235i (M240i), a kosztuje podobnie przy takim samym wyposażeniu. Po drugie w PL jest tańszy od M4 o 100 tys zł, jest od niego krótszy i mniej nerwowy, bo ma jedną turbinę i przyrost momentu nie jest tak gwałtowny. Dla takich "zawodowców" jak Ty jak widać za mało, ale dla większości szczyt marzeń i emocji. Sam napisałeś, że w porównaniu do M3 E92 nie widzisz różnicy. M2 jest od niego szybszy. To wg mnie dobrze świadczy o M2. Oprócz Twoich odczuć są jeszcze testy. Widziałem jeden z nich i M2 było szybsze od M5, M6, X5M. Podsumowując M2 daje dużo frajdy z jazdy i wiem co piszę...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wydaje mi się aby M2 było szybsze od M3 E92 - ale ciezko to porownac poniewaz M3 mialem daaawno temu...

Porównując jeszcze np: reakcję na gaz, która w E92 jest natychmiastowa tutaj jest chwila zawahania - na każdych obrotach.

 

Magiczna fraza "radość z jazdy" to chyba najwiekszy bullshit marketigowy jaki słyszałem.

Owszem jak ktoś się przesiada z 320d na M2 to może być "WOW", (chyba ze w 320d miał pełen pakiet indyvidual, którego z jakiegoś powodu do M2 nie da się nawet zamówić...) ale jak ktoś pojeździ konkurencyjnymi autami (A45, Rs3, GolfR) to już M2 nie robi takiego wrażenia (tak tak, porównałem M2 do Golfa, który w środku jest o wiele lepiej wykończony niż M2...)

 

M2 jest rozczarowaniem dla ludzi, którzy już jeździli jakimś ///M i oczekują od samochodu: daily, osiągów, "frajdy" i jakości.

(i nie jestem jedyny który tak twierdzi - ale długo ludziom nie wierzyłem dopóki sam się nie przekonałem)

 

Dla porównania przejade się jeszcze w tygodniu M3 F80 Competition, ale jak usiadłem w środku to aż mnie zamurowało, carbony, pełna skóra, miła w dotyku, cudowne fotele, normalnie bajka i ten napompowany wygląd zewnętrzny...

 

Zobaczymy jak to jeździ ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wujek widzisz, ja mam dokładnie odwrotne odczucia. M3 jest przerośnięte i przesadzone, dąży w stronę M6 - skóry, bajery, individuale. Wsiadając do seryjnego M3 czułem się jak w 20% szybszym M135i i w ogóle na mnie wrażenia nie zrobiło, dlatego uparcie nowego modelu nie kupowałem. M2 za to daje tyle radości, że mając do pokonania trasy typu 500-1000km witam się z 650i w garażu i wsiadam do M2. I może M2 nie robi wrażenia po przejściu z 320d, ale po przejściu z 650i i kilku innych co miałem/jeździłem - robi wrażenie najlepiej jeżdżącego BMW jakie kiedykolwiek prowadziłem.

 

A skoro już używasz argumentów z czapy, przypomnę, że M2 ma mniejszy bagażnik niż M3 czy A45 i z tyłu jest ciaśniej. Coś jeszcze? :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie będziemy sobie niczego udowadniać, bo nie o to chodzi. W Stanach jest sporo ludzi, którzy mając M3 i M4 aktualnej generacji wymieniają je na M2 lub dokupują. Wg mnie reakcja na gaz jest natychmiastowa i nie ma żadnej zwłoki nawet w trybie comfort. Ja porównuje do skrzyni ZF i to jest przepaść. Co do wyposażenia środka, to zależy co komu potrzebne i z czym porównujemy. Co z tego, że M4 może lepiej wyglądać jak M2 w środku skoro będzie kosztować min 150 tys więcej. Jak to można w ogóle porównać. Ogólnie Twoje podsumowanie M2 wygląda tak jakby porównać auto, które ma 1000 kM i kosztuje 2 razy tyle co M6 i pojechać po M6. Co do porównań do Golfa, to jest takie samo jak porównanie serii 5, Merca E i skody Superb...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest funcar nastationy na emocje, surowy, twardy i dostarczający coś co można nazwać "RADOŚĆ Z JAZDY"

Lotus_Exige_S_V6_-_Flickr_-_Alexandre_Pr%C3%A9vot_(4).jpg

 

Ktoś kto kupuje M2 nie oczekuje surowego auta ponieważ BMW nie jest i nigdy nie było surowym autem, od marki są pewnego rodzaju oczekiwania. Tym oczekiwaniem jest jakość wykończenia, która no nie oszukujmy się - jest tragiczna. I to nawet nie subiektywnie ale na tle konkurencji.

 

Jeśli chodzi o całą resztę to zdania nie zmienie, M2 to nic innego jak 335i na sterydach z ładnym body - nawet masa samochodu jest podoba (albo nawet i większa, moje 335i chyba 1540 ważyło) a M2 widzę w katalogu ma 1595 (M3 F80: 1635, zatem mamy 40kg roznicy miedzy ultra lekkim i zwinym M2 a "ciezkim i topornym" M3) no... bez jaj.

 

Jesli chodzi jeszcze o konkurencje to jest w sumie jeszcze TTRS... :) ktore rozwala M2 pod kazdym wzgledem, prowadzenie, osiagi, czasy na torach itp.

 

Fajna zabawka dla ludzi ktorzy nie mieli doczynienia nigdy z prawdziwym ///M.

Ale jak pisalem w pierwszym poscie, mam nadzieje ze M2 CS to zmieni ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Raczej logiczne, że droższe Mki są lepsze od M2, o są droższe, tak to w świecie zasadniczo działa. Co do wersji CS, pewnie będzie lepsza, ale za jaką cenę? M4 CS jest blisko 2x droższa od M4. Nie można oceniać czegokolwiek w oderwaniu od ceny. Nie dlatego serię 5 kupuje się głównie 520d, bo jest lepsze od 6 cylindrowych piątek.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Mnie się wydaje, że od M2 nie powinno się oczekiwać topowego wnętrza, bo jakby nie patrzeć jest to auto oparte na serii 1/2, które przecież wywodzą się z kompaktów.

Właściwości jezdne ciężko ocenić nie jadąc na tor.

Z całym szacunkiem, ale nie powinno się wyrażać opinii o tym jakie auto ma możliwości na podstawie tego jak przejeżdża, jak zrozumiałem, zjazd/ wyjazd na drogę szybkiego ruchu.

To niezbyt fachowe podejście.

Wszystkim M2 nie będzie odpowiadało, ale na ringu jest szybsze o 8s. od e92 m3 i mniej więcej tyle samo wolniejsze od M4.

Golf R jest jednak znacznie wolniejszy, ttrs i a-amg maja zbliżony poziom i również dostają sporo.

Tak wiem, ring to marketnig, ale jednak jest odniesieniem.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jeżeli chodzi o wnęterze w pełni zgodzę się z Wujkiem ogólnie materiały używane do wykończenia nowych bmw 1,2,3,4 to żenada na tle nawet vw wypadają blado passat jesl lepiej zrobiony od f30 a golf lepiej od 1er nad czym mocno ubolewam bo lubię małe auta a jakość premium mamy dopiero w seriach 5-6-7.

Jeżeli już tak obniżyli jakość to w M2 powinna być za dopłatą decha w skórze i skóra nappa na fotele dopiero wtedy była by jakość premium choć do końca nie o to chodzi w m2 ale od auta za takie pieniądze które nadal jest tylko serią 1 tak naprawdę przy tej kwocie powinniśmy otrzymać więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Argument cena jest dobrym argumentem.

Tylko, że ja tutaj czytałem że M2 to najlepsze M na świecie :) do tego chciałbym się odnieść...

Widzisz, po przejechaniu się wszystkimi M-kami, ja uważam że jest, dlatego wylądowało u mnie w garażu ;) Serio, nie wiem po co po tym aucie tak jedziesz - nie czytałem/nie oglądałem recenzji, gdzie ludzie by się tym autem nie zachwycali. Że Tobie się nie podoba, Twoja sprawa, bo masz porównanie z dużo droższymi autami, co nie ma w ogóle sensu - ja też jeździłem autami co M2 rozwalają jak chcą, za 3-6x więcej złotówek. Że uważasz, że 4.3s do setki "nie jedzie", ale w M4 4.1s już jest okej, to sorry, ale po prostu pieprzysz od rzeczy. No i nawet się tym autem porządnie nie przejechałeś, a jego największy urok to przewidywalność w każdych warunkach. Jeździłem nim po pełnym śniegu, mokrym śniegu, w totalnie ulewnych deszczach i zawsze jest do opanowania. No i M2 jest jednak na siłę zdławione, żeby M4 nie rozwalać - M2 LT po kilku modach na Nurburgringu wykręciło kosmiczny czas 7:22 - szybciej niż super-mocno zmodzone pod tor M4 GTS, szybciej niż Ferrari Enzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bmw zapomnialo o alkantarze i nitkach na desce oraz emkowych zegarach. Przeciez 1M takie cos posiada, nie mowiac o emkowych lusterkach. Miejmy nadzieje, ze facelift albo CS(z S55) rozwiaze problem i bedzie pelnoprawnym modelem a nie bodykitem
"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz, po przejechaniu się wszystkimi M-kami, ja uważam że jest, dlatego wylądowało u mnie w garażu ;)

no tak, wziales najtansze auto... ;)

Serio, nie wiem po co po tym aucie tak jedziesz

bo nie lubie nie obiektywnych opinii i dziennikarskiego pitolenia jakie auto jest "oh ah" kiedy nie jest - w internecie jest bardzo mało obiektywnych opinii na temat samochodow, a zwlaszcza jak juz ktos taki kupil, zeby cos napisal obiektywnie, pokazal wady? a gdzie tam.... ja jak kupilem M6 nie mialem problemu z opisaniem wad samochodu...

- nie czytałem/nie oglądałem recenzji, gdzie ludzie by się tym autem nie zachwycali.

J/W

ja też jeździłem autami co M2 rozwalają jak chcą, za 3-6x więcej złotówek.

było kupić ;)

 

Że uważasz, że 4.3s do setki "nie jedzie", ale w M4 4.1s już jest okej, to sorry, ale po prostu pieprzysz od rzeczy.

poka no mnie wykres z RL jak robisz M2 4.3s do paczki ;) Jesli nawet Ci sie uda (bo moze, ja na nowych oponach tez zrobilem duzo lepszy czas niz katalog podaje bo 3.6s do paczki) to swiat na 100km/h sie nie zatrzymuje, M3/M4 100-200 to srednio 9s, M2: 11s, 200-250 to w przypadku M3/M4 10-11s w przypadku M2: 15-16s i nie mow ze skoro tyyyle jezdzisz w trasy i robisz tyllle kilometrow to przyspieszenie od setki sie nie przydaje ;)

 

No i nawet się tym autem porządnie nie przejechałeś,

nie da sie ukryc, dlatego tez opisalem to w pierwszym poscie

 

a jego największy urok to przewidywalność w każdych warunkach.

 

Taka sama przewidywalnosc jak w kazdym aucie RWD ktory posiada LSD - M2 akurat tez mialem okazje przejechac sie w deszczu...:)

 

Jeździłem nim po pełnym śniegu, mokrym śniegu, w totalnie ulewnych deszczach i zawsze jest do opanowania.

 

a ktore auto na dobrych oponach nie jest?

 

No i M2 jest jednak na siłę zdławione, żeby M4 nie rozwalać - M2 LT po kilku modach na Nurburgringu wykręciło kosmiczny czas 7:22 - szybciej niż super-mocno zmodzone pod tor M4 GTS, szybciej niż Ferrari Enzo.

 

Czas na nurburgringu to marketing, jesli w te czasy wierzysz to nic dziwnego ze kupiles M2 ;)

 

Nie wiem czemu sie tak oburzasz, napisalem ze ma kiczowate wnetrze jak na ///M(do czego sie nie odniosles, wiec rozumiem ze tu sie zgadzasz?)

I ze wrazenia z jazdy sa podobne do 335i E92.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy dziennikarze/blogerzy motoryzacyjni są co, opłaceni przez BMW? Clarksona też opłacili? Wszyscy są nieobiektywni, tylko nie Ty? Och walduś, odpuść.

 

To, że oceniasz M2 po jakości wnętrza... nie wiem czy się śmiać, czy płakać? I jakieś przytyki o cenie auta, które kupiłem za gotówkę, wiedząc, że zostawiłem w salonie BMW w ciągu ostatnich lat kwotę z 6 zerami? :lol:

 

Dalej, mówiąc o jakości, czytaj to:

Do tej pory wymieniono już prawie 2000 silników. Część nawet zanim auta wyjechały z fabryki. Wszystkie silniki wyprodukowane przed grudniem 2016 to konstrukcyjna pomyłka. obecnie jest już 7 wersja silnika do RSa i to już ostatnia (mocniejszy blok, inna śruba, moment dokręcenia śruby, uszczelka pod głowicą, stop głowicy itp) Owszem mówi się o tym głośno, ale jeśli ktoś nie posiada mk3 to raczej nie wie...

 

Ostatnio na torze jeździliśmy nowymi TTRSami. Dwie sztuki na dziesięć, padły z powodu przegrzania.

 

W Cuprach silniki ostatnio tez zaczęły padać, podobnie jak w innych modelach VAGa (280/290/300), także do póki jest gwarancja można upalać, później już tylko do Żyda

 

I nie chce mi się już szukać, ale jeszcze na pewno jest temat Hondy Type-R 4gen, która miała tyle problemów, że model zastąpili nowym po roku produkcji? :D

 

Wracając jeszcze do M235i na sterydach - zarówno moje M135i jak i Arkowe M235i na torze się przegrzewało. A problemy z autami powyżej nie występowały nawet na torze, tylko w normalnych warunkach.

 

M2 na torze można upalać do woli. Z tego co wiem, zasadniczo na tor zalecane są lepsze klocki oraz opony, czyli w zasadzie tylko elementy eksploatacyjne, jeśli mówimy o hobbystycznych trackdayach, nie zawodowym ściganiu się. I to jest dla mnie jakość, a nie pier*** o jakości skór w typowo aucie sportowym.

 

A czasy 100-200 ma takie, że na drogach publicznych miażdży 99% tego co jeździ. Że do supersportowych i egzotyków się to nie równa, to chyba rozumie każde dziecko?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt jak miałem m135 na maksie to jakość skory nie powalała trochę cerata, ale myśle ze tak jak w starszej jak bardzo przeszkadza da sie wrzucić fotele z m4 i od razu bedzie lepiej, a co do deski rozdzielczej to twardość plastików gdzieniegdzie można porównywać do litej skaly :mrgreen:

 

Co dziwne jechałem ostatnio 430d deska w skórze konsola między fotelami tez skóra a boczki drzwiowe plastik jak w jedynce :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy dziennikarze/blogerzy motoryzacyjni są co, opłaceni przez BMW? Clarksona też opłacili? Wszyscy są nieobiektywni, tylko nie Ty? Och walduś, odpuść.

 

Tak, sponsoring to rzecz bardzo częsta u dziennikarzy - Tani marketing ktory sprawia ze ludzie o aucie mówią lub nawet kupują pod wpływem opinii jaką da dziennikarz lub gazeta/program.

 

To, że oceniasz M2 po jakości wnętrza... nie wiem czy się śmiać, czy płakać? I jakieś przytyki o cenie auta, które kupiłem za gotówkę, wiedząc, że zostawiłem w salonie BMW w ciągu ostatnich lat kwotę z 6 zerami? :lol:

 

Oceniam pod pryzmatem tego co powinna literka ///M oferować. A nie tego co oferuje 235i z ładnym bodykitem :P

Super ze za gotowke ;) dobrze ze jestes taki bogaty ze kupujesz najtansze ///M za cash z niepolskimi tablicami ;) (dla niewtajemniczonych: akcyza, vat, pit od auta out) 40% ceny auta off.

 

 

Dalej, mówiąc o jakości, czytaj to:

Do tej pory wymieniono już prawie 2000 silników. Część nawet zanim auta wyjechały z fabryki. Wszystkie silniki wyprodukowane przed grudniem 2016 to konstrukcyjna pomyłka. obecnie jest już 7 wersja silnika do RSa i to już ostatnia (mocniejszy blok, inna śruba, moment dokręcenia śruby, uszczelka pod głowicą, stop głowicy itp) Owszem mówi się o tym głośno, ale jeśli ktoś nie posiada mk3 to raczej nie wie...

 

Ostatnio na torze jeździliśmy nowymi TTRSami. Dwie sztuki na dziesięć, padły z powodu przegrzania.

 

W Cuprach silniki ostatnio tez zaczęły padać, podobnie jak w innych modelach VAGa (280/290/300), także do póki jest gwarancja można upalać, później już tylko do Żyda

 

I nie chce mi się już szukać, ale jeszcze na pewno jest temat Hondy Type-R 4gen, która miała tyle problemów, że model zastąpili nowym po roku produkcji? :D

 

Wracając jeszcze do M235i na sterydach - zarówno moje M135i jak i Arkowe M235i na torze się przegrzewało. A problemy z autami powyżej nie występowały nawet na torze, tylko w normalnych warunkach.

 

M2 na torze można upalać do woli. Z tego co wiem, zasadniczo na tor zalecane są lepsze klocki oraz opony, czyli w zasadzie tylko elementy eksploatacyjne, jeśli mówimy o hobbystycznych trackdayach, nie zawodowym ściganiu się. I to jest dla mnie jakość, a nie pier*** o jakości skór w typowo aucie sportowym.

 

A czasy 100-200 ma takie, że na drogach publicznych miażdży 99% tego co jeździ. Że do supersportowych i egzotyków się to nie równa, to chyba rozumie każde dziecko?

 

Poczekaj az M2 bedzie pare lat na rynku i zobaczysz jak zaczna sie sypac, podobnie jak dzis M5/M6/M3/M4 - auta kupuje sie na okres gwarancji dzis i tutaj nie ma wyjatkow ;)

 

335xd tez czasem 100-200 miazdzy 98% tego co jezdzi na drogach, wiec po co pakowac sie w M2 ;)?

Ale tej czesci nie zrozumiales:P

 

Nie ma tez co sie denerwowac:)

 

Ja poprostu uwazam ze M2, nie jest najlepszym ///M na rynku. Gdybym mial cechy samochodu M to mialby szanse nim byc, ale tych cech nie ma.

Chociaz jeszcze nie jechalem, to poki co rzucam teorie ze najlepszy M na rynku moze byc M3 F80 competition. Ma: wyglad, wyposazenie, osiagi, na torze jest lepsze niz M2, jest praktyczniejsze, lepiej wykonczone, bardziej nadaje sie na daily.

Emki nie maja byc autami typowo na tor bo zadna emka taka nie jest - nie zrozum mnie zle, ale sportowym autem to moze byc np: porsche 911.

Emki to jedynie USPORTOWIONE wersje cywilnych samochodow, dlatego nie sa surowe, dlatego nie moga byc surowe i dlatego nigdy nie bede surowe.

///M to jakość, prestiż, wygląd, osiągi, prowadzenie, fun.

M2 nie ma jakości, prestiż ma, dopóki ktoś nie zajrzy do środka:P, wygląd jest - zwlaszcza ze wstawkami performance, osiągi są GORSZE niz 240i. (lol?)

prowadzenie moze byc lepsze, ale obstawiam ze tacy amatorzy jak my to nie wykorzystaja potencjalu M2 i miedzy M2 a 240i nie wyczuja roznicy w prowadzeniu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Miło się to czyta dopóki nie zaczyna się zaglądanie w portfele. Ogarnijcie się, pliz.

 

Ja uważam że w M2 nie musi być wyposażone w deskę z wężowej skóry bo i tak nie aspiruje do miana prestiżowego auta, takie coś można szukać od M5 wzwyż.

Niestety nie miałem jeszcze przyjemności jeździć ale bardzo wielu ludziom przypomina stare surowe eM typu E36. Na bimmerpost widać że auto schodzi jak świeże bułki i to nawet do garaży ludzi którzy mają tam już mocno grubsze fury. Więc coś w tym musi być, nie wierzę że to wszystko tylko marketing :) Widocznie nie każdy podchodzi do tego przez kwestię plastików i prestiżu. Zresztą u siebie też mam "gówniane" plastiki więc chętnie się zamienię za M2 :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To moze dlaczego oprocz wygladu wypadalo by kupic M2 zamiast 240i z pelnym pakietem performance?

Proszę Cię, pogrążasz się tylko. Dyskutujesz o aucie o którym nic nie wiesz, oceniasz po krótkiej przejażdżce auto wizualnie...

 

Odpowiadając - w moich postach powyżej masz napisane, jak i w moim poście na początku, o pierwszych wrażeniach z jazdy.

 

Zachowujesz się, jakby Ci ktoś ukradł konto :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.