Skocz do zawartości

2021 BMW M3 G80


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Mam pytanie, czy podczas zamawiania auta u dealera muszę od razu klikać te pakiety Repair i Serwis ? Czy mogę te pakiety dokupić dopiero w chwili odbioru auta ?

 

Mozesz w chwili odbioru.


Czy ktos zna realny termin m3 lci?

Wcześniej było wklejane ze połowa 2022.

Ale jakoś nie widać hehe

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ciiiii hehe

Glisno poki co myślę.

Zobaczymy jaki rabat na mki póki co całkiem wysoki...

A z cesja mojej póki co specjalnie nie wykupuje nie powinno być problemu.

Podoba mi się ten bóbr...

Hehe

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Mam pytanie, czy podczas zamawiania auta u dealera muszę od razu klikać te pakiety Repair i Serwis ? Czy mogę te pakiety dokupić dopiero w chwili odbioru auta ?

 

Mozesz w chwili odbioru.


Czy ktos zna realny termin m3 lci?

Wcześniej było wklejane ze połowa 2022.

Ale jakoś nie widać hehe

 

Wehyr ja mam LCI z sierpnia 2022.

Jeżeli chcesz daily to m340i jest lepsze niż m3.

Ogólnie ma fajniejszy silnik mimo że słabszy to dużo fajniejsza charakterystyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Wehyr ja mam LCI z sierpnia 2022.

Jeżeli chcesz daily to m340i jest lepsze niż m3.

Ogólnie ma fajniejszy silnik mimo że słabszy to dużo fajniejsza charakterystyka.

 


Jako daily będzie x1

A to jako drugie ja mało jeżdżę więc będzie robić max 5k rocznie.


Czyli tak szybko zrobili lci m3?

Czym się różni?

Jakieś inne plusy za m3?

Lub plusy na korzyść 40i

Po prostu chciałbym o ile będzie Oki mieć w końcu z krwi i kości hehe

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widziałem to tylko wrzucili nowe zegary(jeden wielki zakrzywiony panel)

słabo to wygląda w sportowym aucie :(

Co do różnicy M3 v M340 wygląd, wygląd, wygląd :D

Natomiast w M4 jeszcze jest po staremu.

Ile masz tego rabatu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Dokładnie tak.

Jedyna różnica to nowa deska i detale we wnętrzu.

Jeżdżę czasem M340i i często M3 i na codzień wolał bym M340i.

Nowe m3 w serii jest też za grzeczne i za ciche na fun car muszą być mody żeby było fajnie. W serii to mniej wygodne, gorzej brzmiące m340i, które lepiej wygląda i jest sporo szybsze. Plus że można wybrać tryb rwd i mieć frajdę czego w M340i nie ma. Zanim zmienisz spróbuj ogarnąć taki samochód na weekend zobaczysz czy Ci pasuje. M3 F80 też było średnie w serii dopiero mody zrobiły z niego fajny funcar.

Mnie strasznie w mkach denerwuje Cold start i cały ten proces dogrzewania który trwa parę minut a nie 30s jak w M340i. Jak auto chwilę postoi to znowu się dogrzewa chodzi brzydko, dużo więcej pali i mniej płynnie jedzie. Można to wyłączyć przy programie ale akurat w g80 zablokowali sterownik i to jest problem. W e92 i f80 też to było i bardzo wkurzało.

Termin oczekiwania na G80 to obecnie ponad rok chyba że kolor individual to może być niecały rok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie M-ki na daily to słaba opcja moim skromnym zdaniem, jeździłęm M340i i M3 - dla mnie ten pierwszy w serii "nie jedzie", a ten drugi ma komfort "wozu drabiniastego" (może kwestia foteli carbon).


Sam rozważałem M5 Comp vs seria 7 o podobnej mocy i wygrała 7, bo jednak na codzień człowiek chce w wygodzie załatwić sprawy do załatwienia, a nie tłuc się o każdą nierówność aby tylko agresywnie "wyglądać".


Kuzyn kupił XM3 Comp (po lifcie, niby nowa lepsza zawiecha - wiem że inny model, ale zbliżony komfort IMO), wczesniej jeździł F10 i G30 (piątki), jak zrobił trase DE -> PL i z powrotem to powiedział że chyba nabawił się jakieś schorzenia pleców i że tym autem parogodzinna trasa (7-8h w jedną stronę) to jest dramat. Zamówił M5 LCI i czeka na nowego sedana od BMW, który ma być odpowiednikiem XM w segmencie właśnie sedanów, 3 lata jeszcze jeśli zarząd nie zrezygnuje przyjdzie poczekać :wink:


Do niedawna dla mnie M jeszcze miało jakieś brzmienie, natomiast zarówno M3 G80 jak i aktualne M5 LCI to jest dramat w serii, bez dedykowanego wydechu aż nieprzyjemnie sie tych aut używa :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
X3C to jest dramat. Auto do niczego. Jak ktoś lubi statki typu seria 7 to na pewno m3 nie jest dla niego. Różnica w komforcie między M3 a M340i jest minimalna mimo że M340i mamy bez runflat. M3 jest lekko sztywniejsze na niektorych drogach ale to za sprawą grubszych sztywnych stabilizatorów bardziej buja. Za to standardowe fotele są dużo bardziej miękkie niż te w M340i więc w sumie jest podobnie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

X3C to jest dramat. Auto do niczego. Jak ktoś lubi statki typu seria 7 to na pewno m3 nie jest dla niego. Różnica w komforcie między M3 a M340i jest minimalna mimo że M340i mamy bez runflat. M3 jest lekko sztywniejsze na niektorych drogach ale to za sprawą grubszych sztywnych stabilizatorów bardziej buja. Za to standardowe fotele są dużo bardziej miękkie niż te w M340i więc w sumie jest podobnie.

 

OK, ze standardowymi nie jeździłem w M3 więc się nie wypowiem. Co do twardości to cięzko mi to konkrentie ocenić, bo oba auta mialem tylko na testy, czyli krótki okres, niemniej jazda Mką (M3 Comp) po drogach gorszej klasy była mniej przyjemna. Dla mnie daily musi dojechać wygodnie wszędzie i na trasę 5 min czy 10h, stąd wybieram ponton :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja mam zdoła odmienne zdanie co do daily :wink: nudzę się strasznie w takich wozach co same jadą w ciszy i spokoju, normalnie zasypiam. :roll:

Testowałem M4 w standardowych fotelach i było bardzo dobrze, a spodziewałem się, że będzie bardzo twardo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
No ja mam zdoła odmienne zdanie co do daily :wink: nudzę się strasznie w takich wozach co same jadą w ciszy i spokoju, normalnie zasypiam. :roll:

Testowałem M4 w standardowych fotelach i było bardzo dobrze, a spodziewałem się, że będzie bardzo twardo :)

Mam dokładnie to samo ale moje trasy to przeważnie 1-2h i drugie tyle z powrotem. Jakbym miał dziennie pokonywać trasy 5-6 godzin to jednak lepiej wybrać jakieś auto z dobrym wyciszeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja mam zdoła odmienne zdanie co do daily :wink: nudzę się strasznie w takich wozach co same jadą w ciszy i spokoju, normalnie zasypiam. :roll:

Testowałem M4 w standardowych fotelach i było bardzo dobrze, a spodziewałem się, że będzie bardzo twardo :)

Każdy ma odmienne zdanie odnośnie tego, co jest dobre na trasy a co nie. Ja np. jeździłem M2 w trasy jak kupiłem nowe i się nim ekscytowałem, a dziś sobie tego nie wyobrażam. Szczególnie mając w alternatywie G12, które w ciszy i komforcie płynie. Jedziesz 5h i nie czujesz nic zmęczenia.


Wiele też zależy od punktu odniesienia jaki masz w garażu. Dla mnie M2/M3/M4 to niewygodne popierdółki na weekend, daleko im do prawdziwych aut wyczynowych/torowych. Te auta z jednej strony nie męczą aż tak, a z drugiej wygodne na pewno nie są. Ni w pięć ni w dziesięć. Ale jakbym miał mieć jedno jedyne auto dla siebie, to pewnie M3 touring jest racjonalnym wyborem, choć ja to raczej M5 po prostu. A drugie, to i tak zależy jak często w trasy i jakie jeździsz. Po autostradach to każde M jest ok.


A jeszcze co do sportowych SUVów, dla mnie X3M competition to była tragedia pod kątem zawieszenia i to cecha większości tego typu aut - są tak wysokie, żeby się od sportowej jazdy nie przewróciły na bok musza być turbo twarde. A jak nie są, to kończy się jak z G-klasą, która w w AMG to powinna mieć kółeczka z boku na drzwiach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy ile się jeździ, jeżeli miałbym 2-3 razy w tygodniu robić trasy po 5-6 godz. to bez dwóch zdań wolałbym takie G12 lub dużego suva. Natomiast jak w moim przypadku gdzie spędzam w aucie średnio 1,5 godz. dziennie, około 50Km to jednak bardziej bliżej mi do takiego M3/M4 :) które też się sprawdzi i da dużo frajdy w dalszej trasie raz na miesiąc :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
Czy M3 będzie lepsze na codzień od 911 992 carrera?

 

911 nie nadaje się na auto na co dzień, po prostu szybko się znudzi i nie będzie dawało tyle fanu. Chyba, że codzienna jazda to szybkie serpentyny :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy M3 będzie lepsze na codzień od 911 992 carrera?

 

911 nie nadaje się na auto na co dzień, po prostu szybko się znudzi i nie będzie dawało tyle fanu. Chyba, że codzienna jazda to szybkie serpentyny :wink:

Bardzo ciekawa wypowiedź.Możesz rozwinąć?masz doświadczenie z 992?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Dokładnie tak samo uważam po wielu kilometrach przejechanych 992 Carrera S. To auto w mieście jest udręką, nawet na trybie Comfort podskakuje na nierównościach, fotele również są twarde i sprężyste. Co innego serpentyny, zakręty, autostrada, tu jest ok. Nie jeździłem G80 ale takie F90 M5 to dużo bardziej uniwersalny samochód.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Etam, ja tam na miasto prawie zawsze zabieram zabawki i się z tego cieszę, tylko dużo ludzi patrzy i to męczące czasem jak cię zaczepiają. Czy 992 trzęsie na dziurach czy nie to zależy, czy się mieszka w Łodzi czy np. w mieście :lol:

Poza tym komfort zawieszenia 992 jest porównywalny np. z X3M :8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.