Skocz do zawartości

2021 BMW M3 G80


Rekomendowane odpowiedzi

Myślę, że na pewno dostanie nową, ciemniejszą grafikę świateł z tyłu , coś w stylu G30 LCI + nowe światła z przodu. Co do wnętrza, jak dla mnie 2 wielkie tablety to jest porażka w autach typu M3/M4... Tęsknie za analogami z poprzedniej generacji. Nawet w Porsche 911 992 mają analogowy obrotomierz i wygląda to zacnie, a tu ...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Myślę, że na pewno dostanie nową, ciemniejszą grafikę świateł z tyłu , coś w stylu G30 LCI + nowe światła z przodu. Co do wnętrza, jak dla mnie 2 wielkie tablety to jest porażka w autach typu M3/M4... Tęsknie za analogami z poprzedniej generacji. Nawet w Porsche 911 992 mają analogowy obrotomierz i wygląda to zacnie, a tu ...

Ten wyświetlacz w ID8 też mi kompletnie nie pasuje wole tak jak jest solidne fizyczne guziki.

Światała z tyłu będą zapewne nowe ale przód wg mnie zostanie bez zmian. Przednie lampy pochodzą z modelu 4er a lifting serii 4 wg tej rozpiski planowany jest na 2024 i może wtedy coś się zmieni w lampach z przodu.

Tak jak F80 dostało nowe wnętrze i idrive oraz lampy tył w 2016r a lampy przód z serią 4 w 2017r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto mamy zdjęcia szpiegowskie na przykładzie M340i : https://www.motor1.com/news/533182/2022-bmw-3-series-facelift-spy/

Tak jak w przypadku G30, będzie lekka modyfikacja zderzaków i świateł. Nic ciekawego, chyba, że komuś się podobają 2 duże ekrany od komputera przed sobą. Dla mnie to wygląda trochę odpustowo, mam wrażenie, że w nowym Mercu W206 jakoś lepiej wkomponowali 2 wielkie ekrany. Tam aż tak to nie kuję w oczy. :x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wygląda jakby miały być normalne nerki, nawet jak te wielkie się już trochę opatrzyły to i tak mniejsze ładniejsze :cool2:
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
wygląda jakby miały być normalne nerki, nawet jak te wielkie się już trochę opatrzyły to i tak mniejsze ładniejsze :cool2:

To nie jest M3 tylko G20 prawdopodobnie M340i

Przodu w M3 na pewno nie zmienią bo to model z tego roku. Ja stawiam na nowe lampy tył i ewentualnie ID8 oby nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Aha... a Wam naprawdę się już podoba ten przód? Kurcze, mam f30, myślę żeby za rok może dwa zmienić na G20 bo jest piękne, ale G80 to jest jakaś karykatura. Ratuje go tylko znaczek M.

Kwestia przyzwyczajenia mi też się nie podoba a auto zamówiłem bo jest inne i ma wiele innych plusów.

Przód już akceptuję ale nie powiem o nim że jest ładny zresztą praktycznie żadne nowe BMW mi się nie podoba poza G20.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

W ciemnych kolorach - czarny czy TB - wyglada wg mnie calkiem ok, szybko mozna sie przyzwyczaic i polubic.

Jakie czasy oczekiwania na dzis?

"Sprzedaż najdroższych modeli BMW pikuje do góry" - słonik40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Jeśli tylne miejsca nienadające się dla dorosłych są akceptowalne, to tylko 911.

Lista przewag jest dosyć długa dla prosiaka. Z największych to dużo lepsze prowadzenie, bezdyskusyjny wygląd i mniejsza utrata wartości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Panowie pytanie może nie na miejscu ale zaryzykuję.Zastanawiam się nad M3 G80 ale jest jeszcze 911 carrera 4s.Co byście brali?

 

Przecież to całkowicie inny budżet. M3 po rabacie w fajnej wersji kupisz za 450tyś a 911 4s to grubo ponad 700 żeby coś w tym aucie było rabat też minimalny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na rabaty to ja bym nie liczył. Budżet inny, ale żeby M3 miało to co Porsche ma w standardzie, to trzeba dopłacać, choćby felgi 20/21" w 911 są za darmo, a w BMW trzeba dopłacać do 19/20" min. 9tys.

Druga sprawa, to jeśli popatrzymy na wartość odsprzedaży, to całkowity koszt posiadania Porsche za 700tys i BMW za 500tys może się spokojnie zrównać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Na rabaty to ja bym nie liczył. Budżet inny, ale żeby M3 miało to co Porsche ma w standardzie, to trzeba dopłacać, choćby felgi 20/21" w 911 są za darmo, a w BMW trzeba dopłacać do 19/20" min. 9tys.

Druga sprawa, to jeśli popatrzymy na wartość odsprzedaży, to całkowity koszt posiadania Porsche za 700tys i BMW za 500tys może się spokojnie zrównać ;)

W M3 felgi są za darmo. M3 już w standardzie ma bardzo dużo i zazwyczaj doposażenie nie przekracza 40 000 jeżeli ktoś nie cuduje z carbonami i pakietem torowym i ceramiką. W porsche za to wszysyko kosztuje krocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na rabaty to ja bym nie liczył. Budżet inny, ale żeby M3 miało to co Porsche ma w standardzie, to trzeba dopłacać, choćby felgi 20/21" w 911 są za darmo, a w BMW trzeba dopłacać do 19/20" min. 9tys.

Druga sprawa, to jeśli popatrzymy na wartość odsprzedaży, to całkowity koszt posiadania Porsche za 700tys i BMW za 500tys może się spokojnie zrównać ;)

W M3 felgi są za darmo. M3 już w standardzie ma bardzo dużo i zazwyczaj doposażenie nie przekracza 40 000 jeżeli ktoś nie cuduje z carbonami i pakietem torowym i ceramiką. W porsche za to wszysyko kosztuje krocie.

No nie są felgi w cenie. Dopiero jak dopłacisz do najdroższej wersji Competition xDrive. Razem z wspomnianymi przez Ciebie 40tys masz ponad 0.5mln za M3 i rabat tego znacznie nie obniży.


911 4S nie trzeba dokładać wiele, bo w większości płaci się krocie za duperele typu jakieś logo tu, logo tam, lakierowanie czegoś itp. Dokładnie tak samo jak w BMW, nie wydziwiasz, masz cenę prawie jak z katalogu.


Jakby nie było, mam dwa nowe Porsche z salonu, szczególnie ciekawe jest Cayenne Turbo, bo auto miało tyle konkretów w standardzie (jak np. hamulce pół-ceramiczne, felgi 21"), dopłacałem za lakier, skóry, komfortowe fotele i parę dupereli, wyszło mniej niż 10% wartości auta. Czekaj czekaj, czy 40tys przy 500tys za M3 to nie jest trochę mniej niż 10% ? :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Pisaliśmy o 911 4s więc do porównania wziąłem analogicznie M3 xdrive gdzie felgi są za darmo.

Mój konfig wyszedł katalogowo 510 cena transakcyjna 430 a auto ma wszystko poza pakietem torowym.

Deska i boczki skóra, asystenci pro, światła laser, hk itd.

W tej cenie mamy u konkurencji RS3 czy CLA 45s auta segment niżej które nie mają nawet połowy tych opcji które są w m3 więc cena za emkę jest naprawdę dobra.

Konfigurowałem wlaśnie 4s bez szaleństwa po minimum to co musi być wyszło 770 minus rabat max 5% 730 vs 430 to jednak nie jest ta sama półka cenowa raczej?

Nie kwestionuje wyższości Porsche bo jest to świetne auto sportowe a M3 to usportowiony sedan nie ta klasa ale w cenie M3 nie ma lepszego auta mimo paskudnego przodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.