• Reklama

2021 BMW M3 G80

Sprawy mechaniczne dotyczące wyłącznie BMW napędzanych silnikami M-POWER, oraz podzespołów mechanicznych (np. zawieszenie, hamulce) dedykowanych modelom ///M. Forum nie dotyczy pakietów stylizacyjnych (tzw. M-pakiet, M-technic, M-line) przeznaczonych dla BMW spoza serii M-Power.

Moderator: trzastek

Re: 2021 BMW M3 G80

Postprzez henake » 12 Wrz 2021 15:39

--==maly==-- napisał:
defox napisał:Witajcie
planowałem zakup m4 f82 z co najmniej 2017r, początkowo do 250k brutto, ale po przeglądnięciu ogłoszeń doszedłem do wniosku że w tej kwocie nie znajdę nic bezwypadkowego. Pojawila sie jedna z 2018r z przebiegiem 16k u autoryzowanego dealera za 350k. Nie byłoby problemu gdyby nie to, ze skonfigurowalem sobie nową m3 na kwotę 430k. Nie pytalem jeszcze w salonie, natomiast po lekturze tego tematu widzę ze mozna liczyc na 15% rabatu. To wszystko sprawia, ze roznica miedzy f82 a nowa m3 robi się smiesznie niska. Dodam ze wizualnie duzo bardziej podoba mi sie starsza generacja, ale chyba ciezko byloby mi zyc z faktem ze wystarcztlo dolozyc 20k i miec nowe auto. Czy cena 350k za auto z 2018 nie jest cena przesadzona?

Jak mogłeś skonfigurować nowe M3 za 430tyś jak bazowa cena wersji z automatem i rwd startuje od 433tyś xdrive 455.
Co byś nie robił M3 wychodzi 500+ żeby miała to co musi być minimum.
Rabat 15% to max maxów ale ciężki do uzyskania nie każdy taki dostanie realnie okolice 10-12% jeżeli nie kupowaleś wielu aut.
Na M nie ma dodatkowych rabatów flotowych niestety.



Moge przekazac namiar na handlowca ktory da 15%
Image
Awatar użytkownika
henake
 
 
 
Posty: 334
Dołączenie: 28 Lis 2009 16:04
Moje BMW: BMW X5 m50d 400+
Audi RS3 640+

Re: 2021 BMW M3 G80

Postprzez --==maly==-- » 12 Wrz 2021 16:05

henake napisał:
--==maly==-- napisał:
defox napisał:Witajcie
planowałem zakup m4 f82 z co najmniej 2017r, początkowo do 250k brutto, ale po przeglądnięciu ogłoszeń doszedłem do wniosku że w tej kwocie nie znajdę nic bezwypadkowego. Pojawila sie jedna z 2018r z przebiegiem 16k u autoryzowanego dealera za 350k. Nie byłoby problemu gdyby nie to, ze skonfigurowalem sobie nową m3 na kwotę 430k. Nie pytalem jeszcze w salonie, natomiast po lekturze tego tematu widzę ze mozna liczyc na 15% rabatu. To wszystko sprawia, ze roznica miedzy f82 a nowa m3 robi się smiesznie niska. Dodam ze wizualnie duzo bardziej podoba mi sie starsza generacja, ale chyba ciezko byloby mi zyc z faktem ze wystarcztlo dolozyc 20k i miec nowe auto. Czy cena 350k za auto z 2018 nie jest cena przesadzona?

Jak mogłeś skonfigurować nowe M3 za 430tyś jak bazowa cena wersji z automatem i rwd startuje od 433tyś xdrive 455.
Co byś nie robił M3 wychodzi 500+ żeby miała to co musi być minimum.
Rabat 15% to max maxów ale ciężki do uzyskania nie każdy taki dostanie realnie okolice 10-12% jeżeli nie kupowaleś wielu aut.
Na M nie ma dodatkowych rabatów flotowych niestety.



Moge przekazac namiar na handlowca ktory da 15%

Henake wyślij na PW swoją konfigurację. Porównany pogadamy może coś jest co ja pominąłem albo odwrotnie. Kupujesz auto jako daily czy typową zabawkę?
M3 xdrive jest obecnie mega alternatywą dla takich aut jak audi rs3 rs4 czy nawet rs6 czy nissana gtra.
Awatar użytkownika
--==maly==--
 
 
 
Posty: 1595
Dołączenie: 18 Kwi 2005 19:01
Miejscowość: Warszawa
Moje BMW: M3 F80 17"

Re: 2021 BMW M3 G80

Postprzez henake » 12 Wrz 2021 21:03

Kupuje jako daily zamiast właśnie rs3(650ps)

Co do konfigu- kubły, lasery, pełna skora, dostęp komfortowy, el. klapa.
Brak ceramiki, panoramy, jakichkolwiek asystentów
Konfig na 518k
Image
Awatar użytkownika
henake
 
 
 
Posty: 334
Dołączenie: 28 Lis 2009 16:04
Moje BMW: BMW X5 m50d 400+
Audi RS3 640+

Re: 2021 BMW M3 G80

Postprzez słonik40 » 12 Wrz 2021 22:03

czy dokopujecie pakiet m driver? Czy ewentualnie można zdjąć ogranicznik poza salonem za nieco mniej niż 11k? Henake napiszesz cos więcej o tym vouczerze i w jakiej części Polski zamawiałeś auto? Mnie handlowiec zniechęcił do zamówienia twierdzac ze marne szanse na odbiór w tym roku.
słonik40
 
 
 
Posty: 1422
Dołączenie: 12 Mar 2018 11:12
Moje BMW: g30 530i xdrive

Re: 2021 BMW M3 G80

Postprzez henake » 12 Wrz 2021 22:06

Ja po dotarciu będę modyfikował auto wiec limiter zostanie i tak zdjęty.

https://www.bmw-drivingexperience.pl/
Auto kupiłem w wwa
Image
Awatar użytkownika
henake
 
 
 
Posty: 334
Dołączenie: 28 Lis 2009 16:04
Moje BMW: BMW X5 m50d 400+
Audi RS3 640+

Re: 2021 BMW M3 G80

Postprzez słonik40 » 12 Wrz 2021 22:25

No właśnie nie wiem czy jest sens kupowania tego vouchera w przypadku zakupu auta. Niby w pakiecie m driver jest tez szkolenie ale nie wiem jak ono się ma do tych szkoleń z voucherow i co się bardziej opłaca. Masz jakieś info jak duzo można podnieść moc w nowej m3/m4 i ile to mniej więcej kosztuje?
słonik40
 
 
 
Posty: 1422
Dołączenie: 12 Mar 2018 11:12
Moje BMW: g30 530i xdrive

Re: 2021 BMW M3 G80

Postprzez henake » 12 Wrz 2021 22:31

Polecam te szkolenie. Świetna sprawa.
Stg1 ~630ps stg2 700 to są potwierdzone wiadomości.

Ja czekam ma tte aż ogarnie hybrydy i tu mam nadzieje na 800+
Image
Awatar użytkownika
henake
 
 
 
Posty: 334
Dołączenie: 28 Lis 2009 16:04
Moje BMW: BMW X5 m50d 400+
Audi RS3 640+

Re: 2021 BMW M3 G80

Postprzez --==maly==-- » 12 Wrz 2021 23:08

henake napisał:Polecam te szkolenie. Świetna sprawa.
Stg1 ~630ps stg2 700 to są potwierdzone wiadomości.

Ja czekam ma tte aż ogarnie hybrydy i tu mam nadzieje na 800+

Pamiętaj że M3 będzie bardziej hardcorowe od dość przyjemnej jazdy jaką masz w RS3.
Ja kubelków nie brałem wyglądają rewelacyjnie ale obawiam się komfortu a wsiadanie i wysiadanie to tragedia w M4 z niższym dachem to w ogóle porażka.
W m3 trochę lepiej ale też słabo na co dzień jeżeli kilka razy dziennie jak nie kilkanaście trzeba wsiadać i wysiadać.
Pełna skóra to must have. Plastikowa deska to porażka w takim aucie. Lasery oczywiście też. W sumie konfig podobny tylko ja mam szyberdach a nie mam kubełków. Brałem też asystentów pro świetna sprawa auto w korku samo jeździ mega relaks i działa super mam w X5. Teraz w Warszawie często można utknąć na godzinę i więcej jest to rewelacyjna sprawa a koszt w pakiecie innowacji nie duży. Nie lubie gadzetów ani nowości w elektronice ale to działa naprawdę fajnie. A jaka kolorystyka?
Pamiętaj że do czasu w produkcji możesz sobie coś tam zmieniać.
Awatar użytkownika
--==maly==--
 
 
 
Posty: 1595
Dołączenie: 18 Kwi 2005 19:01
Miejscowość: Warszawa
Moje BMW: M3 F80 17"

Re: 2021 BMW M3 G80

Postprzez henake » 13 Wrz 2021 07:04

Co do foteli ich wygląd rekomenduje wszystko i wbrew pozorom są bardzo wygodne.

Jest to moje ósme Bmw wiec każda z opcja znam doskonale.
Dlaczego nie doklikalem aystenta, BO mając go w innych autach nigdy nie użyłem, ponad to ten radar w zderzaku wyglada tragicznie.

Co do dachu- w m nigdy bym go nie wzial masz dodatkowe 50kg nad głowa.

Kolor auto to Brooklyn, wnętrze to silverstone
Image
Awatar użytkownika
henake
 
 
 
Posty: 334
Dołączenie: 28 Lis 2009 16:04
Moje BMW: BMW X5 m50d 400+
Audi RS3 640+

Re: 2021 BMW M3 G80

Postprzez jjj28 » 13 Wrz 2021 07:57

henake napisał:ponad to ten radar w zderzaku wyglada tragicznie

:cool2:
Awatar użytkownika
jjj28
 
 
 
Posty: 70
Dołączenie: 10 Lis 2018 22:04
Miejscowość: Układ Słoneczny
Moje BMW: bmw

Re: 2021 BMW M3 G80

Postprzez --==maly==-- » 13 Wrz 2021 09:33

henake napisał:Co do foteli ich wygląd rekomenduje wszystko i wbrew pozorom są bardzo wygodne.

Jest to moje ósme Bmw wiec każda z opcja znam doskonale.
Dlaczego nie doklikalem aystenta, BO mając go w innych autach nigdy nie użyłem, ponad to ten radar w zderzaku wyglada tragicznie.

Co do dachu- w m nigdy bym go nie wzial masz dodatkowe 50kg nad głowa.

Kolor auto to Brooklyn, wnętrze to silverstone


Zgadza się w przypadku G80 radar wygląda słabo w M340i czy nawet m440i lepiej sobie z tym poradzili.
Jednak przydaje się jego działanie dlatego musze żyć z nie symetrycznym przodem a mam fioła na punkcie symetrii.
Co do szyberdachu różnica w wadze to ok. 25kg nie da się tego w żaden sposób odczuć podczas jazdy nawet na torze a ja często używam wiosną lub jesienią. Karbonowy dach wygląda fajnie jak zwrócimy na to uwagę czyli przy zakupie ale szczerze mając go w F80 kompletnie nie widać że taki jest. Na codzień nie zwraca się na to uwagi bo auto jest wysokie. Dużo osób oglądało moje M3 a na dach przez ponad 2 lata zwróciły uwagę dwie osoby. Ja wybieram użyteczność patrząc po konfiguracjach na bimmer forum w G80 to dużo częściej wybierana opcja niż w F80. Ok.30% osób zamawia szyberdach przeważnie osoby które tak jak ja wcześniej miały f80 z carbonem.
U mnie kolor to portimao wnętrze również silverstone pełna skóra.
Myślałem o brooklyn grey ale tam chciałem wnętrze fiona red to były dwie opcje kolorystyczne.
Podoba mi się też skyscraper grey ale tam za mocno różni się kolor błotnika tył od drzwi przez inny kąt padania światła. Na brooklyn też trochę to widać dlatego zrezygnowałem. To samo tylko w mniejszym stopniu mam w swoim M3 F80 Silverstone i masa osób zwraca mi uwagę że ktoś mi źle dobrał lakier a to oryginał :duh:
Image
Awatar użytkownika
--==maly==--
 
 
 
Posty: 1595
Dołączenie: 18 Kwi 2005 19:01
Miejscowość: Warszawa
Moje BMW: M3 F80 17"

Re: 2021 BMW M3 G80

Postprzez jjj28 » 14 Wrz 2021 21:03

--==maly==-- napisał:
henake napisał:Podoba mi się też skyscraper grey ale tam za mocno różni się kolor błotnika tył od drzwi przez inny kąt padania światła. Na brooklyn też trochę to widać dlatego zrezygnowałem.

Ja zamówiłem szary skyscraper. Trochę mnie zaskoczyłeś tym co napisałeś...
Awatar użytkownika
jjj28
 
 
 
Posty: 70
Dołączenie: 10 Lis 2018 22:04
Miejscowość: Układ Słoneczny
Moje BMW: bmw

Re: 2021 BMW M3 G80

Postprzez Dżej » 15 Wrz 2021 19:55

--==maly==-- napisał:
defox napisał:Witajcie
planowałem zakup m4 f82 z co najmniej 2017r, początkowo do 250k brutto, ale po przeglądnięciu ogłoszeń doszedłem do wniosku że w tej kwocie nie znajdę nic bezwypadkowego. Pojawila sie jedna z 2018r z przebiegiem 16k u autoryzowanego dealera za 350k. Nie byłoby problemu gdyby nie to, ze skonfigurowalem sobie nową m3 na kwotę 430k. Nie pytalem jeszcze w salonie, natomiast po lekturze tego tematu widzę ze mozna liczyc na 15% rabatu. To wszystko sprawia, ze roznica miedzy f82 a nowa m3 robi się smiesznie niska. Dodam ze wizualnie duzo bardziej podoba mi sie starsza generacja, ale chyba ciezko byloby mi zyc z faktem ze wystarcztlo dolozyc 20k i miec nowe auto. Czy cena 350k za auto z 2018 nie jest cena przesadzona?

Jak mogłeś skonfigurować nowe M3 za 430tyś jak bazowa cena wersji z automatem i rwd startuje od 433tyś xdrive 455.
Co byś nie robił M3 wychodzi 500+ żeby miała to co musi być minimum.
Rabat 15% to max maxów ale ciężki do uzyskania nie każdy taki dostanie realnie okolice 10-12% jeżeli nie kupowaleś wielu aut.
Na M nie ma dodatkowych rabatów flotowych niestety.


Oj tam 500+ :D Ja jestem albo mało wymagający albo dusigroszem ale M3 xDrive wychodzi mi 478k przed rabatem. Jak by odjąć te 15% to mamy 400 stówy z kawałkiem (406k konkretnie). Wciąż sporo mniej niż za powiedzmy schodzące z produkcji C63S W205 coupe z ostatnim V8 w tym modelu. Miałem F82 competition i nie wiadomo czego tam nie trzeba, żeby jazda była przyjemna :D
Te piękne kubły odpadły po pierwszej jeździe testowej, za dużo razy dziennie wsiadam i wysiadam, żeby za każdym razem starać się nie nadziać na te wysokie boczki , masakra. Ale wygląd mają 10/10. Asystentów nigdy nie rozważałem, pakiet karbonów - fajny ale nie. Lepiej poczekać na wariant CS i wtedy sobie z tej wersji dokupić większą lotkę. Ta standardowa jest trochę biedna...
Kolor individual frozen dark grey - ktoś rozważał? 16k kosztuję i wygląda mega ale jak potem z utrzymaniem?
Dodatkowa rzecz która mi nie daję spokoju to nadchodzący lift G20 - jak w przypadku F80 czyli 2 liftingi będą. Drugi będzie przy okazji liftu M4. Skromne bo skromne ale jednak lepiej mieć polift, zawsze jakieś drobne uchybienia i niedociągnięcia będą poprawiane.
Dżej
 
 
 
Posty: 83
Dołączenie: 21 Gru 2016 16:29
Miejscowość: Kraków
Moje BMW: Było: E60 535d, BMW 430i GC xDrive M Perf, M4 CP
Jest: G30 20d

Re: 2021 BMW M3 G80

Postprzez Arturo1976 » 15 Wrz 2021 20:59

Dżej napisał:Kolor individual frozen dark grey - ktoś rozważał? 16k kosztuję i wygląda mega ale jak potem z utrzymaniem?


Normalnie. Mam na tym pełen matowy PPF i jest mega !
Image - ekologia pełną gębą :lol:
Awatar użytkownika
Arturo1976
 
 
 
Posty: 412
Dołączenie: 21 Kwi 2020 20:08
Moje BMW: Aktualnie:
F82 M4
F95 X5M Comp
F85 X5M
F86 X6M
G12 M760Li
F40 M135i
G30 540i xdrive
Mini GP3
i inne

Re: 2021 BMW M3 G80

Postprzez --==maly==-- » 16 Wrz 2021 05:05

Arturo1976 napisał:
Dżej napisał:Kolor individual frozen dark grey - ktoś rozważał? 16k kosztuję i wygląda mega ale jak potem z utrzymaniem?


Normalnie. Mam na tym pełen matowy PPF i jest mega !

Lift będzie w 2023 plus czas produkcji to musiał byś czekać jeszcze dwa lata a z tego co widzę będzie jak F80 czyli światła tył do zmiany i masz lift.
Matowy szary to najlepszy kolor do M3 ale wychodzi bardzo drogo 16k lakier plus drugie tyle PPF na całe auto a przy macie musi to być zrobione na całości.

Dżej nie wiem co Ty wybrałeś ale np jak nie weźmiesz podstawowych asystentów to nie ma nawet asystenta zmiany pasa z sygnalizacją w lusterku a to bardzo przydatne. Lasery w M3 muszą być tak samo head up, kamera cofania chociaż ta podstawowa, dostęp komfortowy no i jakaś gwarancja dłuższa chociaż na 3 lata i to będą już okolice 500.
Deska plastikowa w M3 też wygląda tragicznie ale co kto lubi. Przy dopłacie 8.5tyś do pełnej skóry grzech nie skorzystać w większości modeli taka opcja to 20tyś+
Awatar użytkownika
--==maly==--
 
 
 
Posty: 1595
Dołączenie: 18 Kwi 2005 19:01
Miejscowość: Warszawa
Moje BMW: M3 F80 17"

PoprzedniaNastępna

Powróć do ///M-Power oraz rozwiązania mechaniczne M GmbH

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości