Skocz do zawartości

Konwersja USA prawy xenon skrętny


niski

Rekomendowane odpowiedzi

Jak przygotować F22 do EU, jeżeli samochód dotarł bez prawej lampy?


1) Kupić brakujący xenon skrętny w wersji USA i dostosować komplet reflektorów do EU?

2) Kupić dwa xenony skrętne w wersji EU, a pozostały reflektor USA spisać na straty?

3) Kupić dwie lampy full LED w wersji EU i niezbędne doposażenie?


Ewentualnie czy możliwy jest wariant czwarty?


4) Kupić brakujący xenon skrętny w wersji EU i zostawić lewy reflektor USA. Czy takie połączenie da efekt asymetryczności i przejdzie przegląd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Lampa USA z reguły świeci symetrycznie.

Jedna lampa europejska nie rozwiązuje problemu na przeglądzie(maszynę przykłada się do lamp indiwidualnie).

Nie wiem jak w F22, ale w F10 LCI lampa europejska miała większe możliwości niż US(nie było już tradycyjnej przysłony do świateł drogowych, a taka, która umożliwia zmianę kierunku jazdy na UK)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.