Skocz do zawartości

F11 525d - Tarcze Black Diamond


jakubhab

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
Po dłuższej diagnozie dochodzę do wniosku, że problem pochodzi od oryginalnych tarcz BMW. Na zimnym hamulcu mogę hamować ile chcę - nic się nie dzieje - kompletnie nic. Jak tylko po 2-3 hamowaniach ponownie wcisnę pedał hamulca bicie/wibracja jest odczuwalna na kierownicy. Zmierzyłem stare tarcze, które zdjąłem z tego samochodu i bicie na poziomie 0,2mm. Po prostu była partia gorszych tarcz oryginalnych i koniec. Nie uwierzę w nic innego. Wkrótce po konsultacjach zakładam komplet ATE na przód i będę patrzył co się będzie działo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 3 miesiące temu...
Po dłuższej diagnozie dochodzę do wniosku, że problem pochodzi od oryginalnych tarcz BMW. Na zimnym hamulcu mogę hamować ile chcę - nic się nie dzieje - kompletnie nic. Jak tylko po 2-3 hamowaniach ponownie wcisnę pedał hamulca bicie/wibracja jest odczuwalna na kierownicy. Zmierzyłem stare tarcze, które zdjąłem z tego samochodu i bicie na poziomie 0,2mm. Po prostu była partia gorszych tarcz oryginalnych i koniec. Nie uwierzę w nic innego. Wkrótce po konsultacjach zakładam komplet ATE na przód i będę patrzył co się będzie działo.

 

Czy możesz już co powiedzić na temat ATE.

Ja muszę w swoim "bolidzie" zmienić tarcze i :mad2: . Czytając forum ciężko jednoznacznie znaleźć złoty środek :dance:.

Jedni zachwalają wyłącznie oryginały, inni zimmerki, brembo, ATE, ale co w końcu można założyć i być zadowolonym cenowo, bo przecież nie jest sztuką wydać 2000 i mówić, że wszystko jest OK.

Dajcie znać co założyć - jakie tarcze i klocki

Z góry :handshake: za info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam

do swojej F11 w końcu zdecydowałem i kupiłem na przód tarcze + klocki ATE. :dance:

przejechałem jak do tej pory 2,5k i wszystko jest OK.

Tak z info o speców-mechaników to nie jeden wyraził opinię, że dziś trafić na dobre tarcze to CUD, ori też bywają feralne - wszytko zależy od partii produkcyjnej.

Także ja na dzień dzisiejszy jestem :lol: :dance: zadowolony z zakupu, nie ma bić i hamuje, a to jest najważniejsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Niestety 2,5 tys. kilometrów to zbyt krótki dystans by stwierdzić bicie... Poczekaj na okolice 5-6 tys. kilometrów i wtedy będziemy mogli stwierdzić, czy rzeczywiście masz szczęście...

 

i jestem już jestem po dłuższej trasie od wymiany tarcz i klocków /mam założone ATE/ - przejechałem 7,5 tys. km.

nadal wszystko jest :cool2:

jedyną rzeczą do której mogę się przyczepić :evil: to pylenie klocków :mlotek: no cóż chyba jednak nie można mieć wszystkiego, ale z takim problemem sobie poradzę przy myciu :mrgreen:

w obecnej chwili jest :dance: :clap: :-D i mam nadzieję, że podobnie bedzie przez następne kilometry, a klocki przy wymianie kupię innej firmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.