• Reklama

Zachodniopomorskie

czyli spis sprawdzonych przez forumowiczów warsztatów zajmujących się marką BMW

Moderator: speed1211

Re: Zachodniopomorskie

Postprzez electromara » 14 Kwi 2018 23:38

Dziś odebrałem auto od Top Serwis BMW i muszę powiedzieć, że jestem zadowolony.
Regeneracja wtrysku i inne drobniejsze rzeczy. Jakieś mechaniczne pierdołki można ogarnąć gdziekolwiek, ale jak coś trudniejszego to ja osobiście pojadę znowu do nich.
electromara
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
 
Posty: 17
Dołączenie: 07 Lis 2017 21:02
Moje BMW: F31 320d Touring

Re: Zachodniopomorskie

Postprzez EdiXtreme » 05 Sie 2018 21:12

Ma ktoś kontakt to Naso bmw Szczecin? Nie idzie się do nich dodzwonić...
EdiXtreme
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
 
Posty: 4
Dołączenie: 01 Lip 2018 17:14
Moje BMW: X5 e53 3.0d 2005r automat 218km

Re: Zachodniopomorskie

Postprzez Osskit » 12 Lis 2018 22:25

I ja sie dolacze do pytania, ale nie o mechanika bo mam swojego na miejscu, tylko o magika, ktory bawi sie programowaniem a najlepiej kompletnym doposazeniem auta. Cale zachodniopomorskie, kilka km nie zrobi mi juz roznicy. Ktos, cos?
Osskit
 
 
 
Posty: 29
Dołączenie: 11 Lis 2018 20:42
Miejscowość: Höör
Moje BMW: E61 525d xdrive 2010

Re: Zachodniopomorskie

Postprzez krzysiek72 » 13 Lis 2018 04:38

co chciałbyś dodać, doposażyć?
Awatar użytkownika
krzysiek72
 
 
 
Posty: 139
Dołączenie: 24 Lut 2014 03:00
Miejscowość: Szczecin
Moje BMW: było E39 540iA, E61 545iA, jest F07 530d+.

Re: Zachodniopomorskie

Postprzez Osskit » 14 Lis 2018 21:49

Najchetniej duza navi ccc i elektryczne otwieranie klapy. Elektrycznie skladanymi lusterkami tez bym nie pogardzil.
Osskit
 
 
 
Posty: 29
Dołączenie: 11 Lis 2018 20:42
Miejscowość: Höör
Moje BMW: E61 525d xdrive 2010

Re: Zachodniopomorskie

Postprzez krzysiek72 » 15 Lis 2018 11:59

Masz już wszystkie graty, CCC, siłowniki itp. do klapy oraz lusterka?
BTW w Szczecinie jest parę osób, które ogarną temat, daleko masz?
Awatar użytkownika
krzysiek72
 
 
 
Posty: 139
Dołączenie: 24 Lut 2014 03:00
Miejscowość: Szczecin
Moje BMW: było E39 540iA, E61 545iA, jest F07 530d+.

Re: Zachodniopomorskie

Postprzez Osskit » 15 Lis 2018 18:15

Narazie nie mam nic, dopiero tydzien temu kupilem auto i teraz robie rozpoznanie co, gdzie, jak, i za ile ;)
I tak, troche daleko mam, bo w Szwecji mieszkam, a w okolicach Szczecina po prostu bywam najczesciej (zona pochodzi z tych okolic). Chociaz to i tak moze jest 2 razy w roku
Osskit
 
 
 
Posty: 29
Dołączenie: 11 Lis 2018 20:42
Miejscowość: Höör
Moje BMW: E61 525d xdrive 2010

Re: Zachodniopomorskie

Postprzez krzysiek72 » 15 Lis 2018 18:54

Po wpisie widzę, że auto z 2010 roku?
Jeżeli tak, to powinieneś mieć CIC, jeżeli masz małą Navi, to wymianka na Duże CIC, a to już są niemałe koszty, otwieranie automatyczne klapy ja osobiście bym sobie odpuścił, dużo gratów potrzebnych, wiązki, siłowniki, pompa, sterownik i oczywiście dużo dłubaniny, a lusterka jeżeli są elektrycznie składane, to wystarczy tylko zakodować, aby z kluczyka działały, 5 minut roboty, sobie też kodowałem w E61.
Awatar użytkownika
krzysiek72
 
 
 
Posty: 139
Dołączenie: 24 Lut 2014 03:00
Miejscowość: Szczecin
Moje BMW: było E39 540iA, E61 545iA, jest F07 530d+.

Re: Zachodniopomorskie

Postprzez Osskit » 16 Lis 2018 18:09

O dobrze ze podjales temat CIC. Z ciekawosci dowiadywalem sie w firmie zajmujacej sie doposazeniem aut BMW i tez stwierdzili ze musze miec CIC, a montaz CCC to juz rzezba.
Czy chodzi tylko o to ze taki powinienem miec, czy taki MUSZE miec? Zdecydowanie wolalbym CCC z racji na koszt i latwosc montazu. No i interfrejs jakos mi bardziej pasuje poki co
Osskit
 
 
 
Posty: 29
Dołączenie: 11 Lis 2018 20:42
Miejscowość: Höör
Moje BMW: E61 525d xdrive 2010

Re: Zachodniopomorskie

Postprzez krzysiek72 » 16 Lis 2018 19:21

Taki powinieneś mieć, jest dedykowany do tego auta, oczywiście, że wszystko można zrobić, tylko pytanie po co?
CCC jest starym wadliwym systemem, CIC jest jego ulepszonym następcą, więc jeżeli chcesz zmienić, to tylko CIC, są również jakieś tam chińskie androidy, które można wstawić zamiast przerabiać na profesjonala, nie miałem z nimi styczności więc nie wypowiem się, wiem, że na pewno, aby podłączyć, trzeba mieć AUXa, to tyle w temacie, wybór należy do cb.
Awatar użytkownika
krzysiek72
 
 
 
Posty: 139
Dołączenie: 24 Lut 2014 03:00
Miejscowość: Szczecin
Moje BMW: było E39 540iA, E61 545iA, jest F07 530d+.

Re: Zachodniopomorskie

Postprzez kamil_1401 » 10 Sty 2019 00:30

Hej
Znacie dobry warsztat ktory zrobi mi wydech, catback? Zeby było z dobrego materiału i dobrze dopasowany.
kamil_1401
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
 
Posty: 1
Dołączenie: 10 Sty 2019 00:14
Moje BMW: Bmw E34 530i 89’

Re: Zachodniopomorskie

Postprzez Lowiec » 12 Sty 2019 13:18

Naprawiam wydechy na mierzynie za kościołem, po stronie kościoła, ale czy robią coś ekstra to nie wiem, wiem, że to jedni z lepszych tłumikarzy w Szczecinie.
Awatar użytkownika
Lowiec
 
 
 
Posty: 135
Dołączenie: 14 Sty 2016 22:17
Moje BMW: E53 3.0D 01.05
MB C180 Kompressor Sportcoupe
KTM 125 Duke

Re: Zachodniopomorskie

Postprzez icrew » 24 Sty 2019 14:43

Kogo byście mi polecili od programowania, kodowania BMW w Zachodniopomorskim? Mam problem ze zmianą VIN w DDE i dopasowaniem go do CAS bo był wymieniony z powodu awarii.
Będę wdzięczny za pomoc.
Awatar użytkownika
icrew
 
 
 
Posty: 298
Dołączenie: 10 Sty 2014 13:40
Moje BMW: BMW F30

Re: Zachodniopomorskie

Postprzez Rychu94 » 15 Lut 2019 00:18

Siemanko, w mojej e36 cabrio przestał otwierać się dach otwiera się tylko od przedniej szyby a od tylu ani drgnie, przed zima było wszystko ok... dach pełen elektronik..... znacie jakiegoś magika kto by się tym zajął najlepiej okolice Wałcza, ale jak nie ma żadnego to może być nawet Szczecin
Rychu94
 
 
 
Posty: 24
Dołączenie: 04 Wrz 2016 14:03
Moje BMW: Było BMW E36 Coupe 320 iA 1993. Aktualnie E36 cabrio 328i 1997

Re: Zachodniopomorskie

Postprzez Osskit » 19 Lut 2019 20:32

WIec teraz potrzebowalbym konkretniej kogos do pomocy wlasnie w Szczecinie. Dokladnie chodzi o podlaczenie i zaprogramowanie asystenta dlugich i samosciemniajacego sie lusterka. Mnie przerasta nawet kilka kabelkow.. jedyny problem jest, ze bede tylko jeden dzien w okolicach i to.. w maju..
Osskit
 
 
 
Posty: 29
Dołączenie: 11 Lis 2018 20:42
Miejscowość: Höör
Moje BMW: E61 525d xdrive 2010

PoprzedniaNastępna

Powróć do Polecane warsztaty

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości