Skocz do zawartości

Wielkopolskie


AdminOld

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 495
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

  • 1 miesiąc temu...
Czy korzystał ktoś z Auto-Lider w Plewiskach? Niby opinie na google mają dobrą. Mam do naprawy brak kompresji na 1 cyl. w f31 z silnikiem b48b. I potrzebuję sprawdzony warsztat, który ogarnia takie silniki.

Korzystałem ale generalnie nic trudnego nie miałem wymiana płynów plus klocki i tarcze. Wszystko poszło ok. Termin , rachunek z wyszczególnieniem pozycji . Także moge polecić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...

Witam,


F30 N47

Bylem ostatnio w kępnie u BMWbinek


Zrobil rozrzad, dwumus sprzeglo i inne male sprawy ktore zalegaly.


2dni roboty cenowo jest bardzo okej!


Pan Binek dzwonil do mnie dwa razy dziennie zeby dawac mi info co i jak sie dzieje


Jestem mega zadowolony z efektu i goraco polecam bmw Binek

Koles zamuje sie samymi nowymi BMW z tego co widzialem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
Witam poleci ktos jakiegos ogarnietego magika ze szczecinam gdanska lub Poznania ktory ogarnia nowsze sprzety typu bmw g30? W koszalinie znawcy juz rozkładają rece, problem jest tego typu ze auto łapie dziure przy mocnym przyspieszaniu (zawsze przy tej samej predkosci 140km/h) oraz potrafi szarpnąć. Wystepuje blad wzmocnienia ukladu skrzyni biegow 4210A2 błąd w obliczeniu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam wszystkich, jestem nowym użytkownikiem forum i poszukuję informacji gdzie można waszym zdaniem sprawdzić E46 M3. Aktualnie mam e46 330 ci, więc jakoś trochę ogarniam ten sprzęt. Nie mieszkam w Poznaniu a auto znajduję w okolicach Poznania. Pierwsza myśl była aso, ale nie do końca jestem przekonany czy rzeczywiście warto, bo oprócz podpięcia do komputera pewnie niczego więcej się nie dowiem. Auto jest z SMG z którego nigdy nie korzystałem, więc zależy mi na tym aby ktoś może przejechał się tym autem i sprawdził czy wszystko na chwilę próby jest tak jak powinno, plus naturalnie wszelkie miejsca które potrafią zaboleć. Będę wielce zobowiązany za wszelkie informacje.


Pozdrawiam

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...

Panie, Panowie szukam pomocy prawdopodobnie z valvetronic w silniku N62B48B. Najlepiej jakoś w Poznaniu lub okolicy.

Mam X5 E70 4.8i z 2008 z LPG. Ostatnio zdarza się ze ni z tego ni z owego zaczynaja wypadać zapłony na losowych cylindrach. Silnik potrafi zgasnąć. Dzieje się tak zwykle po postoju. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu czasem problem wraca ale przeważnie wszystko jest Ok.

Cewki wymienione, wszystkie sondy nowe Bosch, po odpięciu przeplywomierza pracuje równo, stad podejrzenie valvetronica. Nie mam pojęcia jak i gdzie to dobrze zdiagnozować.

Pomoże ktoś ? ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Cześć,

pozszukuję dobrego warsztatu, który wymieni mi silnik 3.0 313km, chodzi mi o ludzi, którzy to robią i tym się zajmuja, wymieniał ktoś z Was? możecie coś polecić?


dziękuję z góry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Cześć,

pozszukuję dobrego warsztatu, który wymieni mi silnik 3.0 313km, chodzi mi o ludzi, którzy to robią i tym się zajmuja, wymieniał ktoś z Was? możecie coś polecić?


dziękuję z góry.


Czesc jak masz pytania śmiało dzwoń 664001714 postaram się pomóc. Nie pierwsze i nie dziesiąte n57 ;) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
W dniu 25.10.2022 o 17:42, 5myr3k napisał(a):

Witam, może ktoś zna jakiegoś speca od silnika N63B?

Przedzwoń do BMW Schnellservice Poznań.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...
W dniu 7.02.2023 o 11:02, bobie napisał(a):

Panie, Panowie szukam pomocy prawdopodobnie z valvetronic w silniku N62B48B. Najlepiej jakoś w Poznaniu lub okolicy.

Mam X5 E70 4.8i z 2008 z LPG. Ostatnio zdarza się ze ni z tego ni z owego zaczynaja wypadać zapłony na losowych cylindrach. Silnik potrafi zgasnąć. Dzieje się tak zwykle po postoju. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu czasem problem wraca ale przeważnie wszystko jest Ok.

Cewki wymienione, wszystkie sondy nowe Bosch, po odpięciu przeplywomierza pracuje równo, stad podejrzenie valvetronica. Nie mam pojęcia jak i gdzie to dobrze zdiagnozować.

Pomoże ktoś ? 😉

hej, BMW Schnellservice Poznań

Robiłem to u nich w e91 - polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Odswiezam pytanie bo juz padlo czy ktos korzystal badz zna kogos kto moze sie wypowiedziec na temat nieautoryzowanego serwisu bmw i mini Auto-Lider w Poznaniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.03.2024 o 16:38, Nowak525 napisał(a):

Odswiezam pytanie bo juz padlo czy ktos korzystal badz zna kogos kto moze sie wypowiedziec na temat nieautoryzowanego serwisu bmw i mini Auto-Lider w Poznaniu?

AUTO-LIDER W POZNANIU 

 

Juz jestem po diagnostyce pojechalem tam z cieknacym olejem bylem przedtem na przegladzie na stacji okregowej i teraz tak zderzenie dwoch zdan na przegladzie zero stukow pukow problemow jedynie co diagnosta mi powiedzial to ze ten cieknacy olej jest problemem wypytywalem o wszystko bo auto dlugo ze mna nie jest wiec naturalnie chcialem sie dowiedziec mowil ze to swiezynki nie sa ale bez problemu z jazda i jakimis bledami i problemami. Bledy byly rowniez sprawdzane ogolnym komputerem oraz dedykowanym do bmw no i byly wylacznie dwa a nie tak jak mi powiedziano ze jest ich multum.

Tak jak na zdjeciu widzicie jednak niby jest inaczej i polowa auta do wymiany nie bede ocenial bo nie mam takiego doswiadczenia ceny tez moge udostepnic bo otrzymalem kosztorys kazdej z napraw no i tanio nie jest. Moge tylko dodac ze roboczo godzina to 300zl netto 🙂

Tak na prawde jedynym minusem dla mnie jest oklamanie mnie jako konsumenta bylo umowione ze jezeli zaplace gotowka to zaplace kwote netto a nie brutto w przypadku karty place brutto Pani sprytnie sobie zamazala netto oczywicie niedokladnie i place jednak brutto 🙂

 

Reszte zostawiam wam do oceny moje pierwsze zderzenie z serwisem a nie warsztatem moze mialem zbyt wysokie oczekiwania

IMG_2411.jpg

Edytowane przez Nowak525
Poprawiam grafike, dane
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
W dniu 14.03.2024 o 12:05, Nowak525 napisał(a):

AUTO-LIDER W POZNANIU 

 

Juz jestem po diagnostyce pojechalem tam z cieknacym olejem bylem przedtem na przegladzie na stacji okregowej i teraz tak zderzenie dwoch zdan na przegladzie zero stukow pukow problemow jedynie co diagnosta mi powiedzial to ze ten cieknacy olej jest problemem wypytywalem o wszystko bo auto dlugo ze mna nie jest wiec naturalnie chcialem sie dowiedziec mowil ze to swiezynki nie sa ale bez problemu z jazda i jakimis bledami i problemami. Bledy byly rowniez sprawdzane ogolnym komputerem oraz dedykowanym do bmw no i byly wylacznie dwa a nie tak jak mi powiedziano ze jest ich multum.

Tak jak na zdjeciu widzicie jednak niby jest inaczej i polowa auta do wymiany nie bede ocenial bo nie mam takiego doswiadczenia ceny tez moge udostepnic bo otrzymalem kosztorys kazdej z napraw no i tanio nie jest. Moge tylko dodac ze roboczo godzina to 300zl netto 🙂

Tak na prawde jedynym minusem dla mnie jest oklamanie mnie jako konsumenta bylo umowione ze jezeli zaplace gotowka to zaplace kwote netto a nie brutto w przypadku karty place brutto Pani sprytnie sobie zamazala netto oczywicie niedokladnie i place jednak brutto 🙂

 

Reszte zostawiam wam do oceny moje pierwsze zderzenie z serwisem a nie warsztatem moze mialem zbyt wysokie oczekiwania

 

Jako właściciel serwisu samochodowego Auto-Lider, pozwolę się odnieść do powyżej opisanej sytuacji, ponieważ znacząco rozmija się ona z rzeczywistością oraz celowo stawia naszą firmę z złym świetle. 

Szanowny Pan Jakub, wyprosił u nas szybki termin na przegląd swojego auta Bmw E87 118i, ponieważ nie uzyskał przeglądu technicznego, standardowy termin, to min 3tyg, ale rozumiejąc problem klienta, koleżanka z biura "wcisnęła" pilnie jedynkę w grafik. Klient został poinformowany o kosztach, zawsze wszystkie ceny usług podajemy netto, co jest wyraźnie zaznaczone, a części brutto. Zlecenie obejmowało diagnozę wycieków oleju oraz wszystkich innych problemów w aucie, przegląd auta, to 1 rbh 300zł netto/369zł brutto  obejmujący szczegółowe sprawdzenie wszystkich elementów podwozia, układu napędowego, silnika itd. wraz z demontażem osłon czy innych elementów osprzętu oraz diagnostyka komputerowa fabrycznym testerem 250zł netto/307,50zł brutto, czyli odczyt błędów, testy komponentów itd. Finalnie wszystkie zdiagnozowane usterki zapisywane są w zleceniu, co też i w tym wypadku zostało uczynione. Odnośnie rozliczenia, zupełnie nie zrozumiała jest argumentacja Pana Jakuba, finalnie pomimo uzgodnionych cen brutto 366zł i 307,50zł z racji wieku i stanu auta oraz rozpaczy klienta koleżanka zrabatowała koszy usługi o wartość vat.  Finalnie Pan Jakub zapłacił uzgodnioną kwotę pomniejszoną o vat i na taką kwotę został wystawiony paragon. Tak wiec trudno mi pojąc w czym jest problem, tym bardziej że odbierając auto nie zgłaszał żadnych uwag czy wątpliwości. 

Kwestia oceny technicznej, sprawny samochód jak widać dla każdego może oznaczać coś innego, nic dziwnego że z podobnym podejściem większość e90 i e87 to zajechane gruzy leczone wyłącznie doraźnie i po taniości. Dobry wóż przecież jeszcze koła nie odpadły i coś tam hamuje.  Dla nas mało istotne jest co, kto i gdzie stwierdził, wykonujemy swoją pracę i mówimy jaki jest stan zastany. Auto Pana Jakuba nie przeszło przeglądu technicznego bez wnikania w szczegóły z powodu wycieków oleju, z każdego możliwego miejsca silnika i skrzyni, tak więc nie sądzę żaby diagnosta sprawdzał coś więcej, bo skorodowane od wewnątrz tylne tarcze hamulcowe, czy spękane przewody hamulcowe przód i tył, czy luzy w układzie kierowniczym, zawieszeniu czy na tulejach pływających z tylu, nie wspominając o płynie hamulcowym o temperaturze wrzenia wody, uszkodzonych odbojnikach amortyzatorów czy braku oświetlenia tablicy rejestracyjnej nie pozwalają na pozytywny wynik takiego badania.  Jeśli to dla tego diagnosty nie jest problemem, to chyba powinien zweryfikować swoje umiejętności, a samochód trafić na prawdziwy przegląd przeprowadzany przez stosowny urząd, gdyż w obecnym stanie zagraża bezpieczeństwie na drodze. 

Kwestia cen usług w naszej firmie nie wymaga komentarza, na pewno jest dużo firm tańszych, nigdy nie chcieliśmy należeć do tych najtańszych i walczyć o klienta ceną. Staramy się być najlepsi w tym co robimy, a taniość z jakością nigdy nie idzie w parze. 

Panie Jakubie, moja propozycja jest bardzo prosta, zapraszam na ponowny przegląd w Pana towarzystwie, przygotujemy stosowną dokumentację zdjęciową i filmową, którą tutaj opublikujemy, jeśli któryś z opisanych w zleceniu problemów nie będzie faktem, to wymienimy na nowe te elementy, na nasz koszt, natomiast jeśli jest jak pisaliśmy, to publicznie nas Pan przeprosi za swoje insynuacje. Czekam na podjęcie rękawicy tydzień, w przypadku braku reakcji, podejmę stosowne kroki prawne gdyż nie pozwolę na insynuacje rzekomego celowego wyszukiwania usterek w aucie przez naszą firmą. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.