• Reklama

Mazowieckie

czyli spis sprawdzonych przez forumowiczów warsztatów zajmujących się marką BMW

Moderator: speed1211

Re: Mazowieckie

Postprzez arolst » 14 Sty 2020 11:07

Szukam w sumie 2 punktów w Warszawie lub bliskiej okolicy

1) firmy która obszyje mi kierownicę od ręki, macie kogoś takiego ? bez udziwnień, chce mieć obszycie jak w oryginale

2) druga sprawa szukam serwisu który kompleksowo sprawdzi mi auto bmw F10 przed dłuższa wycieczką (ponad 2tys kilemtrów), w tym stan turbiny i innych waznych elementów.
arolst
 
 
 
Posty: 349
Dołączenie: 29 Lip 2009 16:22
Moje BMW: .
ex e46 330ci cabrio
ex e93 N53B30
ex F31 318d
F10 520d

Re: Mazowieckie

Postprzez oli222 » 14 Sty 2020 12:46

arolst napisał:Szukam w sumie 2 punktów w Warszawie lub bliskiej okolicy

1) firmy która obszyje mi kierownicę od ręki, macie kogoś takiego ? bez udziwnień, chce mieć obszycie jak w oryginale

2) druga sprawa szukam serwisu który kompleksowo sprawdzi mi auto bmw F10 przed dłuższa wycieczką (ponad 2tys kilemtrów), w tym stan turbiny i innych waznych elementów.


1. Nie lepiej kupic idealną na allegro?
2. Jest pewnie ze 20 takich miejsc w Wawie...
Awatar użytkownika
oli222
 
 
 
Posty: 2205
Dołączenie: 11 Maj 2006 23:11
Miejscowość: maz.
Moje BMW: e61 lci 520d, e83 2.0d, e61 535d, e87 118d, e39 530d...

Re: Mazowieckie

Postprzez arolst » 14 Sty 2020 14:25

mam mpakiet z łopatkami do zmiany biegów, za dużo w idealnym stanie takich nie ma.

to że są to wiem, warsztatów też jest z 1000 to po co ludzie pytają tutaj ? :mrgreen:

mocno pomogłeś kolego
arolst
 
 
 
Posty: 349
Dołączenie: 29 Lip 2009 16:22
Moje BMW: .
ex e46 330ci cabrio
ex e93 N53B30
ex F31 318d
F10 520d

Re: Mazowieckie

Postprzez AUTOTECH - BMW Warszawa » 17 Sty 2020 00:15

Witam, w odpowiedzi na usunięte znaki BMW na elementach wymienianego rozrządu: Jako warsztat specjalizujący się w naprawach aut marki BMW gwarantujemy niezawodność oryginalnych części producenta BMW których używamy przy wymianach. Listwy prowadzące/napinające rozrządu np. w silniku N47 przechodziły trzy modyfikacje, ostatnia charakteryzuje się wypełnionymi listwami prowadzącymi / napinającymi. Części dostępne w sporo niższej cenie ( około 1000zł za komplet ) są pierwszej generacji ( czyli najbardziej awaryjne z lat 2007-2009 ) lub z tzw. partii odrzuconych posiadających uszkodzenia podczas produkcji, w obu sytuacjach usuwany jest znak BMW oraz dystrybuowane są w niezależnych źródłach. Nasz warsztat używa części tylko i wyłącznie bezpośrednio pochodzących od Dealera Bmw i przy silniku N47 taka wymiana z częściami kosztuje 5400zł, nie znaczy to oczywiscie ze gdy klient zazyczy sobie wersje budzetowa to odmowimy wykonania uslugi - wrecz przeciwnie, mamy nawet od niedawna wypracowany nowy kanal dystrybucji bezposrednio od FEBI z pominieciem wszelkiej masci posrednikow. W zwiazku z tym nie sa to tzw. lezaki magazynowe, ale biezaca produkcja - mamy jakas kontrole nad tym co jest dostarczane (kto i skad). Cena w zwiazku z tym jest znaczaco nizsza, nie zmienia to jednak faktu ze polecamy opcje drozsza ktora daje 100% gwaracje na zrobienie pelnego przebiegu. Gwarantuje to niezawodność. Zawsze przed wymianą warto jest zapytać warsztat czy definitywnie wszystkie części posiadają znak BMW, pomoże to w uniknięciu sytuacji w której się Pan teraz znajduje.
Ostatnio edytowano 15 Lut 2020 21:16 przez AUTOTECH - BMW Warszawa, łącznie edytowano 1 raz
AUTOTECH - BMW Elektronika / Mechanika / Diagnostyka samochodów marki BMW.
AUTOTECH - BMW Warszawa
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
 
Posty: 10
Dołączenie: 12 Sty 2020 16:37
Miejscowość: Warszawa
Moje BMW: ...

Re: Mazowieckie

Postprzez oli222 » 17 Sty 2020 11:35

Chora cena dla uzytkownikow aut z lat 2007-09 niestety :( liczycie ze pan jan kupi sobie e87 z 2007r za 15k i poleci do was zostawiając 1/3 wartosci auta? Nie - poleci do fąfary i zrobi za 3k na zamienniku, proste i logiczne...
Awatar użytkownika
oli222
 
 
 
Posty: 2205
Dołączenie: 11 Maj 2006 23:11
Miejscowość: maz.
Moje BMW: e61 lci 520d, e83 2.0d, e61 535d, e87 118d, e39 530d...

Re: Mazowieckie

Postprzez AUTOTECH - BMW Warszawa » 17 Sty 2020 17:27

Oczywiście że tak, idąc dalej tym tokiem rozumowania można jeździć niezawodnym Passatem B5 który jest sporo tańszy i nie sprawia takich problemów jak BMW - ale chyba nie o to chodzi ? Aby dochować wszystkich procedur przewidzianych przez producenta zabieg taki trwa minimum 2 dni, a nie jak u co poniektórych 6 godzin, części w wypadku tak awaryjnych rozrządów tylko od producenta BMW bo każde odstępstwo od tego pogarsza tylko sytuacje - niestety jak widać u przedmówcy skończyło się na demolce silnika. Jak to mówią " tanie mięso …" Jest jeszcze jedna możliwość też na oryginałach z oznaczeniami BMW wymieniając łańcuch górny, środkowy, dwie listwy napinające, dwie listwy prowadzące, napinacz górny, napinacz dolny oraz uszczelniacz wału za 3600zł, taki zabieg też gwarantuje niezawodność - to jest definitywnie lepsza opcja niż na zamiennikach.
AUTOTECH - BMW Elektronika / Mechanika / Diagnostyka samochodów marki BMW.
AUTOTECH - BMW Warszawa
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
 
Posty: 10
Dołączenie: 12 Sty 2020 16:37
Miejscowość: Warszawa
Moje BMW: ...

Re: Mazowieckie

Postprzez Krzysiek BMW Jabłonna » 15 Lut 2020 07:43

oli222 napisał:Chora cena dla uzytkownikow aut z lat 2007-09 niestety :( liczycie ze pan jan kupi sobie e87 z 2007r za 15k i poleci do was zostawiając 1/3 wartosci auta? Nie - poleci do fąfary i zrobi za 3k na zamienniku, proste i logiczne...


Zapewne masz rację, ale tak zrobi ktoś, kto nie ma pojęcia, albo handlarz. Świadomy odpuści ten silnik, albo tak jak ja, wymieni od razu po zakupie na oryginał. Ważne, żeby warsztat zrobił to na oryginałach, żeby nie wciskał ciemnoty o zamazanych znakach BMW.
Może koledzy z AUTOTECH i Gorik, jako specjaliści, podpowiedzcie koledze (może innym też się przyda) co zrobić w takiej sytuacji. Serwis ASO + rzeczoznawca + sąd?
Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00, e60 520d + wirus
Pozdrawiam
Krzychu.
Awatar użytkownika
Krzysiek BMW Jabłonna
 
 
 
Posty: 2270
Dołączenie: 07 Maj 2012 20:29
Miejscowość: WL, ale sercem NKE :)
Moje BMW: E60 N47
X3-E83 N47

Re: Mazowieckie

Postprzez igi59 » 24 Lut 2020 20:01

Cześć!

Czy ktoś z Was zna/może polecić, któryś z poniższych warsztatów?

- Auto Kamyk Raszyn oraz Quality Pro Kobyłka;

Dzięki!
igi59
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
 
Posty: 15
Dołączenie: 22 Lis 2010 13:30
Moje BMW: nie powiem

Re: Mazowieckie

Postprzez arsiksr6 » 28 Lut 2020 12:35

Witam wszystkich!

Mechanik wycenił wymianę oleju w silniki z filtrem i uszczelnieniem filtra, wymianę oleju w skrzyni biegów z kompletem uszczelek etc na 2000 zł. Dużo? Mało?

Pozdrawiam
arsiksr6
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
 
Posty: 7
Dołączenie: 28 Lut 2020 12:13
Moje BMW: E39 530d Touring

Re: Mazowieckie

Postprzez marcin62 » 28 Lut 2020 23:42

Witam, ja polecam z całą pewnością i swoją wiedzą "małego mechanika", zakład Pana Łukasza i jego Współpracownika w Warszawie ul. Radzymińska 212 B ML Autotech Services tel. 666580730 Ogólnie auto było parę razy na akcjach serwisowych w ASO Inchape. Również w kilku sprawach u Pana "Seweryna" ale ostatecznie jeśli ktoś nie potrzebuje kafejki i kawy doliczonej do robocizny i mieć auto przygotowane z wpisami ASO to nie ma co błądzić po Warszawie i okolicach. Najgorsze przypadki zrobią, poważnie. To zaufani ludzie i bezpośredni kontakt. Robią również inne marki co może zdziwić Citroen i BMW ale u mnie akurat tak jest i też już wiem gdzie cytrynę oddam... Także śmiało polecam, z naprawy jak z ASO jest film, jeśli ktoś może nie dowierzać. Mało już tak profesjonalnych małych uczciwych zakładów w marce premium w Warszawie jest i specjalizującej się w niej choć zakład może wygląd tego nie oddawać ale o to właśnie chodzi jak z dobra kawą... Człowieka się nie ocenia po wyglądzie, tu pełna profeska. I co jeszcze... pełen profesjonalizm jestem przekonany, że każdy tam serwisujący nie będzie miał uwag. Chyba, że lubi kawę z ekspresu i poczekalnię. Kolejna sprawa, piszcie do nich na priv jest na forum dogadacie każdą sprawę. POLECAM. Elektronikę każdą ogarną, jeśli robią to we francuzach to Niemiec pikuś.
Warszawa Targówek Ul. Radzymińska 212B ML AUTOTECH SERVICE
www.autotechbmw.pl
marcin62
 
 
 
Posty: 133
Dołączenie: 16 Cze 2019 23:57
Moje BMW: F25 2.0D B47

Re: Mazowieckie

Postprzez nasen » 04 Mar 2020 10:45

Cześć!

W mojej 3 f30 320i padła jednostka sterująca, nie działa ekran, cały czas wyświetla się logo BMW, po odpaleniu samochodu włącza się jedna stacja radiowa i co kilka minut się restartuje.
Czy może ktoś polecić miejsce w Warszawie (lub okolicach) w którym wyminie taki moduł? Czy wiecie może jaki to będzie mniej więcej koszt?
nasen
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
 
Posty: 1
Dołączenie: 04 Mar 2020 10:36
Moje BMW: BMW 3 F30 320i

Re: Mazowieckie

Postprzez danyblack1987 » 09 Mar 2020 12:43

Witam

W związku z otwarciem ze znajomym Warsztatu,specjalizacja głównie BMW ,Zapraszam !!
Adres: Krakowska 44 Raszyn.
tel 516 909 408
W razie pytań proszę priv albo bezpośrednio tel.
Awatar użytkownika
danyblack1987
 
 
 
Posty: 761
Dołączenie: 11 Sty 2016 19:53
Miejscowość: Obecnie: Warszawa (z 71)
Moje BMW: Było: E81 118d (2007r.) , e63 645ci(2004r) ,E63 645ci( 2003r.),
Jest: BMW F21 116d,BMW F30 320D

Re: Mazowieckie

Postprzez bmw-x5 » 25 Mar 2020 22:14

Witam. Zna ktos jakis dobry serwis gdzie zregeneruje przekladnie kierownicza hydrauliczna w x5 e53?
bmw-x5
 
 
 
Posty: 52
Dołączenie: 17 Maj 2019 19:33
Moje BMW: X5 e53

Re: Mazowieckie

Postprzez FilSeth » 03 Kwi 2020 10:05

Witam! !

Mam do zrobienia swap silnika N47D20C w raz z mapowaniem. Przekładka całości wraz ze skrzynia.
Robił ktoś z was swap w jednym z warszawskich warsztatów i może polecić dobry warsztat?

Pozdrawiam
FilSeth
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
 
Posty: 2
Dołączenie: 24 Lut 2020 19:18
Moje BMW: BMW F31 318d 2012

Re: Mazowieckie

Postprzez mateusz.kr » 04 Kwi 2020 18:05

Szukam warsztatu który zdiagnozuje braki mocy w przedziale obrotów 1500-2000 oraz wyeliminuje przyczynę. Podejrzewam nastawnik turbiny. Zapewne EGR też trzeba przeczyścić i sprawdzić też ciśnienie w przewodach, czy nie ma nieszczelności. Plus wymiany termostatów główny i prawdopodobnie EGR bo temp nawet po rozgrzaniu na trasie zatrzymuje się na 75 st.
Podczas testów LIVE pod Btool i przyspieszaniu równomiernym czy też bardziej dynamicznym jest różnica w doładowaniu a doładowaniu oczekiwanym. Macie kogoś kto zrobi taki przegląd i może sprawdzić nastawnik/turbinę, ewentualnie zregenerować nastawnik? Najlepiej okolice Warszawy. Samochód E61/2007/530xd/D62M57A0. Będę wdzięczny za pomoc!
mateusz.kr
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
 
Posty: 3
Dołączenie: 29 Mar 2020 18:02
Moje BMW: e61 530xd 2007

PoprzedniaNastępna

Powróć do Polecane warsztaty

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości