Skocz do zawartości

Mazowieckie


AdminOld

Rekomendowane odpowiedzi

Szukam kozackiego elektryka w Warszawie lub okolicy.


Pacjent: BMW F06, raz na jakiś czas gdzieś jest spięcie i wywala zasilanie i wyłącz mi na sekundę-dwie zegary, komputer centralny.

Kwestia dosyć niekomfortowa w czasie jazdy więc szukam kogoś, kto zidentyfikuje przyczynę i ją naprawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz mi dobre warsztaty, w których możesz wykonać obsługę techniczną mojego samochodu za odpowiednie pieniądze?

Wymień olej w silniku i skrzyni biegów, wymień tarcze / klocki hamulcowe, sprawdź stan silnika itp.

A co należy zrobić, aby dane o wymianie oleju itp. Zostały wprowadzone do komputera pokładowego?

Dziękuję Ci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
ACS Adam Kunc w Raszynie trochę coś tam się popsuło czy polepszyło?:) bo coraz cześciej "widuje" negatywy w internecie

Teraz filmy kręci ,mistrz Yt

 

Kiedyś może było i ok, bo na podstawie opinii z netu dałem tam swoje auto (E90 335xi N55), ale wyszła spora porażka. Za uszczelkę pod głowicą z wymianą rozrządu zapłaciłem 10 tys. W tej cenie warsztat wziął kasę za wymianę podzespołów których nie wymienił - to jedno. A to, że zgubił dwa czujniki które dostarczyłem - to drugie. Przy okazji zgłaszałem problem z chłodzeniem - dwa razy A. Kunc stwierdził, że zlikwidował problem - przyciśnięty przyznał, że naprawa polegała na skasowaniu błędu (a do wymiany była chłodnica) - to trzecie. A czwarte i najważniejsze - po robocie coś klepało pod pokrywą zaworów. Na zgłoszony problem, ACS w osobie A. Kunca opowiadał mi bajki z mchu i paproci, by finalnie oznajmić mi, że gwarancja nie obowiązuje np. dlatego, że to ja dostarczyłem olej (Amsoil). Ręce mi opadły, wiem że w naszej rzeczywistości trzeba mieć cierpliwość i zawziętość, żeby wywalczyć coś od takiego typa, więc dałem auto gdzie indziej, gdzie naprawili mi fuszerkę - generalnie w ACS rozrząd był źle złożony.

Przestrzegam wszystkich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Koledzy, jakbym chciał sprawdzić przedsprzedażowo Z4 z 2003, to co w Warszawie polecacie i jest podnośnik, miernik lakieru i diagnostykę komputerową plus, żeby nie trzeba było tłumaczyć co trzeba sprawdzać w tym modelu. Z ceną też by było miło jakoś rozsądnie. Niby porasta sprawa, ale znaleźć nie mogę...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, jakbym chciał sprawdzić przedsprzedażowo Z4 z 2003, to co w Warszawie polecacie i jest podnośnik, miernik lakieru i diagnostykę komputerową plus, żeby nie trzeba było tłumaczyć co trzeba sprawdzać w tym modelu. Z ceną też by było miło jakoś rozsądnie. Niby porasta sprawa, ale znaleźć nie mogę...

 

Ja bym spróbował:

https://www.hypertech.com.pl/

choć ostatnio byłem u nich z rok temu, więc pewności nie mam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Koledzy, jakbym chciał sprawdzić przedsprzedażowo Z4 z 2003, to co w Warszawie polecacie i jest podnośnik, miernik lakieru i diagnostykę komputerową plus, żeby nie trzeba było tłumaczyć co trzeba sprawdzać w tym modelu. Z ceną też by było miło jakoś rozsądnie. Niby porasta sprawa, ale znaleźć nie mogę...

 

Ja bym spróbował:

https://www.hypertech.com.pl/

choć ostatnio byłem u nich z rok temu, więc pewności nie mam

 

dzwoniłem do hypertech.com.pl - nie naprawiają BMW starszych niż 2010

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może ktoś poleci dobry warsztat do serwisu X3 F25?

mam do zrobienia:

1. wymiana poduszek silnika,

2. wymiana pęknięta sprężyna LT, osłony + odboje amortyzatorów tył

3. geometria tył (zaawansowana korozja śrub)

4. wymiana tuleji wahaczy wzdłużnych przednich,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy jest ktoś w stanie polecić warsztat w Warszawie który sprawdzi auto przed zakupem, rzuci fachowym okiem, podepnie komputer i nie za miliony monet (w serwisie BMW koszt 1200zł).

BritCarParts Wawa Trakt Lubelski. Paweł gość ma pojęcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Cześć,


jak wielu przede mną pytam o dobry warsztat w Warszawie i okolicach dla mojego E31.

Do zrobienia trochę elektryki bo obcięto jedną wtyczkę i założono nieoryginalną, wymiana płynów, filtrów.

Generalnie drobnica ale chcę by moim wozem zajął się ktoś komu mogę zaufać.

Dzięki,

T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ACS Adam Kunc w Raszynie trochę coś tam się popsuło czy polepszyło?:) bo coraz cześciej "widuje" negatywy w internecie

Teraz filmy kręci ,mistrz Yt

 

Kiedyś może było i ok, bo na podstawie opinii z netu dałem tam swoje auto (E90 335xi N55), ale wyszła spora porażka. Za uszczelkę pod głowicą z wymianą rozrządu zapłaciłem 10 tys. W tej cenie warsztat wziął kasę za wymianę podzespołów których nie wymienił - to jedno. A to, że zgubił dwa czujniki które dostarczyłem - to drugie. Przy okazji zgłaszałem problem z chłodzeniem - dwa razy A. Kunc stwierdził, że zlikwidował problem - przyciśnięty przyznał, że naprawa polegała na skasowaniu błędu (a do wymiany była chłodnica) - to trzecie. A czwarte i najważniejsze - po robocie coś klepało pod pokrywą zaworów. Na zgłoszony problem, ACS w osobie A. Kunca opowiadał mi bajki z mchu i paproci, by finalnie oznajmić mi, że gwarancja nie obowiązuje np. dlatego, że to ja dostarczyłem olej (Amsoil). Ręce mi opadły, wiem że w naszej rzeczywistości trzeba mieć cierpliwość i zawziętość, żeby wywalczyć coś od takiego typa, więc dałem auto gdzie indziej, gdzie naprawili mi fuszerkę - generalnie w ACS rozrząd był źle złożony.

Przestrzegam wszystkich.

 

Cześć, czy możesz napisać gdzie oddałeś auto do naprawy? Możesz polecić inny serwis? Mam ten sam silnik i próbuję znaleźć dobry warsztat. Problem falowania obrotów. Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Kiedyś może było i ok, bo na podstawie opinii z netu dałem tam swoje auto (E90 335xi N55), ale wyszła spora porażka. Za uszczelkę pod głowicą z wymianą rozrządu zapłaciłem 10 tys. W tej cenie warsztat wziął kasę za wymianę podzespołów których nie wymienił - to jedno. A to, że zgubił dwa czujniki które dostarczyłem - to drugie. Przy okazji zgłaszałem problem z chłodzeniem - dwa razy A. Kunc stwierdził, że zlikwidował problem - przyciśnięty przyznał, że naprawa polegała na skasowaniu błędu (a do wymiany była chłodnica) - to trzecie. A czwarte i najważniejsze - po robocie coś klepało pod pokrywą zaworów. Na zgłoszony problem, ACS w osobie A. Kunca opowiadał mi bajki z mchu i paproci, by finalnie oznajmić mi, że gwarancja nie obowiązuje np. dlatego, że to ja dostarczyłem olej (Amsoil). Ręce mi opadły, wiem że w naszej rzeczywistości trzeba mieć cierpliwość i zawziętość, żeby wywalczyć coś od takiego typa, więc dałem auto gdzie indziej, gdzie naprawili mi fuszerkę - generalnie w ACS rozrząd był źle złożony.

Przestrzegam wszystkich.

 

Proszę nie wystawiać opini wyrwanej z kontekstu, ponieważ:

Po pierwsze, naprawa nie polegała na wymianie samej uszczelki i rozrządu.

Po drugie, za zgubione czujniki otrzymał Pan zwrot pieniędzy na konto.

Po trzecie Usługobiorca zwolniony jest z odpowiedzialności za dostarczone części przez Usługodawcę.

Po czwarte zdemontowaliśmy akcesoryjny odstojnik oleju, żeby miał Pan gwarancję na wykonaną usługę. Po czym przyjechał Pan do warsztatu z zamontowanym przez siebie nowym odstojnikiem oczekując gwarancyjnego usunięcia usterki. Mimo to wyznaczyliśmy termin bez kosztowej naprawy na którą się Pan nie stawił, nie informując nas o tym.

Po piąte, podczas naprawy wyszło na jaw, że ktoś lub sam właściciel, użył uszczelniacza do chłodnic, ponieważ w całym układzie chłodzącym były gluty. Pomimo wypłukania układu jak się teraz dowiaduję trzeba było wymienić chłodnicę.

Pozdrawiam :8)

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, czy możesz napisać gdzie oddałeś auto do naprawy? Możesz polecić inny serwis? Mam ten sam silnik i próbuję znaleźć dobry warsztat. Problem falowania obrotów. Dzięki.



To taki warsztat który nie ma zbytnio wyglądu porządnej firmy :), ale robi dobrze i w rozsądnych cenach. Ma tylko jedna wadę - to mały warsztat i koleś nie może przerobić wszystkich chętnych, więc przy grubszej robocie trzeba uzbroić się w cierpliwość... Warsztat jest zaraz przy węźle S8 w Morach. Z powodu nadmiaru chętnych warsztat nie podaje namiaru do siebie w internecie, więc nie będę się wychylał i publikował - jeśli jesteś zainteresowany do daj znać - wyślę PW.

Kiedyś jeździłem do: https://www.hypertech.com.pl/, też byłem zadowolony, ale to droższy warsztat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś może było i ok, bo na podstawie opinii z netu dałem tam swoje auto (E90 335xi N55), ale wyszła spora porażka. Za uszczelkę pod głowicą z wymianą rozrządu zapłaciłem 10 tys. W tej cenie warsztat wziął kasę za wymianę podzespołów których nie wymienił - to jedno. A to, że zgubił dwa czujniki które dostarczyłem - to drugie. Przy okazji zgłaszałem problem z chłodzeniem - dwa razy A. Kunc stwierdził, że zlikwidował problem - przyciśnięty przyznał, że naprawa polegała na skasowaniu błędu (a do wymiany była chłodnica) - to trzecie. A czwarte i najważniejsze - po robocie coś klepało pod pokrywą zaworów. Na zgłoszony problem, ACS w osobie A. Kunca opowiadał mi bajki z mchu i paproci, by finalnie oznajmić mi, że gwarancja nie obowiązuje np. dlatego, że to ja dostarczyłem olej (Amsoil). Ręce mi opadły, wiem że w naszej rzeczywistości trzeba mieć cierpliwość i zawziętość, żeby wywalczyć coś od takiego typa, więc dałem auto gdzie indziej, gdzie naprawili mi fuszerkę - generalnie w ACS rozrząd był źle złożony.

Przestrzegam wszystkich.

 

Proszę nie wystawiać opini wyrwanej z kontekstu, ponieważ:

Po pierwsze, naprawa nie polegała na wymianie samej uszczelki i rozrządu.

[Labdoria]-> I coż z tego. Rozrząd został źle zrobiony.

Po drugie, za zgubione czujniki otrzymał Pan zwrot pieniędzy na konto.

[Labdoria]-> Tak, ale dopiero jak sam zobaczyłem, że w silniku siedzą stare czujniki. A jeszcze elektrozawór vanosa, który też musiałem wyśledzić, że siedzi stary, a kasa została wzięta? Tak został wymieniony, ale po mojej interwencji. Czyli co, po pobycie u Pana w warsztacie trzeba rozebrać samochód i sprawdzić, bo w fakturę nie ma co wierzyć...

Po trzecie Usługobiorca zwolniony jest z odpowiedzialności za dostarczone części przez Usługodawcę.

[Labdoria]-> Nie dostarczałem żadnych części poza zgubionymi przez Was czujnikami, więc nijak ma się to do rzeczywistości. No chyba, że za część uznamy olej silnikowy (sprawdziłem - Millers), który bez wątpienia był powodem tego, że źle złożyliście rozrząd. Paskudni ci Amerykanie...

Po czwarte zdemontowaliśmy akcesoryjny odstojnik oleju, żeby miał Pan gwarancję na wykonaną usługę. Po czym przyjechał Pan do warsztatu z zamontowanym przez siebie nowym odstojnikiem oczekując gwarancyjnego usunięcia usterki.

[Labdoria]-> Co ma piernik do wiatraka ? Co ma oli catch tank do tej całej sprawy? Takimi opiniami podważa Pan dodatkowo swoją fachowość, no chyba że to typowe "rżnięcie głupa". Nie wiem co gorsze.

Mimo to wyznaczyliśmy termin bez kosztowej naprawy na którą się Pan nie stawił, nie informując nas o tym.

[Labdoria]-> Zwyczajna nieprawda

Po piąte, podczas naprawy wyszło na jaw, że ktoś lub sam właściciel, użył uszczelniacza do chłodnic, ponieważ w całym układzie chłodzącym były gluty. Pomimo wypłukania układu jak się teraz dowiaduję trzeba było wymienić chłodnicę.

[Labdoria]-> Taa... Następna fachowa i rzetelna opinia. Czy po płukaniu sytuacja z chłodzenie uległa jakiejkolwiek poprawie ? Cały układ chłodzenia działał tak samo źle przed i po. Powinno być Panu wstyd że klient sam musi znaleźć przyczynę usterki, bo Pan opowiada bajki i nie chce się Panu wgłębić w temat. No to ja zwykły amator motoryzacji, wytłumaczę Panu fachowcowi, co się wydarzyło. Chłodnica w tym samochodzie jest dwuobiegowa.

https://www.bimmerworld.com/About-Us/BMW-Cooling-System-Tech/ W wadliwej chłodnicy u mnie, obiegi się mieszały, przez co cały system działał niewłaściwie. Ale to trzeba było trochę poszukać i pomyśleć.

Pozdrawiam :8)

[Labdoria]-> Żenująca, nierzetelna próba obrony przegranej sprawy.

Edytowane przez Labdoria
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

320D EFFICIENT DYNAMICS - Weryfikacja samochodu przed zakupem.


Witam,

Nie mam jeszcze doświadczeń z BMW ale ciągnie mnie do przejścia z "pierścieni" na "śmigło" :). Niestety nie znam żadnego serwisu, w którym mógłbym zweryfikować samochód przed zakupem. Do tej pory przed kupnem BMW powstrzymywały mnie problemy z łańcuchem rozrządu ale nie mam własnych doświadczeń.


mam 2 pytania.

Gdzie w Warszawie lub okolicach mogę sprawdzić samochód przed zakupem? Głównie chodzi mi o silnik.

Jakie usterki trapią ten model i jakie są orientacyjne koszty naprawy takich usterek? Chodzi mi głównie o te kosztowne problemy.


Model: 320D EFFICIENT DYNAMICS silnik B47D20A

2018 rok.

140 Kkm


Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam

H

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

radzę z "dystansem" podchodzić do warsztatów polecanych w tym wątku - nie będę podawał nazwy bo nie chce palić mostów, ale z uwagi na błędną diagnozę warsztatu (a właściwie pracownika bo właściciel pewnie sam nawet nie sprawdził), który jest tutaj polecany musiałem wydać na naprawę o 2500 PLN więcej niż to wymagało.

Niestety z przykrością stwierdzam, że jest to już plaga w warsztatach na terenie W-wy i Mazowsza. Podjeżdżasz zrobić prostą rzecz to wymienią ci pół samochodu, a w przypadku E46 podmieniane są także dobre części bo na rynku już ich brakuje. Do tego brak wykwalifikowanych pracowników, (bo teraz każdy mechanik chce mieć swój warsztat, zarządzać i brak kasę) powoduje że jest jak jest. Jeżeli czyta to właściciel jakiegoś warsztatu - to że byłeś super mechanikiem nie oznacza, że super umiesz zarządzać swoimi pracownikami i kontrolować ich jakość pracy. Koszty błędnych diagnoz niestety ponoszą w 99% klienci. Cóż ja już rozglądam się za elektrykiem na gwarancji mam dosyć być naciąganym przez warsztaty i pilnowania, śledzenia forum, czytania specyfikacji technicznych itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.