Skocz do zawartości

vulnerarius

Moderatorzy
  • Postów

    565
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O vulnerarius

  • Urodziny 28.09.1984

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 Cabrio 328i 1998
    F40 118i M Sport 2021
    G82 M4CxD 2023
  • Lokalizacja
    TK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia vulnerarius

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat
  • Tydzień na forum Unikat

Najnowsze odznaki

2

Reputacja

  1. Dzięki!! Zapomnialem o tym warsztacie a już kiedyś go sobie gdzieś zapisywałem :))
  2. Cześć. Poszukuję grzanych sportsitze w czarnej skórze (Montana Schwarz P7/P8SW) do E36 Cabrio polift z 1998 roku. Stan najchętniej perfekt, cena wtedy nie gra roli (w granicach rozsądku oczywiście). Czekam na wiadomości. Dzięki!
  3. Koledzy, pytanie. Zaczyna mi niestety pękać tapicerka na fotelach ze starości i szukam dobrego tapicera, który zrobi całe wnętrze razem z boczkami i kierownicą jak z fabryki, najchętniej oryginalnymi skórami lub podobnymi do oryginalnych. Lokalizacja nie gra roli, jakość się liczy. Macie kogoś do polecenia?
  4. Po latach szukania znalazłem wreszcie komplet zaślepek pokrywy dachu. Te spinki, którymi są przymocowane są tak upierdliwe do zdjęcia, że polecam je nawiercić małym wiertłem, wkręcić śrubkę i dopiero wyciągnąć 🙂
  5. Sprobuj podkladke pod korek, powinno pomoc.
  6. No i stało się nieuniknione. Padł silnik pokrywy dachu. Pewnego dnia po zamknięciu dachu z bagażnika zaczęło dobiegać przeraźliwe rzegotanie. Rozłączyłem awaryjnie silniki i poszły fora w ruch. Okazuje się, że silniki pokrywy dachu w E36 mają wadę, która ujawnia się po czasie. W wyniku wielu lat przeciążeń wygina się płytka na której osadzony jest silnik i wypada z zębatki. Stąd rzegotanie. Można próbować to naprawiać i wyginać płytkę do pierwotnego kształtu, ale problem na pewno wróci. Okazuje się też, że BMW rozpoznało problem i silniczki, które teraz można kupić są już upgradeowane. Więc kupiłem nowy silniczek za 4000 PLN i dodatkowo nową płytę na której silnik jest montowany w bagażniku. Rozebrałem wszystko w bagażniku. Zobaczcie jak wygięty był stary silniczek: Porównanie nowy vs. stary: Potem w imadle wyprostowałem tyle ile się dało stary silnik, tak żeby zębatki wskoczyły na miejsce i zamontowałem z powrotem. Zrobiłem inicjację, żeby sprawdzić czy to nie wina sterownika dachu, że się powyginał ten motorek, ale działało wszystko idealnie. Mimo wszystko wymontowałem stary silniczek i zamontowałem nowy: I gotowe. Potem tylko inicjacja dachu i to niestety kilka razy z poprawianiem ustawienia zębatek, żeby się „nauczył” pracować z nowym silniczkiem i o dziwo wszystko działa haha. Oby na lata!
  7. vulnerarius

    Problem z silnikiem m43b16

    Alternator sprawdzałeś?
  8. Kolejny serwis i kolejny przegląd za mną. Zrobione: 1. Wymiana oleju, płynu hamulcowego, filtrów. 2. Nowe lampy BMW Bosch OE. 3. Sprawdzony cały dolot, przeczyszczone przepustnice, przepływka i krokowiec. 4. Sprawdzony cały układ zapłonowy, wymieniony alternator na nowy BMW OE. Można jeździć ;)
  9. Auto dotarte i dziś po serwisie. Jest to szalona bestia, trzeba przyznać. Dla mnie w trybie MDM sprawia wrażenie łatwiejszej w prowadzeniu i bardziej przewidywalnej niż przy włączonej pełnej stabilizacji. A co do opon Yokohamy… Lepiej, żeby były rozgrzane przed agresywną jazdą, bo inaczej grip jest słabiutki.
  10. Mam do sprzedania nowy, świeżo zdjęty z kół mojego M4 komplet letnich opon Pirelli P Zero 19/20”. Rozmiary: - przód 275/35 ZR19 100Y - tył 285/30 ZR20 99Y Cena 3800 zł. Opony są przechowywane w serwisie BMW ZK Motors i stamtąd będą wysyłane kurierem lub stamtąd będzie je można odebrać. Zapraszam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.