Witam wszystkich, Po dwóch latach przygody z XC70 dochodzę do końca leasingu i obejrzałem wszystkie możliwe testy X4, X5 i X6 oraz przeczytałem tony informacji na forach dyskusyjnych odnośnie tych modeli. Waham się pomiędzy tymi autami, wizualnie bardziej podobają mi się X4 i X6, budżet ma tu pewne znaczenie, bo osobiście uważam, że 300-350kPLN to maksymalna racjonalna kwota, którą "powinno się" wydać na auto.. ;) Opis 9 stron uwag/problemów z X6 E71 z wątku im poświęconego po prostu mnie zmiażdżył i potwornie zniechęcił do auta... :( Nie przypuszczałem, że tyle problemów mogło być w TAKIM aucie. Zresztą nie biorę tego poprzedniego modelu pod uwagę, gdyż raczej kupować będę nowe auto. Widziałem co prawda daty tych postów wskazujące na pierwsze dwa lata produkcji modelu, ale Panowie i Panie - to chyba nie forum Daewoo... :twisted: Niestety w tym wątku nie widać za wiele uwag odnośnie F16 - czy nie ma za wielu użytkowników, czy też auto wyzbyło się "chorób wieku dziecięcego" i stało się prawdziwym, niezawodnym modelem BMW, choć - jak to piszą użytkownicy - pozbawionym takich pazurów jak poprzednik? Czy silnik 30d jest wystarczającym dla tego modelu (X5, X6) czy też konieczne jest inwestowanie 40d? Ktoś ma doświadczenia z aktualnymi silnikami benzynowymi? Nie jestem uparty przy dieslu, bo robię nieduże przebiegi (15-18kkm rocznie), ale w kwestii późniejszej odsprzedaży łatwiejszy będzie diesel, niż benzyna - chyba, że leasing BMW bez wykupu... Czytałem o problemach z ładowaniem przy tych małych przejazdach (mam 6 km do firmy) - czy to powszechne dla iXów? Czyżby BMW to był wyłącznie "samochód na trasy"? W volvo nie mam żadnych problemow z tym - to 100% bezawaryjne auto - więc nie chciałbym zamienić siekierki na kijek - z dopłatą.. :) Dzięki za wszelkie pomocne uwagi i opinie - dzięki nim może już szybko w pełni dołączę do zacnego grona :)