Skocz do zawartości

wilk325

Zarejestrowani
  • Postów

    141
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G06 40i
    F95 X5MComp

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia wilk325

  1. wilk325

    22 cale vs 21 cale

    Jak to Ci się wydarzy tak 1000km od domu i przyjedzie taki np niemiecki ADAC to.........
  2. wilk325

    22 cale vs 21 cale

    nawet do X6M jest homologacja na zimę 21"
  3. Mam w F95 i w żony G06, ja sobie bardzo je chwalę. Wygoda zależy od anatomii kierującego lub pasażera, dla drobnych osób są suuuper, ale dla trochę bardziej korpulentnych może być problemem siedzisko. Dla mnie komforty są jak kanapa w salonie, niestety super się siedzi ale w trakcie jazdy za mało mnie trzymają.
  4. Mam zamontowany podwójny zestaw BlackVue DR900X 2CH, do tego 2x IROAD PowerPack PRO. To zasilanie wybrałem ze względu na większą pojemność (dłuższy czas działania) i cenę. Do tego kupiłem Cellink Neo8, który zasila Router TP-LINK M7450.
  5. OK, choć mnie ten Red Label bardziej kojarzy się z takim trunkiem jak Johnnie Walker i do tego najniższych lotów :(
  6. Nie wiem gdzie wtedy byłeś, jak były lekcje matematyki: XM 4,3s do 100km/h X5MC 3,9s do 100km/h z oficjalnej strony BMW
  7. Nie, jest wielu producentów głównie z Japonii, którzy mają interwał serwisowy 15kkm i dużo niższą ogólną awaryjność od marek premium z Europy. To zwykła oszczędność koncernów, a nie wytyczne unijne. Powiem Ci, że nie znam nikogo kto jeździ 90km/h na Autostradzie, chyba że mówimy o kierowcach ciężarówek których blokują limitery :) A jak będziemy wymieniać olej co 4kkm to chyba się nigdy nie zepsuje nawet n63? Jest też taki producent zwany BMW, który poza UE ma ustawiony interwał na 12kkm. Zresztą jest to jedna z opcji kodowanych - jaki ma być interwał.
  8. U mnie 20l/100km ale duużo było Szwajcarii, a tam średnia to 10,5-11.
  9. Wizerunek marki BMW upada przez takie posty. Fani jak widza, ze w osiagach ich auta staczaja sie coraz nizej i nizej w porownaniu do konkurencji, to chca sie "scigac" na trasy po 1000km :roll: Dorzuce do pieca - wezmy jeszcze po 3 rowery i 2 worki cebuli na ta trase - biore Traffica w dieslu i na pewno wygram :cool2: Skoro wozisz ze sobą cebulę (Twoja sprawa, pewnie taniej wychodzi). O osiągach, to możesz poczytać i pomarzyć (pewnie dlatego siedzisz na forum BMW). Chciałbyś mieć to wszystko, a na razie masz wybujałe ego i Teslę-taki elektryczny VW Golf, czy Toyota. Ja w odróżnieniu od Ciebie jadę sobie na narty tam gdzie chcę i ile kilometrów chcę (nie ogranicza mnie bateryjka :)). Nie muszę się z nikim ścigać, za to Ty nie możesz. Jak polecę na narty, bo mi się znudzi jeżdżenie, to też wypożyczę BMW ze znaczkiem prawdziwego M; a nie jakieś "coś" co mnie będzie ograniczało. Do pieca nie wrzucaj, bo nie ugasisz. "ze w osiagach ich auta staczaja sie coraz nizej" - https://spidersweb.pl/autoblog/ucieczka-zlodziei-rozladowana-tesla/?fbclid=IwAR2SMS_gLuWCy_ZIPJPgnioH6xJ7lq9nVQQ5Wu2wxHruapUiM_VVTFmS4Uc o tych zarąbistych osiągach piszesz? Nie musisz odpowiadać, szkoda czasu. Trafiłeś tam gdzie Twoje miejsce - do ignorowanych
  10. Też byłem w zeszłym tygodniu na nartach; z Bydgoszczy do Lachen jest 1230km. W Szwajcarii widziałem masę Tesli, mimo ograniczeń na ich autostradach od 80-120km/h żadna nie jechała lewym pasem. Wg nawigacji powinienem jechać 12h, jechałem z tankowaniami i postojami na kawę 10h (bez żadnego blitza) - przyjmujesz wyzwanie? W Szwajcarii, przy ich ograniczeniach i świetnym paliwie zasięg na baku był 720km.
  11. Co prawda "Pakiet Repair Inclusive - 5 lat / 200.000km - 53 300 ZŁ " tyle kosztuje do X5M teraz w konfigu (ja na szczęście płaciłem 19.500PLN brutto i to była uczciwa cena :)
  12. wilk325

    X5 LCI 2023

    Coś za coś. To auto z takimi osiągami nie może być miękkie i komfortowe. Jeżeli droga jest OK to jest dobrze (w trybie comfort), ale przy gorszych drogach jest ta sztywność odczuwalna. Ja zawsze kochałem sztywne auta więc kupowałem wszystkie z zawiasem M-profesional :). Jednak ze wszystkich dotychczasowych aut to jest najsztywniejsze w ustawieniu comfort; sport używam tylko na autostradzie przy baardzo mocnym wietrze. Dużym problemem są garby poprzeczne :( - trzeba wolno bo skacze.
  13. co powerbank ma do integracji z czujnikami auta? To, że nie ma żadnej ingerencji z czujnikami auta. Kamera ma swoje czujniki i pobiera prąd z powerbanka, nie korzysta z aku samochodu. Bo w kamerze masz te wszystkie czujniki i one odpalają kamerę a nie czujniki w aucie (ustawiasz to w menu kamery czy samochodu?). Nie bądź taki pewien, bo nie masz racji. Kamera nie zamontowana w aucie, leżąca na regale mająca zasilanie rejestruje wszystkie czynności które wymieniłeś (o ile takie posiada).
  14. Bo poza kamerami trzeba odżałować trochę kasy i założyć dodatkowe zasilanie. Ja mam dołożone na każdą kamerę ( mam dwie) Powerbank IROAD 12000 mAh.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.