Skocz do zawartości

Mariusz 528 touring

Zarejestrowani
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mariusz 528 touring

  • Urodziny 19.05.1980

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    kiedyś e39 528i Touring 1997r, teraz e46 320 d 2001r
  • Lokalizacja
    Miechów
  • Zawód
    Urzędnik

Osiągnięcia Mariusz 528 touring

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Mam e39 z 1997r silnik 2,8l. Jak sprawdzić sprawność cewek zapłonowych?
  2. To widzę że jednak coś można zrobić. A możecie mi podpowiedzieć jak szukać tego "komputera" do tych funkcji żebym poprostu jakiegoś mebelka niepotrzebnego nie kupił i gdzie jest on montowany w aucie.
  3. Głównie chodzi mi o światła do jazdy dziennej bo i tak miałem coś takiego sobie robić a nie chciałbym szpecić auta jakimiś błyszczkami ledowymi
  4. Witam. Mam pytanko. Ostatnio zgadałem się z gościem odnośnie uruchomienia dodatkowych funkcji w moim bmw. Podłączył pod kompa i stwierdził że mam zamontowany komputer do funkcji ale jakiś pierwszej generacji (czy coś w tym stylu) i możliwe jest włączenie tylko mruganie kierunków przy zamykani samochodu. Podobno jest możliwa podmianka komputera na nowszej generacji, tylko teraz pojawia się problemik :( nie wiem jaki ma to być komputer. Jeśli ktoś mógłby mi podpowiedzieć jak szukać lub nawet miałby coś takiego do odsprzedania to proszę o info. pozdrawiam
  5. Wynik od przepływki mam po kontroli na CDIF-ie (u 2 różnych mechaników). Właśnie najgorsze jest to że nic nie wyskoczyło. Odnośnie wspomnianych sond to znalazłem temat gdzie gość miał podobny problem i właśnie miał uwaloną sonde, plus proponowane miał sprawdzenie cewek zapłonowych czy coś nie szwankują.
  6. a pod jaki program podpiąć bo nie bardzo znam się na elektryce samochodowej ?
  7. Byłem wczoraj u gościa sprawdzić sobie jeszcze na jednym kompie auto. Miałem drugą dobrą przepływke ze sobą i okazało się że moja wcale nie jest padnięta bo na tej drugiej wychodziło to samo. Parametr ENGINE LOAD też nie za bardzo dobrze wychodzi, ale niestety nie wiem co to jest :( http://img31.imageshack.us/img31/2351/e39d.jpg Uploaded with ImageShack.us http://img23.imageshack.us/img23/9818/e392o.jpg
  8. Byłem wczoraj u znajomego mechanika i obiecał mi załatwić na chwilkę nową przepływke to sprawdzę jak się będzie auto zachowywało. Po próbie napisze co i jak.
  9. Właśnie niestety nie bardzo bo już bym miał sprawdzone :(
  10. Witam. Tak jak w tytule mam e39 z 1997 z wspaniałym motorem 2,8 l :) i poszukuje dorwać parametry jakie powinien pokazywać prawidłowy przepływomierz? Przepływka z okrągłą wtyczką o numerach: 5wk9 800 1 703 275. Od jakiegoś czasu zauważyłem spory spadek mocy i zwiększone spalanie. Biegałem po podobnych tematach i być może te dolegliwości mojego auta być może wskazywały by na to że coś nie halo może być z przepływomierzem. Pojechałem sobie do kumpla na kompa i sprawdzałem parametry jakie pokazuje. Na wolnych obrotach (w okolicach 700) ilość przepływającego powietrza jest na poziomie ok. 700 kg/h, po wciśnięciu gazu dochodzi do ok. 1000-1100 kg/h. Jeśli ktoś ma dostęp do danych technicznych/ parametrów prawidłowego przepływomierza to bardzo proszę o podanie bo wolałbym nie wywalić 800 zeta na część która działa prawidłowo. Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam.
  11. ilość czynnika jest prawidłowa.w e39 w latach 1996 - 1998 (bodajże październik) wchodzi 1223 g. W nowszych modelach ok. 740 g.
  12. Witam. Nawiązując to podjętego tematu mam też pewien problem z wentylatorem klimy. Mam e39 z 1997r silnik 2,8. Wyskakiwał mi błąd czujnika ciśnienia od klimatyzacji . W warsztacie sciągnięto mi gaz z układu (ok. 700 g), wymieniłem czujnik na nowy (niestety zamiennik - nie wiem czy to była za dobra decyzja :( ) i dobijałem gaz spowrotem (ok. 1220 g). w trakcie dobijania gazu załaczył się wentylator od klimy na max. obrotach. Od czasu dobijania gazu jak tylko przekręcę kluczyk to wentylator startuje na max. obroty nawet na zgaszonym silniku i wyłączonej klimie. Szczerze powiem, ze klima raczej pracuje tak jak powinna (klimatronik - podgrzewa lub chłodzi w razie potrzeby) ale boje się żeby coś jest nie halo z tym wentylatorem i wolałbym żeby się nie zjarał.
  13. Dzięki za podpowiedzi. Na początek pożyczyłem sobie przepływke od znajomego co handluje częściami i to był strzał w 10 :). Na zimnym silniku już go nie przydławia. W tygodniu musze sobie jeszcze sprawdzić szczelność układu i przeczyścić styki we wtyczce. Jeszcze raz wielkie dzięki i pozdrawiam.
  14. Byłem niedawno na kompie z autem i z tego co mi gość mówił to przepływomierz pokazuje dobre parametry.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.