Skocz do zawartości

lisia_kita

Zarejestrowani
  • Postów

    48
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E 46 318i 2003 r.
    N42B20A

Osiągnięcia lisia_kita

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem E46. Przymierzam się do zmiany na E91 330 i lub 330 xi Ciekawi mnie jakie jest zawieszenie w E91- bo wiadomo w E46 jest jeden wahacz i zero problemów. Jak to jest w E91? Jest tam chyba zawieszenie wielowahaczowe jeżeli dobrze się orientuje. Jak wyglada eksploatacja takiego zawieszenia, jest chyba znacznie drożej niż w E 46, jaka jest wytrzymałość takiego zawieszenia i koszt? a jak jest w przypadku Xi- to jest takie same rozwiązanie zawieszenia? a tak na marginesie- co oznacza skrót LCI- (czy to chodzi o facelifting?) Pozdrawiam
  2. lisia_kita

    E 46 318 i KRADNIE PRĄD

    Witam. W mojej buni mam następujący problem. Na początku pojawił sie problem z centralnym zamkiem- czasami nie działał pilot, potem czasami bez powodu włączały się światła awaryjne. Potem zaczęło rozładowywać akumulator- po nocy nie mogłem zapalić (aku jest nowy i na pewno dobry). Znajomy "fachowiec" podłączył miernik do akumulatora i okazało się, że "coś" pobiera lewy prąd - około 1,3 ampera na minusie a wszystko wyłączone. Doszedł do wniosku, że to może napęd dvd od GPS, który jest w bagażniku i go odłączył. Po odłączeniu nie ma lewego poboru prądu. Czy to możliwe, żeby napęd dvd miał taki lewy pobór prądu, żeby rozwalało akumulator? Czy może to mieć związek z centralnym zamkiem?
  3. Tez u siebie wymieniałem odmę. Wszystkie objawy minęły. Niestety ten typ tak ma i trzeba co jakiś czas wymieniać odmę, którą zima lubi zamarzać. Ja wstawiłem odmę wersje zimową i pierwszą zimę nie miałem już problemów. Pozdrawiam
  4. Witam. Powiedz ile kosztowała Cię ta wymiana rozrządu i czemu ją robiłeś tj. jakie były objawy?
  5. sorki kolego ale nie wydaje mi się, aby płyn odgrywał rolę w tej sytuacji :)
  6. OK, dziękuję za wszelkie informacje :)
  7. jak zgasło to po podłaczeniu kompa pokaże że cos takiego było? czy jak nic nie świeci to i nic teraz nie wybadam kompem?
  8. lisia_kita

    E 46 żółte kontrolki

    Witam. W czasie jazdy nagle, jednocześnie zapaliły mi sie dwie żółte kontrolki: od kontroli trakcji oraz od hamulca ręcznego. Towarzyszył temu sygnał dzwiękowy- jedno piknięcie. Zatrzymałem się, wyłączyłem zapłon i po ponownym uruchomieniu było już ok. Ktoś ma jakiś pomysł co to mogło być i co z tym robić ?? Z góry dzieki za wszelkie sugestie Pozdrawiam
  9. Hej. Ja mam taką bunie ze stycznia 2003 roku i też nie mam korka spustowego... :) Kolego KOPIK a czemu Ty zalałeś 75W/140? To olej pólsyntetyczny chyba, z tego co ja doczytałem to do naszego dyfra idzie syntetyk 75W/90. Ja taki bedę wlewał.
  10. WITAM. Mam BMW E 46 318 i z 2003 roku, silnik N42. Też przymierzam się do profilaktycznej wymiany oleju w tylnym moscie. zajrzałem pod samochód aby odczytać ewentalną tabliczke z mostu jaki to jest- jakichkolwiek tabliczek znamionowych brak. Nie wiem czy u mnie jest szpera czy nie ma (silnik ma 143 konie wiec pewnie nie ma). Jest w moście korek -mniej wiecej troche poniżej połowy wysokości mostu, na dole jest tylko miejsce gdzie zdaje się powinien byc korek spustowy, ale go nie ma, odlana w całosci i nie ma żadnego korka spustowego. W takim razie jak wymienić olej w moście jak nie ma jak go spuścić? Spotkał sie ktos z czyms takim?
  11. Witam. Ja mam bunię E46 318 i z 2003 roku. Silnik 2 litry 4 cyl- N42. Mam zwykłą kierownicą 4 ramienną bez multi. Czy w moim sprzęcie też zadziała dołożona kierownica z multi.? Czy ewentualnie jest tu ktoś z woj. podlaskiego kto by mi to zamontował?
  12. lisia_kita

    316ti zamarznięta odma

    za wymianę odmy mechanik weźmie okolo 300 złotych, bo to trzeba zdemontowac kolektor ssący. Zwykła doma kosztuje 141 złotych, zimowa 317 zł. Przewody- każdy po około 100 zł a idą trzy. Do tego oczywiscie olej i filtr oleju co kosztuje jakieś ok.200 zł. Ja piernicze wymieniać odmę co drugą wymianę oleju, nie stać mnie na taki luksus posiadania BMW jak się okazuje. 300 + 317 + 300 + 200 = 1117 zł co drugą wymianę oleju?? Masakra!! Trzeba zmieniac auto w takim razie. Markowy olej? A jest nie markowy? castrol Edge 5W-40- taki używam i jak się okazuje jest kiepski, to ja już nie wiem jaki jest dobry. aj, chyba kupię Poloneza.... tam nic nie zamarza :)
  13. lisia_kita

    316ti zamarznięta odma

    Dobry pomysł. ja czekam na odmę zimowa i tez będzie wymiana :)
  14. lisia_kita

    316ti zamarznięta odma

    hehe nie nie, sam nie bede ruszał kolektora ssącego. :) :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.