Skocz do zawartości

KOPIK

Zarejestrowani
  • Postów

    95
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 2.0 318i, N42B20, Touring 2003r
  • Lokalizacja
    Legionowo

Osiągnięcia KOPIK

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Latam juz jakis czas- moze jakieś 6 000 km tak mniej więcej i nie ma z nim problemu. Zalałem olejem Valvoline który podobno ma w sobie jakies własciwości uszczelniajace silnik. Wcześniej miałem zalany Castrol pełen syntetyk i w 2 miejscach zaczał sie pocić a jak chciałem swego czasu sprzedać auto to kupujacy stwierdził ze silnik wali olejem- 176 000 km przebiegu. Teraz obecnie suchutko i wszystko jest OK.
  2. A w moim sucho :norty: Miałem przez chwilę bo zalałem syntetykiem ale po 2000 km wróciłem do półsyntetyka i sucho aż miło :norty:
  3. Witam chłopaki. U mnie jak np auto stoi tydzień nie palone to po odpaleniu słychać tez sekunde takie wrrrrr ale wystarczy ze pochodzi chwile i już przy nastepnym odpaleniu jest OK. Chyba nic ważnego bo jak duzo jeżdżę to tego nie ma.
  4. Proszę o rozkodowanie VIN : WBAAX71020JW92874
  5. Kolego no to wybrałeś niezłego mechanika :mad2: . Takiej ściemy to jeszcze nie słyszałem. A co do twoich pytań: termostat musi być sprawna a korek dokręcony do końca i tyle. Ten twój mechanik coś dobrze kręci. Zakładam że szybko do niego wrócisz- oby nie oczywiście.
  6. Ja mam ten silnik ale gazu bym do niego nigdy nie założył- generalnie nigdy do BMW bo szkoda. Gdzieś kiedyś czytałem ze te silniki bardzo źle reagują na gaz ale nie wiem czy to prawda ???
  7. Z tego co piszesz to ewidentna wina gazu i nie ma się co czarować. Wywal go i lataj dalej bez problemów na benzynie.
  8. No fakt głos tłumika jest trochę dziwny i faktycznie przypomina dźwięk jakby była gdzieś dziura :cool2: . Ostatnio nawet sprawdzałem na kanale a tam niespodzianka- wszystko z tłumikiem OK.
  9. Tu się nie ma co przyznawać- tak było i już. Tylko fakty są takie że nie wiedziałem dokładnie co jest i nie wymieniałem po kolei tylko wszystko na raz. Pewnie gdybym cykał po kolei to by się mogło okazać że sam napinacz był walnięty za 450 zł a nie wszystko za 3000 zł :mrgreen: . Z auta jestem bardzo zadowolony i mam pewność teraz że z silnikiem mam wszystko OK :cool2:
  10. Ja nie uważam żeby ten silnik miał jakąś wadę. Fakt jest dużo opinii o tym napinaczu łańcucha rozrządu ale jak masz z tym problem to wymień i już. Ja tak zrobiłem i jestem bardzo zadowolony :cool2: bardzo. Tak jak piszą koledzy- bardzo przyzwoite osiągi i stosunkowo mało pali. Silnik jest igła !!!!!!!!!!!!!! przynajmniej u mnie :norty: Ja bym brał i już !!!!!
  11. Może być coś z trakcją bo te obie kontrolki pala się razem gdy wciska się dłużej przycisk DSC i po ich zapaleniu masz ten system wyłączony.
  12. Poczytaj kolego inne posty bo już często było to opisywane. Ja mam dokładnie to o co pytasz i nie narzekam :cool2: .
  13. KOPIK

    318i - Olej w tylnym moście

    Moja to dokładnie 16/12/2002 Powiem wam że to jest ciekawy temat. Niby mała pierdoła a każdy ma inaczej.
  14. KOPIK

    318i - Olej w tylnym moście

    Już chłopaki po sprawie. Olej wymieniony. Wyssali go tak jak wysysają olej silnikowy i zalany nowy.Też się dziwili że nie ma korka spustowego
  15. KOPIK

    318i - Olej w tylnym moście

    No i już się umówiłem. Jadę na 14 do warsztatu i wysysamy stary olej i zalewam CASTROL 75W-140. Chłopaki niech ktoś się jeszcze wypowie. Ktoś kto może ma identyczny model. Można by było to porównać. Ciekawa sprawa :norty:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.