Skocz do zawartości

Randall

Moderatorzy
  • Postów

    7 038
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Randall w dniu 12 Sierpnia

Użytkownicy przyznają Randall punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było:
    E46 320i, F20 120d, E36 316i, E36 323ti, E46 320d, F30 328ix, G20 330i
    Jest:
    G01 30i
    E91 320d
  • Lokalizacja
    016

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Randall

Wielki Mistrz marki

Wielki Mistrz marki (14/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat

Najnowsze odznaki

21

Reputacja

  1. No i po 12 latach oryginalny AGM BMW powiedział że ma dość. Auto zawsze odpalało ale po ostatnich mrozach wystarczyło parę minut z włączonym radiem aby otrzymać komunikat o niskim stanie naładowania akumulatora. Dziś odebrałem taki:
  2. Jeździłem wczoraj 520d dosłownie 2-3 km. Auto wygląda potężnie, przód i bok bardzo mi się podoba. Tył nieco dyskusyjny nawet na żywo. Trzeba się przyzwyczaić. Wewnątrz są miejsca gdzie plastiki pozostawiają trochę do życzenia ale ogólnie nic nie odpycha na pierwszy rzut oka. Silnik wiadomo jak to 20d, w niczym nie zachwyca w takim nadwoziu a już napewno nie przy tej cenie. Technologia i wnętrze wygląda jak inny świat w porównaniu do G30 i tutaj można nie dyskutować bo nie ma o czym. Natomiast czy każdemu bardziej się spodoba - wątpię. Na dzień dzisiejszy wybrałbym G30 LCI dopchane pod sufit ze wszystkimi tymi opcjami których teraz lub wcale nie będzie w G60.
  3. Niestety aura nie sprzyja i ciężko zrobić foto czystego auta 😞 u góry po, na dole przed: i całość, tym razem odwrotnie, góra przed, dół po: na żywo tył wygląda duuużo lepiej, jest idealnie.
  4. Właśnie miałem to samo napisać, coś ewidentnie jest nie tak.
  5. Może te sprężyny kayaba nie trzymają parametrów.
  6. Również źle dobrane amortyzatory i ich mocowania.
  7. To jest tył napęd czy xdrive? cos jest ewidentnie nie tak z wysokością tego samochodu, masakra.
  8. Widać że lift nic nie zmienił w kwestii czujników 😄 u mnie to samo, 19% trwa wieczność a potem idzie raz dwa.
  9. Nigdy w żadnym BMW G serii nie robiłem z czujnikami nic poza resetem RDC. W tym jedne do g20 kupowałem nie oryginalne BMW tylko zamienniki.
  10. No i nastał zimowy smutek 😞 Niestety, styling 193 w graficie postawił poprzeczkę wysoko i teraz zmiana na zimówki nie może zbytnio cieszyć. No poza tym że jazda po nierównościach stała się bardziej komfortowa. Nexeny przetestowałem narazie tylko na deszczu i spisują się bardzo dobrze, zobaczymy co będzie jak przyjdzie prawdziwa zima. Najpierw jakieś prowizoryczne zabezpieczenie felg żeby łatwiej było je utrzymać w czystości: Zamówiłem już dystanse 12mm na tył, na letnim setupie zwlekałem z tym bo nie rzucało się tak mocno w oczy ale teraz już nie było innej możliwości 😄 postaram się zrobić foto jak wygląda "po". Poza tym wpadły zimowe dywaniki PETEX.
  11. Wow teraz to się zdziwiłem, ciągle chodzi mi po głowie jakiś topowy wypust e91 ale bałem się n57. Dzięki!
  12. Powiedz bo masz doświadczenie, N57 w e9x ma takie same problemy z wałem jak w serii F?
  13. Dlatego pytam, bang miał nawet „wyjeżdżane” głośniki z deski i urywał głowę. Bowersa słuchałem ostatnio w nowej x5m i aż tak mnie nie oczarował.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.