Skocz do zawartości

Lukatoni27

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X1 f48 xdrive 25d

Osiągnięcia Lukatoni27

  1. Witam. Update do tematu. W dalszym ciągu występuje spadek mocy. Nierówna praca silnika jakby ustała ale w dalszym ciągu odczuwalne poszarpywanie na wolnych obrotach. Przed wymianą wtrysków pokazał się również błąd czujnika temperatury silnika ASO olało temat twierdząc że sprawdzili i działa poprawnie (z wtryskami było tak samo a jednak do wymiany) czy to on może być winowajcą bólów głowy? Brak błędów może wskazywać że działa ale jeżeli wysyła zły sygnał do ECU to ten z kolei źle steruje resztą osprzętu (wtryski itd). Nawiązując do spalania co też miało by sens Mieszany 7.5l/100km(komputer pokazał 5.8l/100km) Autostrada 4.8l/100km(komputer pokazał 3.9l/100km Oba odczyty że średniego spalania. Jednak gdy tankujesz do pełna prawda wychodzi na paragonie 😂😂😂😂 Nie omawiam przypadku z ASO BMW PL Mieszkam w UK i tu mam takie cyrki. Pozdrawiam
  2. Witam. Czy wszystko to co wypisałeś komputer nie pokaże że są jakieś nieprawidłowości? Przestałem korzystać z ASO ,szkoda czasu i pieniędzy.Czy jest jakiś sposób do zdiagnozowania bez demontażu tychże elementów osprzętu silnika? Pozdrawiam
  3. Witam. Samochód był naprawiany w aso już kilka razy na kilka przypadłości(nadmierne zużycie paliwa,nierówna praca silnika odczuwalne poszarpywanie na postoju oraz słyszalne bujanie obrotami a obrotomierzstałw miejscu,spadki mocy) Wymienione 4 wtryski(tak mam na fakturze) Brak mocy oraz poszarpywanie pozostało,odczuwalny spadek mocy zwłaszcza przy wyprzedzaniu, mianowicie pedał gazu w podłogę auto przyspiesza ale jakby brakowało mocy. Po kilku krotnym naciśnięciu pedału gazu jakby coś się odblokowywało i przyspiesza aż wgniata w fotel a powinno tak być za pierwszym dotknieciu gazu. Po dynamicznej jeździe wszystko jakby wracało do normy, silnik pracuje równiutko. Brak jakichkolwiek komunikatów na iDrive. Proszę o jakąś podpowiedź co może być przyczyną i gdzie jej szukać. Pozdrawiam
  4. Felgi BMW oryginalne z X1 ale z Sdrive. Widziałem na niektórych Xdrive 17" więc chyba powinno być ok.
  5. No takiej czy oby napewno nie będzie miało to wpływu negatywnego na pracę xdrive. Na logikę rzecz biorąc skoro tabliczka na słupku pojazdu uwzględnia dany rozmiar kół i opon to powinno być ok. Ale, w którymś wątku z oponami niektórzy użytkownicy mieli problemy właśnie z xdrive po zmianie kół. Ta różnica że w moim przypadku wszystkie opony mają jednakowy rozmiar. Przy prędkości ponad 100km/h 17" wyją jak łożysko lub wał napędowy opony Nankang aw-6 wielosezonowe nowe. Po zmianie spowrotem na 19" spokój.
  6. Witam. Temat już był gdzieś dodany jednak nie mogę znaleźć konkretnej odpowiedzi. Czy wpłynie negatywnie na eksploatację jeżeli zmienię felgi z 19" na 17"? Na tabliczce z ciśnieniem powietrza w oponach widnieje rozmiar 17" i chciałbym zmienić na ten też rozmiar kół. Serwis nie potrafi konkretnie odpowiedzieć na to pytanie. Pozdrawiam
  7. Dodam że komputer pokazuje koło 5l/100km średnie spalanie, jednak gdy zaleję do pełna widzę że kłamie
  8. Ja nie mogę zejść poniżej 6l/100km w mieszanym a i na trasie też koło tego.
  9. Witam. Prawdopodobnie problem rozwiązany. Wymienione wszystkie 4 wtryski i jak na chwilę obecną auto chodzi jak powinno. Żadnego szarpania, nierównej pracy silnika czy spadku mocy nie zaobserwowałem. Ciągle sporo pali, ale ten typ tak chyba ma.. Pozdrawiam
  10. Witam. Prawdopodobnie problem rozwiązany. Wymienione wszystkie 4 wtryski i jak na chwilę obecną auto chodzi jak powinno. Żadnego szarpania, nierównej pracy silnika czy spadku mocy nie zaobserwowałem. Ciągle sporo pali, ale ten typ tak chyba ma.. Pozdrawiam
  11. Mały update do tematu. Po wielu próbach, wymusiłem na Dilerze BMW w którym zakupiłem pojazd wymianę wtryskiwacza na 4 cylindrze (wskazywała na niego historia błędów) pomimo iż upierali się że działa bez zarzutu bo komputer nie wskazuje żadnych nieprawidłowości. Okazało się że podaje mniejsze ciśnienie niż 3 pozostałe. Wymieniony. 2 godziny po odbiorze auta ten sam problem ale z mniejszym nasileniem (jakaś odczuwalna poprawa). Po podpięciu ISID wykazało "problemy z płynną pracą na dwóch cylindrach i czujnikiem temperatury płynu chłodzącego, czujnik temperatury działał ok w czasie testu i próba płynnej pracy wtryskiwaczy przebiegła pomyślnie". BMW wymieniło wszystkie 4 wtryskiwacze (tak twierdzą) ale czujnika nie ruszyli pomimo iż objawy by pasowały tzn nierówna praca silnika na biegu jałowym Po rozgrzaniu, tymczasowa utrata mocy, dość wysokie spalanie. Czy przyczyną faktycznie może być ten czujnik temperatury płynu chłodzącego? Czy też jednak wtryskiwacze? Pozdrawiam
  12. Też tak myślałem. Trzymają kilka dni testują i oddają twierdząc że wszystko jest ok. Auto kupione w uk i tu też akcja się rozgrywa. Temat został zgłoszony do BMW customer service UK i czekam na rozwiązanie problemu.
  13. Egr wymieniony na akcji serwisowej auto na gwarancji więc nie mogę ingerować zbytnio. Diagnozowane było w 2óch serwisach bmw i 1 raz w nieautoryzowanym. Wydaje mi się że sprawdzili wszystko odpowiednio(mam na myśli autoryzowanych specjalistów).
  14. Witam. Czy ktoś miał taką przypadłość że po przejechaniu minimum 20 kilometrów na postoju zaczyna nierówno pracować silnik. Jakby coś go blokowało, obrotomierz stoi bez ruchu, komputer nie wyświetla żadnych problemów a i diagnostyka w serwisie nie wykazuje żadnych nieprawidłowości. Przebieg auta 40tys kilometrów. Serwis rozkłada a mi opadają ręce na ich postawę w szczególności jak słyszę "nic nie możemy zrobić bo komputer nic nie pokazuje". Historia błędów pokazuje błąd wtryskiwacza nr4 ale Serwis twierdzi że podczas testów wszystkie komponenty pracują poprawnie, A problem jak był tak jest. Proszę o jakąś podpowiedź gdzie szukać problemu. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.