Skocz do zawartości

bombi 23

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw e 46 320d

Osiągnięcia bombi 23

  1. A kolektro ssący jakby był cały zawalony? Tam też jest czujnik cisnienia bodajże Nie ma z tym nic wspólnego? Np że odma wariuje ? I zbyt duże cisnienie się dostaje ?
  2. Jeżeli dolot będzie gdzieś nieszczelny może się tak dziać ze wali auto olejem ?
  3. Tak silnik m47n Mokro jest właśnie od lewej strony od turbo do interculera Po stronie egr sucho
  4. Zgodzę się ze turbo źle zostało zrobione, ale od strony wirnika nie ma śladu żadnego oleju ani też luzów czy wzdłuż czy w bok Odma nowa a najwięcej oleju leci właśnie z odpowietrzenia odmy Egr wyczyszczony Ogólnie kolektor ssacy ma cos wspólnego z olejem bo tam prawdopodobnie jest czujnik cisnienia jakiś?
  5. Po wyciągnięciu bagnetu nic nie słychać silnik rozgrzany Ale podczas pracy silnika jak odkrece korek wlewu oleju to też nie ma żadnej reakcji
  6. Oprócz odmy i turbosprezarki moze byc coś jeszcze?
  7. Witam, posiadam problem odnośnie swojego samochodu bmw e46 320d 150km po przejechaniu np 200km posiadam dużo oleju w interculerze ściągnę waz to leci mały strumien , Turbospreżarka po regeneracji Sprezarka od klimy cala mokra w oleju ( to jest po 200km) odma jest zamiennik nie orginal Przejście z odmy do miski oleju jest drożne Moje pytania czy może to być wina odmy lub jest jeszcze jakiś waz od odmy moze ? Auto ma już najechane 320tys olej 10w 40 Z uwag nie faluje na obrotach,ma moc,nie kopci Mógłby mi ktoś doradzić ?😀👍
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.