Skocz do zawartości

amt-parts

Zarejestrowani
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O amt-parts

  • Urodziny 14.11.1986

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW F11 B47

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia amt-parts

  1. A ma ktoś może nr oryginałów tych wtyczek (tej co wchodzi do czujnika) i ewentualnie jeśli takowa jest to gniazdo takie jak jest w tym czujniku
  2. Właśnie ja tego nie zrobiłem ale chce zrobic i też do końca nie wiem jak
  3. Najlepszym chyba sposobem jest wymienić czujnik za wczasu i zrobić tą przejsciówkę, tylko jak ja zrobic ?
  4. Nie wiem ja profilaktycznie wymieniłem na nowy, ale chciałbym jeszcze dla pewności zrobić taka przejsciówkę
  5. Witam problem ogólnie znany paliwo w wiązce w silnika B47. Widziałem parę filmików na youtube na ten temat i tam w komentarzach ludzie pisali że robili jakieś przejściówki pomiędzy ten czujnik a wiązkę paliwa, wie ktoś z kolegów coś na ten temat? Jak takie coś zrobić? Przytoczę komentarz jednego gościa z yt: cytat: "Ja u siebie żeby do tego nie dopuścić, to kupiłem oryginalną wtyczkę jaka idzie do tego czujnika oraz używany czujnik cisnienia, z którego wyciąłem gniazdo. Zlutowałem to ze sobą i zalałem czarną żywicą epoksydową i powstała z tego taka przejściówka, którą wpiąłem między wiązke od silnika, a sam czujnik. Teraz jeżeli u mnie ten czujnik się popsuje to nic się nie stanie bo paliwo nie przejdzie przez tą przejściówkę bo przewody w niej są zlutowane i zalane żywicą, więc paliwo nie ma którędy przejść. Przejściówkę w 5 minut wpinasz w wiązkę i jezdzisz ze spokojną głową. Taki patent robił Mercedes w swoich silnikach 1.8 z kompressorem bo olej z silnika poprzez wriatory wałków wtłaczał się w przewody i wędrował po całej wiązce do samego sterownika jak tutaj. Różnica taka, że Mercedes wzywał ludzi i w serwisie wpinali takie przejściówki w wiązke i po sprawie. Mnie koszt zrobienia takiej przejsciowki wyszedł 60 zł stosując oryginalne wtyczki plus ładny czarny oplot i wygląda jak by było fabrycznie"
  6. I czy jest gdzies jakas instrukcja jak zdemontowac podsufitkę, mam panoramiczny dach
  7. Ok bardzo dziekuję, a jak uzyskać dostęp do takiego programu
  8. To są informacje z jakiegoś programu do BMW?
  9. Witam chce dołożyć do swojej f11 relingi dachowe, może mi ktoś podpowiedzieć z jaką siłą dokręcić te 3 śruby mocujące reling do dachu
  10. Witam rozwiązał ktoś problem szarpania z 1-2 bo i chyba mnie to spotkało
  11. Witam mam pytanie kupiłem ostatnio program bimer tool, mam samochód bmw f11 z 2015r. silnik b47 190km. wymieniłem ostatnio olej w skrzyni biegów, i zrobilem programem reset adaptacji skrzyni biegów oraz, reset funkcji uczenia sie skrzyni biegów, czy po tym zabiegu trzeba zrobic jakas jazdę adaptacyjną, lub jakoś inaczej ustawic skrzynię biegów?
  12. Nie wiem co o tym myśleć, nowa piątka w salonie też miała kilka takich kropek we wnękach.
  13. Cała zewnętrzna powłoka lakiernicza nienaganna i fabryczna grubość lakieru, wszystkie zawiasy plastiki wewnętrzne napinacze pasów itp itd z datami produkcji auta
  14. Na klapie bagażnika od środka tez to zauważyłem lakier grubość 40-50 mikronów z takimi lekkimi ziarenkami piasku w kilku miejscach, także podejzewam że tak to ma być lub w fabryce coś im nie pykło
  15. I występuje to po obu stronach samochodu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.